XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Alincane

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 jan 2022
Lengte
1m78
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Sinds wanneer zit je in je terkort? Wist niet dat je aan het cutten was. Zie normaal gesproken altijd pizza's en high carbs bij jou voorbijkomen hahah ;p

OP
ryan r

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Sinds wanneer zit je in je terkort? Wist niet dat je aan het cutten was. Zie normaal gesproken altijd pizza's en high carbs bij jou voorbijkomen hahah ;p
Hey man. Ja even denken... Vrijdag begonnen. Gaat vandaag opeens onverwachts goed, net cardio kunnen doen en heb nog maar 500 cal op. Dus morgen ws weer een flinke drop!

Ik ga het denk ik rustig aan doen, zag net via een online calculator dat wanneer je 16 reps met 80 kan, dat dan je 1rm op bench 120 is. En ik heb de 120 1 keer geprobeerd en m'n achterste kwam een klein beetje los. Zit nu op 13 reps. Misschien lukt het me om voor 14 aug de 120 aan te tikken en dan met Wovano puur op bodybuilden focussen.

OF ik ga juist even hard en erna weer lichtjes bulken alvast om naar die 120 toe te werken.

OP
ryan r

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Ik zou er 3.4kg afhalen, van 80.4 naar 77. Vanochtend woog ik 78.1 dus dat gaat lekker. Nog maar 1.1 te gaan! Gister maar 2000cal gegeten, lukte vrij goed. Ik denk oa door de hitte. Ik was wel benieuwd hoe mijn legday dan zou verlopen met zo'n sterk cal deficit...

Paused 100kg
6
6
6(+1)

Glute 26kg (+2kg)
22
19
16

Leg extension 79
15
12
10(-1) korter rust

Calve raise
24
24 (+4)
22 (+2)

Seated leg curl 59
12
11(+1)
9

Vandaag denk ik even omhoog naar max 3000cal en quite spelen, dan 2 rustdagen waarop ik weer vrij laag ga.

Als nou blijkt dat ik al mijn kracht behoud terwijl ik op 77kg uitkom, dan trek ik hem nog even door en ga ik wellicht voor de 75.

Geen krachtverlies = geen massa verlies? Of kun je dan niet zo 1 op 1 zeggen.

OP
ryan r

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Jou hele doen en laten slaat echt kant op wal. God mag hopen dat je straks naar wovano luistert want anders wordt het zelfs met aas niks.
Het werkt anders wel! Verlies in rap tempo gewicht en ik behoud mijn kracht. Normaal gesproken ben ik veel meer steady met mijn cal. Maar ik bevind mij nu niet in een normale situatie.

Eenmaal met Wovano zal ik uiteraard braaf luisteren. Heb 1 x eerder online coaching gehad en ik volgde hem meticuleus. Dus ik denk dat ik flinke meters zal gaan maken vanaf 14 augustus.

TheBlock

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Hey man. Ja even denken... Vrijdag begonnen. Gaat vandaag opeens onverwachts goed, net cardio kunnen doen en heb nog maar 500 cal op. Dus morgen ws weer een flinke drop!

Ik ga het denk ik rustig aan doen, zag net via een online calculator dat wanneer je 16 reps met 80 kan, dat dan je 1rm op bench 120 is. En ik heb de 120 1 keer geprobeerd en m'n achterste kwam een klein beetje los. Zit nu op 13 reps. Misschien lukt het me om voor 14 aug de 120 aan te tikken en dan met Wovano puur op bodybuilden focussen.

OF ik ga juist even hard en erna weer lichtjes bulken alvast om naar die 120 toe te werken.
Of je laat die barbell liggen en pakt 2 dumbells zodat je die oefening straks al onder de knie hebt kwa feeling?

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Het werkt anders wel! Verlies in rap tempo gewicht en ik behoud mijn kracht. Normaal gesproken ben ik veel meer steady met mijn cal. Maar ik bevind mij nu niet in een normale situatie.

Eenmaal met Wovano zal ik uiteraard braaf luisteren. Heb 1 x eerder online coaching gehad en ik volgde hem meticuleus. Dus ik denk dat ik flinke meters zal gaan maken vanaf 14 augustus.
Ja, wat is er zo moeilijk aan gewicht verliezen?

Ik denk niet dat je 'flink meters' zult gaan maken, je kan het nu al niet eens. Je bent veels te onzeker en te veel bezig met je 'insta imago' en 'fotoshoots' en zodra je ook maar een beetje vetter of vocht vasthoudt gaat het mis.

Daarnaast ben je ook geen true natural want je hebt al eens gekuurd, jammer dat je alles verwijderd hebt van het forum. Nouja bijna alles.

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%

Je plan van aanpak is net zo wispelturig als een 16 jarig meisje en hoe je jou voeding elke dag veranderd is al helemaal onlogisch. Dat je 2kg in 2 dagen afvalt is gewoon vocht en poep wat jou prestaties 0 hoort te beïnvloeden.

Je hebt een goed fysiek daar niet van, maar hoe jij alles aanpakt en ermee weg komt is 1 op de miljoen, zou ieder ander dit doen is het gegarandeerd een fiasco.

average2savage

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 sep 2020
Lengte
1m72
Het meeste van je drop in gewicht is waarschijnlijk gewoon vocht en darminhoud.

TheBlock

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
13%

Ik denk niet dat je 'flink meters' zult gaan maken, je kan het nu al niet eens. Je bent veels te onzeker en te veel bezig met je 'insta imago' en 'fotoshoots' en zodra je ook maar een beetje vetter of vocht vasthoudt gaat het mis.

Daarnaast ben je ook geen true natural want je hebt al eens gekuurd, jammer dat je alles verwijderd hebt van het forum. Nouja bijna alles.

Zou het ook niet beter gaan als hij met wovano bezig gaat en dus niet zelf na hoeft te denken?

OP
ryan r

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
11%

Is gewoon bekend hoor dat laatste. En ben vorige lente naar 83kg gegaan, heb toen agressief gebulkt, was niet bang om gewicht te pakken. Van de winter was ik meer dan 81 en ook niet meer droog. Nu 80 aangetikt en stuk droger.

Vervolgens ben ik me nu op de bulk aan het voorbereiden door er weer wat vet af te strippen. In overleg met de coach!

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Is gewoon bekend hoor dat laatste. En ben vorige lente naar 83kg gegaan, heb toen agressief gebulkt, was niet bang om gewicht te pakken. Van de winter was ik meer dan 81 en ook niet meer droog. Nu 80 aangetikt en stuk droger.

Vervolgens ben ik me nu op de bulk aan het voorbereiden door er weer wat vet af te strippen. In overleg met de coach!
Wat is het nou?

IMG-20220719-WA0005.jpg
IMG-20220719-WA0006.jpg

• Haha
Waarderingen: Pren
OP
ryan r

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Ja dan moet je even doorlezen in dat gesprek. Dat was in 2013. Toen heb ik dat 5 weken genomen en niet afgemaakt door omstandigheden. Vlak erna gestopt met trainen. Jaren later weer begonnen met trainen dus die paar weken instapdosis var hebben 0,0 te maken met mijn huidige gains.

OP
ryan r

ryan r

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jun 2009
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Het meeste van je drop in gewicht is waarschijnlijk gewoon vocht en darminhoud.
Nou dat valt mee denk ik, ik drink nu een shitload aan water en ik eet veel meer volume. Echt heel veel groente enz. Wel wat minder carbs enz.

Naar boven