Dat doet toch juist iedereen, ass to grass wie doet dat nog?Volgens mijn hebben we het hier al maanden over. zowel Bench als Squat. parallel-squat is ook een vorm van squats btw.![]()
MeDat doet toch juist iedereen, ass to grass wie doet dat nog?
Ja maar... je techniek is niet echt perfect ofzo.Voor alles vorm nazi's hier, braaf een setje met 100kg (ervoor 1 set met 120 voor 5 reps):
Zet de snelheid van het filmpje maar op 0.5 en zet je roze bril af.Voor alles vorm nazi's hier, braaf een setje met 100kg (ervoor 1 set met 120 voor 5 reps):
Dus je zusje is net zo'n lelijk gedrocht als jij?Gefeliciteerd met je halve rep PR met een gewicht dat m'n zusje kan reppen.
Hoezo heet dat filmpje met 100kg trouwens speed reps? Lijkt me een vrij normaal tempo.
Waarom train je altijd alsof je de trein moet halen? Je kan beter gewoon de tijd nemen voor je sets en reps.maar nu snel ik behoorlijk rap door die set heen.
Hoe sneller je traint hoe meer tijd je spieren hebben om te herstellen 😤Altijd vermakelijk hier
Waarom train je altijd alsof je de trein moet halen? Je kan beter gewoon de tijd nemen voor je sets en reps.
Meer tijd om op de bank te liggen en te slapen!Hoe sneller je traint hoe meer tijd je spieren hebben om te herstellen 😤
Heeft met niveau en volhouden van een goede focus te maken.Altijd vermakelijk hier
Waarom train je altijd alsof je de trein moet halen? Je kan beter gewoon de tijd nemen voor je sets en reps.
En vergevorderden gaan weer voor een goede training.Heeft met niveau en volhouden van een goede focus te maken.
Beginners gaan voor een goede training.
Gevorderden voor elke goede set en elke goede rep.
En ik ga elke dag voor een 1 rep max PR.En vergevorderden gaan weer voor een goede training.
Dit zijn ff 2 freestyle trainingen tussendoor, heb net mijn nieuwe schema binnen. Dus ga daar dit weekend mee beginnen.Waarom houd jij je niet gewoon aan het schema wat @wovano gemaakt heeft?
Hij stopt daar zijn tijd en energie in. Vind dat dan ook respectloos tegenover hem.
Beter progressie maken op je schema en het daarbij houden, dan random oefeningen doen en je progressie in de weg zitten.
Als je dit wel besproken hebt met hem, dan heb ik niks gezegd.
Ik snap dit wel en ben het ook wel eens.Waarom houd jij je niet gewoon aan het schema wat @wovano gemaakt heeft?
Hij stopt daar zijn tijd en energie in. Vind dat dan ook respectloos tegenover hem.
Beter progressie maken op je schema en het daarbij houden, dan random oefeningen doen en je progressie in de weg zitten.
Als je dit wel besproken hebt met hem, dan heb ik niks gezegd.
Ooit eens overwogen om in de smith machine te squaten, geen ellende met ROM/ evenwicht en kan puur focus leggen op je kracht output.Dit is de snelheid waar ik vrijwel altijd mee squat:
En bench doe ik ook, wanneer het 90 kg of meer is, vrij traag.
Met andere lifts probeer ik nu een stuk trager te liften, zeker met de negative. En de gewichten omlaag.
Ik vind het wel een taaie, omdat ik zo geneigd ben om meer meer meer te doen. Maar toen ik met Wovano mee ging trainen, zag ik hem steeds maar een klein beetje meer doen dan ik. Terwijl hij heel veel groter is. Sindsdien lukt het me wel meer en meer om echt lager te gaan.
Straks denk ik ff mijn training loggen + gewicht en fysiek.