MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Dan kom je op 660 gram carbs. Nice. :D Hoe ga je die hoofdzakelijk invullen?
Vooralsnog voornamelijk aardappel, omdat ik behoorlijk veel kan eten nu. Aardappelschijfjes in pam spray gebakken. Stel mijn honger gaat afnemen, dan zal ik overstappen op rijst. Zal ook weer brood gaan eten denk ik. Pita broodjes gaan er makkelijk in, wanneer het moeilijk wordt qua carbs en cal.

Nou de check-in dus gehad, na de verhoging van 300 cal vorige week is mijn gewicht niet gestegen (progressive overload ging verder helemaal top en armen groter geworden).

Nu een verhoging van geen 300 maar 600 en een verdubbeling van vet :thumbs: 4280 cal, 230 protein, 80 vet en de rest carbs.

Dat wordt weer zalm en kipworst inslaan.

Net oa chest gedaan en voor het eerst van mijn leven met 140kg aan de bak gegaan. 6 reps eruit weten te persen! Ik liet me heel kinderachtig opfokken door iemand op de stories die met 240kg liep te beuken. Ik vond mijn 120 wel heel magertjes daar bij afsteken. Had niet gedacht dat ik het in me had, nu al in deze fase van de bulk. Maar ging lekker en 0 pijn verder.

Als dit zo doorgaat, zal de 160 mij lukken, deze bulk? Dat vind ik wel al best serieuze getallen worden. We gaan het zien!

Bekijk bijlage 580576
Hoe doe je het beste een rug shot? Ik probeer gewoon breed te staan en verder flexte ik een beetje geloof ik.
6x140kg met welke oefening? Met bankdrukken is dat best veel, maar met een machine weer niet.

6x140kg met welke oefening? Met bankdrukken is dat best veel, maar met een machine weer niet.
oh had ik dat niet duidelijk gemaakt?

Nee op bench kan ik dat to-taal niet. Dan zou ik echt naast mijn schoenen gaan lopen. Bench zit al maanden niet in mijn schema's. Dit was op de plate loaded chest press. Dus dat is bepaald niet epic, maar voor mij wel weer een hele goede stap in de juiste richting, zonder dat ik mezelf opblaas in gewicht en mijn shape verkloot.

Weet niet precies hoe impressive dit is, omdat die apparaten verschillen, de 1 is denk ik zwaarder dan de ander.

Vorige keer deed ik 120x9,5. Nu 140x6

oh had ik dat niet duidelijk gemaakt?

Nee op bench kan ik dat to-taal niet. Dan zou ik echt naast mijn schoenen gaan lopen. Bench zit al maanden niet in mijn schema's. Dit was op de plate loaded chest press. Dus dat is bepaald niet epic, maar voor mij wel weer een hele goede stap in de juiste richting, zonder dat ik mezelf opblaas in gewicht en mijn shape verkloot.

Weet niet precies hoe impressive dit is, omdat die apparaten verschillen, de 1 is denk ik zwaarder dan de ander.

Vorige keer deed ik 120x9,5. Nu 140x6
Van 120 naar 140 in 1 training is wel weer typisch voor trainen met een machine.

Laatst bewerkt:
Van 120 naar 140 in 1 training is wel weet typisch voor trainen met een machine.
Ja nogmaals ik liet me opfokken, 130 was een stuk logischer geweest. Maar ik warmde 1 rep op met 120 en die voelde al zo licht, dus ik ging ervoor. 0 pijntjes nu wederom, dus dat belooft wel weer wat voor de volgende keer.

6 dagen niet getraind, geen cal getracked en voornamelijk carbs en vetten gegeten, nauwelijks protein. En lag op bed 2 dagen, zwak en ziek.

Dit resulteerde in 1,8kg erbij en een halve cm op mijn taille. Slechts een halve cm was ik blij mee.

Het fysiek in de spiegel oogde voor de gym al behoorlijk goed, terug van de gym nog beter. Dus ik ben er gelukkig mee weggekomen, zo lijkt het. Ik moet vaker eens een x aantal dagen niks doen.

Was wel bang voor mijn prestaties in de gym, hoe moest ik die 140x6 plate loaded chest press gaan evenaren na al dat gedoe en zo weinig protein, laat staan dit overtreffen?

Vorige keer:
140x6
130x6

Dit keer:
140x8
130x7

Lekker begin dus! Volume wel laag gehouden omdat ik nog niet 100% ben.

Erg blij hiermee en ben benieuwd wat ik de komende week neer kan gaan zetten 🔥

PXL_20230419_045712278~3.jpg

Weer eens gesquat voor het eerst in maanden

Core:

Voelde lekker weer, die squat. Deed paused reps met 100 en voelde goed na al die maanden. Maar lastig om tot failure te gaan met je benen op die oefening. Mijn onderrug geeft er eerder de brui aan. Verder gewoon mijn legday schema aangehouden. Core gaat rap vooruit qua kracht, nu ik die weer direct train 💪

Zit nu in week 3 of 4 van de bulk, het lijkt nu allemaal in een hogere versnelling te gaan qua power 🤜💥

PXL_20230419_195707166.jpg

Cal update:

4600 cal op trainingsdagen
230p
80 vet
760 carbs

4000 cal op rustdagen. Ben benieuwd naar mijn gym performance!

Ben overgestapt van vooral aardappel naar rijst, voornamelijk omdat ik dat makkelijker in 1x kan bereiden.

Halve kilo rijst per dag, en dan een halve kilo kip of gehakt. Dan heb ik 3 maaltijden te pakken en dat vul ik aan met whey en oats, dat soort spul eet ik nu veel. Verder vaak nog 1x zalm met aardappel.

De hoeveelheden zijn atm nog easy omdat ik lean genoeg ben en het lijf erg gretig naar voedsel is.

PXL_20230423_184622586.MP.jpg

Cal update:

4600 cal op trainingsdagen
230p
80 vet
760 carbs

4000 cal op rustdagen. Ben benieuwd naar mijn gym performance!

Ben overgestapt van vooral aardappel naar rijst, voornamelijk omdat ik dat makkelijker in 1x kan bereiden.

Halve kilo rijst per dag, en dan een halve kilo kip of gehakt. Dan heb ik 3 maaltijden te pakken en dat vul ik aan met whey en oats, dat soort spul eet ik nu veel. Verder vaak nog 1x zalm met aardappel.

De hoeveelheden zijn atm nog easy omdat ik lean genoeg ben en het lijf erg gretig naar voedsel is.

Bekijk bijlage 581451
Goeie kcal elke dag 👏

Goeie kcal elke dag 👏
Zeker, ben benieuwd waar het gaat eindigen qua cal. Vind ik op gegeven moment mijn sweetspot, net als in de cut? Lager dan 2750 ging ik toen niet. Dat was genoeg om tot het eind vet te blijven verbranden.

Gaat dat nu ook met deze bulk gebeuren? Zal vast de 5k aantikken, zit nu pas week 5 van de bulk geloof ik.

PXL_20230424_144636587.jpg

Shape atm, nu wat voller en 1,5kg erbij.

Morgen maybe workout ff loggen

De extra carbs lijken me goed te doen iig 🔥

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven