XXL Nutrition

RYU FOTO! en vaarwel :(!

Bezoekers in dit topic

OP
Ryu

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Mimo´s geweest!!! gewoon met 7 vrouwen tegelijk gedanst!!!! HOEzO HEAVEN!!!!!!!!!!!!! :Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha :P

Juriaan

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 okt 2002
Ryu zei:
Mimo´s geweest!!! gewoon met 7 vrouwen tegelijk gedanst!!!! HOEzO HEAVEN!!!!!!!!!!!!! :Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha :P

Ben de hele vakantie in de mimos geweest, mimos rulez. Jammer dat die airco kucht. Iedereen die in mimos is geweest is verkouden en heeft als het tegen zit ook nog een keelpijn. Maar ja mimos daar zijn de wijffies echt gruizig bro. Een moppie greep me gewoon bij me l*l daar en een ander begon zwaar met me booty te spelen daaro ;)

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
Ryu zei:

7 maar? ik bedoel: damnnnnnn, mag ik volgend jaar mee?

klempic

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2003
jha fijne vakantie maarre waarmee heb je jezelf ingesmeerd....je ziet eruit als n chocola ;)

Naar boven