Fitness Seller

RYU FOTO! en vaarwel :(!

Bezoekers in dit topic

Mimo´s geweest!!! gewoon met 7 vrouwen tegelijk gedanst!!!! HOEzO HEAVEN!!!!!!!!!!!!! :Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha :P
 
Ryu zei:
Mimo´s geweest!!! gewoon met 7 vrouwen tegelijk gedanst!!!! HOEzO HEAVEN!!!!!!!!!!!!! :Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha :P

Ben de hele vakantie in de mimos geweest, mimos rulez. Jammer dat die airco kucht. Iedereen die in mimos is geweest is verkouden en heeft als het tegen zit ook nog een keelpijn. Maar ja mimos daar zijn de wijffies echt gruizig bro. Een moppie greep me gewoon bij me l*l daar en een ander begon zwaar met me booty te spelen daaro ;)
 
Ryu zei:
Mimo´s geweest!!! gewoon met 7 vrouwen tegelijk gedanst!!!! HOEzO HEAVEN!!!!!!!!!!!!! :Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha :P

7 maar? ik bedoel: damnnnnnn, mag ik volgend jaar mee?
 
jha fijne vakantie maarre waarmee heb je jezelf ingesmeerd....je ziet eruit als n chocola ;)
 
Back
Naar boven