AndroidHealthClinic

Ryu´s Abs Picture :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,

Zo zie je maar weer hoor. Ga je op werkweek van school met zoveel vrouwen! ( dierenverzorging :P) en kijk wat ze doen als je slokkie teveel op hebt ;) shirt omhoog en foto maken hahah . Maar was wel grappig gelukt. Kan ik nog foto laten zien van me buikspieren. Ben nog niet droog getraind hoor en komt zo wit door de flits van dat klote weg werp cameraatje :D


www.picturetrail.com/ryubolic
 
en maar pronken.:D
vind wel dat je weer overdreven kritisch bent:

Ben nog niet droog getraind hoor en komt zo wit door de flits van dat klote weg werp cameraatje

jong, jong, jong..klaag toch niet zoveel man.
voor die abs doen velen hier een moord

:bow:
 
looking good. bf ?
 
haha Ja maar goed . Ben graag precies :D Maar nog meer foto´s als ik nog wat droger ben :P Maar Thanks Dandyman . Heb je trouwens Ken nog gezien?
 
Bf denk toen na al die breezers patat 200 hahah nee hoor denk rond de 8 % ofzo
 
Originally posted by Ryu
Bf denk toen na al die breezers patat 200 hahah nee hoor denk rond de 8 % ofzo

8% en jij wilt jezelf gaan droog trainen?? Gewoon gaan bouwen.
By the way. Not so bad as you think!:thumb:
 
Originally posted by Ryu
haha Ja maar goed . Ben graag precies :D Maar nog meer foto´s als ik nog wat droger ben :P Maar Thanks Dandyman . Heb je trouwens Ken nog gezien?

Ken? welke Ken? Ken geen Ken..:D
 
He thanks jongens! Altijd goed om te horen . Ik ga nog wel ff flinks bulken en aangezien ik niet zoveel vet heb ga ik rond eind mei beginnen met droog trainen en ben ik 1 juli makkelijk klaar. Mooi voor die zomer ;)
 
WOW!!! Tel ik er 6 of 8? Wie helpt mee?

Zeer onder de indruk!

Espi
 
Ziet er goed uit ook goede armen ga zo door
 
Ja die waar ik recht op sta was ik 15 en die van me buik is van 2 weekies terug :thumb: thanks!
 
En hoe oud ben je nu en wat zijn je stats?
 
Ben net 2 maandjes 17. Ik weeg nu rond 73 waarvan denk rond de 8 % bodyfat is. Train vanaf me 12 al maar echt dit jaar keihard . Kon nooit vanwege me groei. eh ja wat nog meer? Bankdruk 110 en leg press 220
 
Wowlie 73 kilo en 110 kilo bankdrukken naturell :eek:
hoe lang ben je dan?
 
Originally posted by Ryu
Ben net 2 maandjes 17. Ik weeg nu rond 73 waarvan denk rond de 8 % bodyfat is. Train vanaf me 12 al maar echt dit jaar keihard . Kon nooit vanwege me groei. eh ja wat nog meer? Bankdruk 110 en leg press 220

1 rms of?
 
Vind je 73 zwaar? ik wil nog wat hoger hopen dat lukt . Ik ben maar klein hummeltej ben 1.78 . Chest Press doe ik 125. En Nilsjei wat bedoel je met 1 rms? sorry ken dat term niet
 
je 1 Rep Max, met welke gewicht je maar 1 herhaling kan maken. Dus het zwaarste wat je aan kan.
 
Oh sorry. Dat zal dan denk rond eh... 115 /120 zijn . Heb ik nooit echt uitgeprobeerd. Maar ben natuurlijk ja. Enigste wat ik voor drugs heb gehad is Sigaretten. hahah Verder heb ik gewoon Weiprotein en Creatine gebruikt.
 
Bij ons gaat the chest press maar tot de 100 -_-
Maar je pics zien er goed uit, had je wel groter verwacht eigenlijk aan de stats van bankdrukken,chestpress en legpress te zien.
 
kortom: een goede aanwinst voor dit forum.
(slijm, slijm)
 
Back
Naar boven