XXL Nutrition

Ryu´s Abs Picture :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee ik bedoelde niet dat je zwaar bent maar de verhouding van gewicht en bankdrukken ;)
 
Murk dat komt omdat ik op die foto´s 15 was. En nu 17 hahah alleen die van me buik is van 2 weken terug. Snappie?
 
Sorry had ik niet gelezen :D
Strakke Abs btw!
 
Goeie ABS !,
Over het geheel: geen symetrische bouw van een bodybuilder, maar toch een goed frame om nog wat kilootjes by op te plakken, als dat je doel tenmisnste is, want aanleg heb je wel volgens my !



gr rob
 
Nou vind niet zo mooi als de buikspieren echt van die giganstische rotsen zijn. Das iets wat ik tussen bodybuilder bouw en atletisch in wil houden. En ja dat symetrisch kan je niet aan werken toch? Boven is het ongelijk ja bij mij.
 
ik denk dat je nog aardig wat massa kan gebruiken
 
mooie abs !

110 kg benchpress... is dit met of zonder hulp van de spotter?
 
Zonder natuurlijk anders doe ik het niet zelf. Maar ja kweet niet normaal had ik altijd een hekel aan deze oefening hahah maar sinds dec doe ik hem weer en gaat best goed. Ik haal het zo 3 x denk ik en dan 2 keer met spotter
 
220 Leg Press in verhouding met 110 Bench Press is niet veel. Train je benen niet zo lang dan??
Ik train 1.5 jaar Heb de Leg Press pas voor de 3e keer gedaan met 355 Kg (6 Rps) Maar ik heb van me zelf al stevige poten :D
 
Nee komt omdat ik altijd atletisch benen had getraind. Thai boxing enzo. Doe niet zo lang nee. Maar ben gister op 240 6 reps gedaan dus dat gaat al weer goed :D moet gewoon ff rustig aandoen ook gewoon nog steeds in verband met groei. Maar kuiten groeien nog wel het moeilijkst bij mij zeg das wel verrot
 
OWww... zeg dat dan!!! :D hehe maar je gaat vooruit!
zolang je maar vooruit gaat en kijkt waar je prioriteiten leggen dan gaat het goed!
 
Ronnie maak je borst maar nat ! :thumb: hahahaha
 
Originally posted by Esperantisto
WOW!!! Tel ik er 6 of 8? Wie helpt mee?

Zeer onder de indruk!

Espi

Telt mee met espi..

Ik tel er 8 :D jij ook?

ziet er netjes uit Ryu! toppie! :)
 
Bloos ...:hello:
 
Hey :D
 
Beschuitje eten?
 
En zo bloeit de liefde @ DBB forum :D

Ryu, ga eens naar NaiaD's website... ze heeft een vriend van 1.92 meter... hehehehe succes :p
 
hahaha en ik ben maar hummeltje van 17 hoor. Maar vragen kan geen kwaad. Shit ik ben maar klein mannetje.. maar als ik dan een kopstoot geef dan raak wel precies goede plek ;) hahah nee hoor alle respect .Voel me gewoon gevleid door NaiaD... :D pfff mooi meisje hoor hahah
 
Back
Naar boven