Fitness Seller

Ryu´s Abs Picture :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

netjes! mooi 6pack!
 
Originally posted by CrocoDillon
En zo bloeit de liefde @ DBB forum :D

Ryu, ga eens naar NaiaD's website... ze heeft een vriend van 1.92 meter... hehehehe succes :p

LOL :D

ik zei alleen maar dattie er netjes uitzag:D jullie denken verder :p
 
Originally posted by Ryu
hahaha en ik ben maar hummeltje van 17 hoor. Maar vragen kan geen kwaad. Shit ik ben maar klein mannetje.. maar als ik dan een kopstoot geef dan raak wel precies goede plek ;) hahah nee hoor alle respect .Voel me gewoon gevleid door NaiaD... :D pfff mooi meisje hoor hahah


*errrrr* *valt stil.. **naar de grond kijk*
 
haha is toch zo . Zou liegen als ik zei dat het niet zo was :D
 
He mich spot ik daar de otacon als atavar :D
 
Laatst bewerkt:
FreeStyle Fight. My game!!!!!! hahaha
 
geen freestyle, verre van.... Ultimate fighting, amerikaans echt een mooie sport vindt ik het niet. Gaat me iets te hard.
 
ja is gebasseerd op het oude Shooto. Free fight dus. het principe van Grond en staan vechten. Kijk dat die amerikanen er nou UFC van hebben gemaakt en elk de hersennen uitslaan vind ik echt dom. Maar ja moeten ze lekker zelf weten.
 
Gebaseerd op ja, dit is het echte cage fighting. Free fight is hier niet mee te vergelijken, althans het nederlands Free Fight niet.
 
UFC en PRIDE Rule. Alhoewel ik grote fan van bob ben
 
bah... Die gozer vind ik leuk in pride enzo maar K-1 moet ie oprotten . Dat ziet er toch niet uit
 
ik bedoel Bob Schreiber ik denk dat jij bob sapp voor je hebt ;)

Het enige verschil tussen free fight en vale tudo is dat je met free fight elkaar niet in het gezicht mag trappen en slaan op de grond
 
Originally posted by Juriaan
ik bedoel Bob Schreiber ik denk dat jij bob sapp voor je hebt ;)

Het enige verschil tussen free fight en vale tudo is dat je met free fight elkaar niet in het gezicht mag trappen en slaan op de grond

toch wel een erg belangrijk verschil :lol:
 
Back
Naar boven