Fitness Seller

@Ryu

Bezoekers in dit topic

goede vraag... ik voel me opeens n00b :(

eigenlijk ga ik er van uit dat hij het is door z'n signature. dus ik maakte deze thread meer omdat ik wilde weten of hij tegenwoordig nog steeds into 'tricks' is :D

Ja is de Aeral Carthwheel ( excuses als ik het fout schrijf ) Ik heb vroeger veel free fight gedaan en altijd op overige dagen leerden we Capoeira en de zogenaamde X Trickz. Foto is oud hoor. En hij ging ook niet goed hahaha ik kwam niet goed neer. Ze hebben ook nog heel lang online op het internet gestaan. Zo japanees had ze gemaakt . Maar ik ben geen meester in hoor kan wel wat trickz maar ken jongens die het veel beter kunnen

ja wacht maar tot je de foto erna ziet haah ziet er niet zo fijn uit

hehehe. ik wilde het weten omdat ik zelf op het moment daar ook best wel mee bezig ben. Ik wil nu dus ook een aerial gaan leren maar het is toch een stuk enger dan het lijkt. Een arabier op 1 hand gaat echt met het grootste gemak alleen zonder handen is het toch nog tamelijk ehm... anders :D

Nog al! maar zijn heleboel sites he waar ze uitgelegd staan. Ik kan sinds kort wel de Au Batido. als je dat wat zegt ? Ik ga er binnekort maar eens een foto van maken ziet er wel stoer uit :D

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven