XXL Nutrition

S.A.W -Trec nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star5.png
5/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? S.A.W.
    SUPER ANABOLIC WORKOUT
    Ultra-geconcentreerde formule voor vóór de training. (pre-workout)
    Uitsluitend de sterkste bestanddelen en doeltreffende dosissen

    S.A.W. is een ultra-geconcentreerde formule vóór de training bedoeld voor professionals.
    Het preparaat heeft een sterke werking.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Granaatappel
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5-15 gram voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Antwerp fitness shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Handige voor mensen die in Belgie/Antwerpen wonen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Neen, voor mij is dit een matige PWO, en hij is veel te dur voorwat het is.

Mijn review:

Na een paar maanden trainen wou ik eens een PWO proberen dus dacht ik aan SAW.
De verkoper vertelde me dat het nemen van een PWO geen kwaad kon op mijn leeftijd, hij vertelde me dat dit de ideale oplossing was voor meer energie en meer zin te krijgen om te gaan trainen.
Ik heb dan een potje van 200 gram gekocht, ik was natuurlijk in volle verwachting want het was de eerste keer dat ik een PWO ging nemen.


(Eerste keer dat ik SAW nam)
Na het opstaan ontbeten en een uurtje er na 10 gram van de PWO genomen,ik moest zeggen ik had een zalige training.
Na een paar mailtjes en vragen over hoe vaak ik deze PWO nu mocht nemen, zij de verkoper maximum 3 maal per week (wat eigelijk best wel veel is gezien mijn leeftijd)
Na enkele weken deze PWO te nemen, trad er vrij snel gewenning aan, dus ging ik over naar 3 scoops
(15 gram)
Jammerlijk genoeg deed dat ook niets, mijn pot was bijna op en had jammerlijk genoeg nog niet veel goede training gehad met deze PWO.
Als ik toen de kennis had die ik nu heb, zou ik een korte pauze van 2 weken hebben ingelast en dan had ik waarschijnlijk terug hard kunnen gaan op deze PWO.

De mixbaarheid was goed, er bleven geen klonters of andere dingen achter, de smaak was ook zeer goed, je proefde echt de granaatappel er door, het was wel aan de zoete kant maar zeker niet overdreven.

Over het algemeen valt deze PWO mee, ik heb het zoals al eerder gezegd maar 3 trainingen echt hard kunne gaan op deze PWO, de rest van de trainingen voelde ik niets tot zeer weinig.
 
Laatst bewerkt:
ook vrij weinig denk ik. Zit niet zoveel bijzonders in :cool:

Ik had hier 2 samples va gekregen en natuurlijk ook even uitgetest, de eerste keer voelde ik weinig en de tweede keer ging ik mega hard, ik zelfs niet slapen tot 01:00.
Raar dat de eerste keer niets is en de tweede keer wel ???
Andere PWO zoals Nowipro enzo zijn denk ik iets te hardcore zeker voor mijn leeftijd ben namelijk nog maar 16 he :cool:
 
Ik had hier 2 samples va gekregen en natuurlijk ook even uitgetest, de eerste keer voelde ik weinig en de tweede keer ging ik mega hard, ik zelfs niet slapen tot 01:00.
Raar dat de eerste keer niets is en de tweede keer wel ???
Andere PWO zoals Nowipro enzo zijn denk ik iets te hardcore zeker voor mijn leeftijd ben namelijk nog maar 16 he :cool:

jaa das waar, maar je gaat niet zomaar dood. Ik zou sws aanraden om onder de 18 geen pwo te nemen. Heb het zelf ook niet gedaan hoor was 17.
 
jaa das waar, maar je gaat niet zomaar dood. Ik zou sws aanraden om onder de 18 geen pwo te nemen. Heb het zelf ook niet gedaan hoor was 17.

haha nee das waar :D, ik gebruik PWO enkel 1x per week, en dat is bij leg day :p
 
Oei niet tevreden over? Nochtans ken veel mensen die wel hard gaan op de SAW. Nog eens een bewijs dat voor iedereen anders is
 
Oei niet tevreden over? Nochtans ken veel mensen die wel hard gaan op de SAW. Nog eens een bewijs dat voor iedereen anders is

Nee, het was wel zo dat ik deze PWO 3-4 keer per week nam, en ik dus snel gewennig werd aan deze PWO.
Heb wel een paar trainingen gehad waar ik hard op ging, maar toch nog niet echt overtuigd.

Ik heb nu pas Redweiler ontdekt, en die werkt echt bij mij, goede pomp en een goede energie die geleidelijk aan toeneemt. :cool:

Ik heb het niet zo voor PWO die een gigantisch opgefocktheid met zich mee neemt, of veel energie leveren waar je hard heel hard van gaat slaan :p
 
welke saw was het? geloof dat het een van de sterkste pre workouts is op de markt je hebt er ook van die shotjes van misschien dat die anders gedoseerd zijn?
 
welke saw was het? geloof dat het een van de sterkste pre workouts is op de markt je hebt er ook van die shotjes van misschien dat die anders gedoseerd zijn?

Heb hem gekocht in Antwerp fitness shop.
Hier de link van de PWO [Link niet meer beschikbaar]

De sterkste? Dan ben ik immum voor PWO :(
 
Heb hem gekocht in Antwerp fitness shop.
Hier de link van de PWO [Link niet meer beschikbaar]

De sterkste? Dan ben ik immum voor PWO :(

Ja ze hebben daar ook de schotjes van niet het poeder kan een verschil zijn
 
Heb hem gekocht in Antwerp fitness shop. Hier de link van de PWO [Link niet meer beschikbaar] De sterkste? Dan ben ik immum voor PWO :(

200 gram voor €39.99 wtf ?????????

bij powerprotein heb je 400 gram voor €35.99
 
In Belgie zijn die gek duur idd :-/
 
Bump bump bump

Had overlaatst een sample (10 gram) gekregen van S.A.W en ik moet zeggen dat ik een goede training heb gehad. Lekkere energie, redelijke pomp en een goede focus.
Raar dat deze vroeger niet werkte en nu wel ???:p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven