XXL Nutrition

's Avonds Laat eten

Bezoekers in dit topic

Lijkt mij ook het meest logische :)

ja idd nu ik erover nadenk;) sorry dominator

Ik snap niet dat sommige geen honger s avonds hebben, ik neem s avonds meestal kwark 450 gr

Ik zie dat kwark best geliefd is 's avonds.

Ik neem aan dat jullie dan voor de magere kwark gaan en waar halen jullie die dan meestal?

Originally posted by TongPo
Ik zie dat kwark best geliefd is 's avonds.

Ik neem aan dat jullie dan voor de magere kwark gaan en waar halen jullie die dan meestal?

500 gram voor 94 cent bij Ah en 11 gram eiwit en 4 suiker
500 gra voor 77 ednt bij edah en 7,6 gram eiwiten 4 suiker

oftwel bij elke supermartk maar wel de magere variant zonder smaak

Originally posted by dandyman

500 gram voor 94 cent bij Ah en 11 gram eiwit en 4 suiker
500 gra voor 77 ednt bij edah en 7,6 gram eiwiten 4 suiker

oftwel bij elke supermartk maar wel de magere variant zonder smaak

Nog niet bekend met de lidl en de aldi??
Daar kost 500 gram kwark 50 eurocent en zit er volgens mij ook geen suiker in.

s

ik eet meestal iets dat licht verteerbaar is bijv. Brinta,havermout of 'zuivere' muesli

d

Ik haal mijn kwark bij Super de Boer. De prijs:

0,63 euro cent
500 gram van Ravensberger
11,1 gram eiwit, 3,5 gram kh en 0,3 (in ieder geval heel weinig) vet
Enige nadeel is de verpakking, die is nogal 'breekbaar' maar wat wil je voor 0,63 cent....

500 GR Kwark en / of 2 á 3 broodjes appelstroop (appelstroop zit ontzettend veel koolhydraten in)
Dan meestal ook nog een glas melk.. of vruchtensap

Had laatst kwark laten halen door me moeder met 12.6 Gr Eiwit 3.5Gr Koolhydraten Het vetpercentage weet ik niet meer, volgensmij niets, tot heel weinig..
't koste iets in de 60 cent, en ze had het volgensmij bij de LIDL.

Het is goed als je voor t slapen gaan wat eet.. maar maak jezelf niet te vol, dat is weer niet goed.

Laatst bewerkt:
s

Dat zijn juist ongeveer de langzaamste koolhydraten die je kan krijgen

http://www.dvndenhaag.nl/glycemische index.html
Hoe hoger in het lijstje, des te lichter verteerbaar.
van Elefino

Met licht verteerbaar bedoel ik dat het niet zo zwaar op je maag drukt. Je hebt geen opgeblazen gevoel of een gevoel dat je net 2 kilo aan pizza's hebt opgegeten.
En dat havermout en muesli niet zo snel worden opgenomen, dat maakt toch niet uit als je gaat slapen. Er is een hele nacht waarin het lichaam rustig de voedingsstoffen (van muesli e.a.) kan opnemen en verwerken.

ja, en heeft er ook iemand een lijstje met trage eiwitten?
tnx

alle zuivel, kwark (casseine), tonijn, kip

iig geen eieren

Gisteravond had ik onderweg bij een pompstation een Danone Vitalinea gehaald. Ik had het nog nooit op, dus die wou ik ff proberen...

21 gr eiwit
34,8 gr kh
0,36 gr vet

Daarnaast een aantal vitamines en calcium.

Er zitten aardig wat koolhydraten in, dus het zal wel niet geschikt zijn voor 's avonds?

wow dat is veel eiwitten zeg:)

ik ga maar ook die danone halen :)

is het wel te drinken/eten?

Ja, ik vind het wel lekker; je hebt verschillende smaken zoals aarbei, perzik etc. Het is alleen aardig duur. Ik betaalde bij dat pompstation 2.50 euro (= fles 600 gram). Aan de andere kant is bij pompstations altijd alles een stuk duurder, dus ik zou wel eens willen weten wat het gewoon in de supermarkt kost...

maar kijk eens naar de kh (lees suikers)

Ja, er zit heel wat suiker in. Denk jij dat het verstandig is om zoiets 's avonds te drinken?

in bulk kan je t overwegen, hangt er maar net van af hoe je tegenover extra suikers staat. de een eet in bulk enkel gezonde dingen en de ander eet alles wat los en vast zit. In cutfase zou ik t enkel bij water en thee houden en dan uiteraard zonder suiker

Ikzelf eet niet echt een maaltijd meer de laatste uren voor ik ga slapen, maar heb een bak noten aan mijn pc staan, die ik dan zonder er erg in te hebben meestal volledig opvreet!! Ik slik voor ik ga slapen wel altijd een slaappil, misschien als je dat niet doet dat die noten dan op je maag gaan liggen en je slecht in slaap komt, dat is mogelijk inderdaad ja...

Back
Naar boven