XXL Nutrition

's Avonds Laat eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Wat eten jullie als je 's avonds laat nog honger hebt?
 
heel gek maar ik heb savonds eigenklijk geen honger meer. ik eet op mn vaste tijden dus ik heb nooit echt trek en eet gewoon als t tidj is. mn laatste maaltijd bestaat meestal uit kip/tonijn of kwark en groente. in de "bulk" vaak uit havermout ipv groente.

Maar doel jij op gewone (lekkere) trek?
 
ik ga elke avond rond 00.00 nog weg met een vriend en dan gaan we ergens iets eten.

HEERLIJK!
 
Het uur voor ik ga slapen eet ik altijd een halve bak kwark met havermout.
 
Voor ik ga slapen 500 gr magere kwark. Eiwitten om de nacht mee door te komen! (5 * 11 = 55 gr eiwitten)
 
eet als laatste om 22:00 en ga slapen om 22:30 (sinds gisteren mee begonnen) ik eet dan 200 gram kipfilet.

slaap altijd vroeg.. heb t hard nodig, aangezien ik veel werk/sport
 
Originally posted by dandyman
heel gek maar ik heb savonds eigenklijk geen honger meer. ik eet op mn vaste tijden dus ik heb nooit echt trek en eet gewoon als t tidj is. mn laatste maaltijd bestaat meestal uit kip/tonijn of kwark en groente. in de "bulk" vaak uit havermout ipv groente.

Maar doel jij op gewone (lekkere) trek?

Niet zozeer lekkere trek, maar gewoon het gevoel dat je nog wel iets naar binnen zou willen werken...
 
Het beste is gewoon trage eiwitten zodat je spieren hier snachts op terug kunnen vallen. En smorgens meteen weer een wei-shake. Op die manier komt je lichaam zo min mogelijk zonder eiwitten te zitten!
 
meestal nog ff wat kwark of wat eitjes of een boterham met stroop ofzo...
 
ja ikke ook gewoon wat kwark, of een blikje tonijn!
ps havermout zo laat is dat goed ?
 
Originally posted by kenneth
ja ikke ook gewoon wat kwark, of een blikje tonijn!
ps havermout zo laat is dat goed ?

zoals Rob al zei : beter trage eiwitten (magere kwark, vis) dat kan je lichaam 's nachts gebruiken om te herstellen. koolhydraten niet teveel (of je moet zwaar in de bulk zitten)
 
ik prop alles naar binnen waar veel koolydraten en eiwitten inzitten...ben net een vuilnis emmer af en toe
 
Ik eet de hele dag door om de 2-3 uur, dus ik heb nooit 's avonds "nog honger".
 
Originally posted by axestream
Ik eet de hele dag door om de 2-3 uur, dus ik heb nooit 's avonds "nog honger".

me neither, maar die 500 gr. mage kwark die stamp ik r nog net ff bij :)
 
bak brinta met brinta erdoorheen gemixed of musli van een reformzaak
 
Back
Naar boven