Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Denk ook eens aan wat je de avond ervoor nog eet, hoe vroeger je traint hoe meer dat van belang zal zijn dan je ontbijt. Of je ontbijt moet heel snel opgenomen worden, shake en snelle suikers.
En caffeine? Als je op werkdagen traint na 7 koffie en op vrije dagen 1 of niks..
Dit heb ik ook. Onder alle omstandigheden ben ik savonds sterker dan sochtends. Ben ook echt een avondmens en het kost mij uren voor ik goed wakker ben. Een pwo helpt wel wat.
Hier nog één met hetzelfde probleem. Alleen 's avonds ben ik sterk. 's Ochtends of overdag trainen doe ik al vele jaren niet meer. Inderdaad het gevoel van elastieke slappe armen. Ik ben zeer zeker dan ook een avond/nachtmens, ondanks dat ik gewoon een baan heb met kantoortijden.
train zelf het beste rond 16u/16u30 (dat is momenteel recht na het werk). Vooral omdat ik dan nog wat energie heb. Als ik thuis kom, eerst ga eten en dan pas ga trainen heb ik soms gewoon geen fut meer.
Voor mij hetzelfde.. Na een dag werken train ik lekkerder dan wanneer ik op zondag ga.
Hele dag bezig zijn en voldoende eten werkt voor mij blijkbaar het beste.
Waar dat aan ligt? Dunno!
Voor mij hetzelfde.. Na een dag werken train ik lekkerder dan wanneer ik op zondag ga. Hele dag bezig zijn en voldoende eten werkt voor mij blijkbaar het beste.
Waar dat aan ligt? Dunno!
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.