MuscleMeat

S`middags of s`avonds trainen groot verschil. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

op werkdagen werk ik. ik drink geen 7 koffie haha. nee ik drink bijna geen koffie.
wel een pre workout voor het trainen.
 
Denk ook eens aan wat je de avond ervoor nog eet, hoe vroeger je traint hoe meer dat van belang zal zijn dan je ontbijt. Of je ontbijt moet heel snel opgenomen worden, shake en snelle suikers.

En caffeine? Als je op werkdagen traint na 7 koffie en op vrije dagen 1 of niks..
Ochtend met pre workout maakt het nog niet beter dan savonds. Voor mij dan.
 
Dit heb ik ook. Onder alle omstandigheden ben ik savonds sterker dan sochtends. Ben ook echt een avondmens en het kost mij uren voor ik goed wakker ben. Een pwo helpt wel wat.
 
Hier nog één met hetzelfde probleem. Alleen 's avonds ben ik sterk. 's Ochtends of overdag trainen doe ik al vele jaren niet meer. Inderdaad het gevoel van elastieke slappe armen. Ik ben zeer zeker dan ook een avond/nachtmens, ondanks dat ik gewoon een baan heb met kantoortijden.
 
Meesten hebben richting de avond meer kracht en energie en gainen beter. Je bent beter doorvoedt en meer anabool dus logisch.
 
Ik vind 's ochtends trainen fijn omdat het dan lekker rustig is in de gym. Maar ik heb dan idd wel minder kracht, ben dan ook echt een avondmens.

Als je 's ochtends minder zwaar traint, heeft dit dan veel invloed op je spieropbouw?
 
train zelf het beste rond 16u/16u30 (dat is momenteel recht na het werk). Vooral omdat ik dan nog wat energie heb. Als ik thuis kom, eerst ga eten en dan pas ga trainen heb ik soms gewoon geen fut meer.
 
Voor mij hetzelfde.. Na een dag werken train ik lekkerder dan wanneer ik op zondag ga.
Hele dag bezig zijn en voldoende eten werkt voor mij blijkbaar het beste.
Waar dat aan ligt? Dunno!
 
Mijn advies is om in de namiddag en/ of rond avonduur te gaan trainen.
 
Voor mij hetzelfde.. Na een dag werken train ik lekkerder dan wanneer ik op zondag ga.
Hele dag bezig zijn en voldoende eten werkt voor mij blijkbaar het beste.
Waar dat aan ligt? Dunno!
Denk dat het daaraan ligt ;)
 
S avonds meer energie
 
Back
Naar boven