AndroidHealthClinic

‘S nachts plassen.......grrrr

Bezoekers in dit topic

peccie
Is je straal ook minder krachtig dan voorheen, moet je veel nadruppelen? Als dat niet is kun je bph eigenlijk wel uitsluiten.
Maar meestal, om het zeker te weten zal de dokter met zijn twee vingers wel even in je poeperdje wil voelen.
En vaak zeggen ze dan dat ze t niet goed voelen en word je doorverwezen naar de uroloog...
Succes iig!
 
Ik draag sinds kort een luier voor dit probleem.

gr
 
Ik heb dit al sinds ik 16 ben.
 
Tja jij wilde een analyse ;) Maar don’t worry het is maar heel minimaal/ niet noemenswaardig

Maar ff serieus, zoals ik al zei numero uno oorzaak van veel plassen (in de nacht) bij mannen van jou leeftijd is een vergrote prostaat. Je bloedwerk laat niets verontrustends zien en je arts zal hiermee icm de info die hij mondeling van jou heeft vernomen vermoedelijk tot de conclusie zijn gekomen dat er niets ernstigs aan de hand is. Anders had je wel een doorverwijzing gehad. Wij hier op een forum hebben te weinig info en bovendien zou je in mijn optiek ook geen forumdiagnose willen krijgen
Als je zeker wilt weten dat je eindigt met een verklaring dat je dood gaat, is dit soort vragen stellen op een forum wel de goede weg... ;)

(ik weet dat niet de initiële vraag helpt, maar laat je ook niet teveel bang maken door allerlei google resultaten. Zo heb ik zelf ook eens een milde klacht gegoogeld, en binnen 3 klikjes kon ik mijn testament al gaan opmaken..)
 
Slaapapneu was in mijn geval de boosdoener.
 
1612996628058.png
 
IK denk dat deze arts inderdaad het groot licht niet is.
Hij vroeg me of ik epo nam of iets anders gezien de hoge hematocrietwaarde.
Enkel een beetje verhoging van de leverwaarden zei hij en anders alles in orde.
Beetje laat, maar ik zou echt een andere huisarts zoeken. Doet inderdaad vreemde dingen.

Hou er rekening mee dat het vanaf een bepaalde leeftijd normaal is dat je 's nachts moet plassen. Het is natuurlijk een ander verhaal als die nycturie heel plots opkomt.
Moest je nog altijd problemen hebben, zou ik beginnen zoeken bij de kwark. Als dat niet helpt, met een plasdagboek van een weekje naar een andere huisarts, zoals Galen al zei.
 
Back
Naar boven