Fitness Seller

's ochtends 8 uur workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeldaza

Cool Novice
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
147
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
75kg
Hallo.

Ivm nieuw werk begin ik nu later op de dag, Ik zou dan graag elke ochtend om 8uur willen trainen.
Ik sta 7uur op en eet dan ook.. Wat is het beste om te eten voor zo'n vroege workout?
Ik heb dus maar een uurtje om het te laten zakken? Of is het sowieso ruk om zo vroeg te gaan sporten ?

Ik ben echt een ochtend mens, 's avonds ben ik suf. 's ochtends voel ik me echt de man normaal gesproken..

Groeten zeld
 
Hallo.

Ivm nieuw werk begin ik nu later op de dag, Ik zou dan graag elke ochtend om 8uur willen trainen.
Ik sta 7uur op en eet dan ook.. Wat is het beste om te eten voor zo'n vroege workout?
Ik heb dus maar een uurtje om het te laten zakken? Of is het sowieso ruk om zo vroeg te gaan sporten ?

Ik ben echt een ochtend mens, 's avonds ben ik suf. 's ochtends voel ik me echt de man normaal gesproken..

Groeten zeld
Robke78
 
Ik ga om de week een week om 5u trainen in de ochtend.

Ontbijt? Nee. Avond voordien bunkeren en na de workout. Pre work out een dosis cafeïne.

Trekt je dat niet? Gewoon wat waxy maize en whey een uurtje voor het trainen. Indien nodig ook wat carbs tijdens de training.
 
Ik ga om de week een week om 5u trainen in de ochtend.

Ontbijt? Nee. Avond voordien bunkeren en na de workout. Pre work out een dosis cafeïne.

Trekt je dat niet? Gewoon wat waxy maize en whey een uurtje voor het trainen. Indien nodig ook wat carbs tijdens de training.

Respect maat dat je het volhoudt om zo vroeg te trainen. Ik heb me dat al vaak voorgenomen maar ik ben blijkbaar echt geen ochtendmens :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik train ene week ook smorgens, uur ervoor banaan, whey shake met bambix.
 
Ik train voornamelijk ochtends. Ik heb vaak het idee dat mijn voeding van de vorige dag, met name het einde van de dag de energie voor de ochtend is.
Ochtends whey shake met havermout en een flinke pre-workout of cafeïne en gaan.
 
Ik train ook het liefst 's morgens ( al ga ik niet meer vaak voor het werk sinds ik om 5 moet beginnen als ik dagdienst heb). Ik eet in de bulk 2 muffins en als ik cut 50gr rijstebloem met 50gr vanille whey (en eventueel wat kaneel) ongeveer 45min. voor de training en een kwartier later pak ik mn pwo.
 
Ik heb kunnen regelen dat ik om 11 uur begin. Dus kan ik half 8 een ontbijt nemen en ga ik van 10 tot kwart voor 11 ongeveer de sportschool in.
Is een pre workout echt een must? Ik heb mn voedingschema nu klaar, ik mis alleen een pre workout eigenlijk, ik maak nog helemaal geen gebruik van supplementen. Ik drink ook niet graag koffie. Uiteindelijk draait de pre workout alleen om cafeine toch ?

Zelfde geldt voor creatine eigenlijk? Is dat ook echt aan te raden, misschien moet ik deze 2 supplementen dan maar toevoegen
 
Natuurlijk zijn beiden absoluut geen must. Zeker preworkout liever niet zelfs.
 
Als jij fit genoeg bent heb je geen caffeine/pwo nodig...creatine daarintegen kan zeker wel een meerwaarde hebben
 
Je kan toch gewoon eten voor je traint...

Iedergeval mijn post workout is
500ml melk
80 gram waxy
40 gram whey

Pre workout water met 80 gram waxy
 
Ja net eerste echt workout in de gym gehad (hiervoor trainde ik thuis). Gek genoeg had ik gedacht helemaal gesloopt te voelen..
Thuis deed ik eigenlijk maar wat met dumbbels maar nu heb ik wel een serieus trainingschema. Maar ik voel me eigenlijk alsof ik weinig gedaan heb nu (half uur later).

Ik heb eerder altijd gevoetbald, nou dan wist je wel heel goed dat je wat gedaan had. Is dit normaal met krachttraining? Of heb ik me als een mietje gedragen in de gym?
 
Ja net eerste echt workout in de gym gehad (hiervoor trainde ik thuis). Gek genoeg had ik gedacht helemaal gesloopt te voelen..
Thuis deed ik eigenlijk maar wat met dumbbels maar nu heb ik wel een serieus trainingschema. Maar ik voel me eigenlijk alsof ik weinig gedaan heb nu (half uur later).

Ik heb eerder altijd gevoetbald, nou dan wist je wel heel goed dat je wat gedaan had. Is dit normaal met krachttraining? Of heb ik me als een mietje gedragen in de gym?

Na zware training ga je t zeker wel voelen, regelmatig heb ik tot 3 dagen spierpijn. Maar zeker in t begin en bij t oppakken van een nieuw schema hoeft t niet. Gewoon blijven focussen op juiste uitvoering en elke training iets zwaardere gewichten pakken, neem daar de tijd voor. (Liever 4 trainingen 2.5kg erbij, dan 1 training 10kg erbij en dan 3 training niet verzwaren).
Veel mensen "missen" spierpijn, gaan dan meteen alle gewichten verdubbelen, oefeningen ver****en omdat ze t technisch niet meer kunnen.
Dan hebben ze spierpijn en denken ze progressie te maken, maar paar maanden later zitten ze bij de fysio en is alles overbelast
 
Hoe ziet dat serieuze trainingsschema er uit?
 
.
 
Laatst bewerkt:
Een split met een berg aan oefeningen en zoveel reps... lijkt wel cardio :o
Zwaar gaan doe je niet echt met zo een schema ....

Hoe lang ben je bezig met zo een training?
 
Een split met een berg aan oefeningen en zoveel reps... lijkt wel cardio :o
Zwaar gaan doe je niet echt met zo een schema ....

Hoe lang ben je bezig met zo een training?

60-70 minuten.
 
ja zeker, waarom?

Omdat daar goed beschreven wordt waar een (beginners)schema aan moey voldoen en dat komt bij lange na niet overeen met het schema welke jij nu gepost hebt.
 
Back
Naar boven