AndroidHealthClinic

's ochtends kwark ipv whey???

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik neem elke ochtend en avond een bak kwark.
Maar ik hoor van veel mensen dat ze 's ochtends whey nemen.
Maakt dat nou veel uit??
Kwark is in ieder geval een stuk goedkoper!! En als studentje
is dat handiger lijkt me...

Greetz,
Jurre

kwark is idd geodkoper maar sochtends lijkt me dat niet de eiwitbron bij uitstek. kwark betsaat voornamelijk uit casseine eiwite dat betekent dat het een trage afgifte heeft. sochtend is het noodzaak om zo snel mogelijk eiwitten binnen te krijgen met een snelle opname. whey is hievoor zeker de geschikte bron. eieren hebben ook een snelle(re) opname dan kwark dus da zou je ook kunnen overwegen. Ditzelfde geld voor melk omdat dat vloeibaar is en zodoende ook beter is dan kwark weg te eten

Originally posted by dandyman
kwark is idd geodkoper maar sochtends lijkt me dat niet de eiwitbron bij uitstek. kwark betsaat voornamelijk uit casseine eiwite dat betekent dat het een trage afgifte heeft. sochtend is het noodzaak om zo snel mogelijk eiwitten binnen te krijgen met een snelle opname. whey is hievoor zeker de geschikte bron. eieren hebben ook een snelle(re) opname dan kwark dus da zou je ook kunnen overwegen. Ditzelfde geld voor melk omdat dat vloeibaar is en zodoende ook beter is dan kwark weg te eten

Klopt

denk inderdaad dat je sochtends beter een snelle eiwitten bron kunt nemen.....ik neem daarvoor smorgens wat amino's in. denk ook dat je smorgens beter iets kunt eten met vezels (eet zelf smorgens een bak havermout).

whey is idd het beste. het heeft de hoogste Biologische waarde. en het is nou eenmaal belangrijk dat je zo senl modelijk je eiwitten aanvult na de nacht

Dus eerst whey en dan later Brinta? Kan ik door me whey 's ochtend me creatine gooien?

Originally posted by Scighera
whey is idd het beste. het heeft de hoogste Biologische waarde. en het is nou eenmaal belangrijk dat je zo senl modelijk je eiwitten aanvult na de nacht

Whey isolaat wel, whey concentraat heeft bijna dezelfde biologische waarde als een ei.....

Terug
Naar boven