XXL Nutrition

's ochtends whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
276
Waardering
0
is het het beste om 's ochtends als eerste een whey shake te nemen? En dan later brinta of havermout?
 
lees mijn thread:vervanging shake, daar word er ook al op in gegaan!
 
idd, eerst wheyshake en ik neem zelf een kwartier later mn bordje havermout en eitjes. maar wat Nico al zegt. er loopt al een topc over..maar hoe dan ook. elk nieuwtje is weer nuttig;)
 
je pot whey zal in ieder geval minder lang meegaan als je het 's ochtends ook neemt, dus als je niet al te ruim bij kas zit, kun je het beter beperken tot na je training. Het is en blijft een dure levensstijl.... maar goed, beter dan dat je je geld uitgeeft aan sigaretten/alchohol/prive-lessen ballet ;) etc.
 
met me bord havermout/brinta kom ik op teweinig eiwitten, maar zit daarna redelijk vol.. Heb vandaan whey erin gedaan, maar das niet te vreten :D iemand tips?
 
Originally posted by DarkLegion
met me bord havermout/brinta kom ik op teweinig eiwitten, maar zit daarna redelijk vol.. Heb vandaan whey erin gedaan, maar das niet te vreten :D iemand tips?

niet combineren:D en eitjes
 
Originally posted by DarkLegion
met me bord havermout/brinta kom ik op teweinig eiwitten, maar zit daarna redelijk vol.. Heb vandaan whey erin gedaan, maar das niet te vreten :D iemand tips?

paar glazen melk drinken, (half) bakje magere kwark....

Ooit magere kwark met ananas (op eigen sap) geprobeerd? Dat is echt superlekker..... en voedzaam.

De havermout/brinta moet je toch aan wennen, ik vond het in het begin ook niet echt lekker ofzo... omdat ik het nooit at. Nu vind ik het overheerlijk.... je moet zelf de ideale combinatie van ingrediënten vinden om het lekker te maken voor jezelf.
 
Ik gooi gewoon een lading havermout door m'n kwark.
Als je het 2 minuten laat staan worden die havermoutvlokken ook wat minder hard. Is een lekker ontbijt en genoeg eiwitten en trage koolhydraten.
 
Originally posted by kingnbajam


paar glazen melk drinken, (half) bakje magere kwark....

Ooit magere kwark met ananas (op eigen sap) geprobeerd? Dat is echt superlekker..... en voedzaam.

De havermout/brinta moet je toch aan wennen, ik vond het in het begin ook niet echt lekker ofzo... omdat ik het nooit at. Nu vind ik het overheerlijk.... je moet zelf de ideale combinatie van ingrediënten vinden om het lekker te maken voor jezelf.

Ja, ik neem altijd kwark met ananas of honing ;) Maar wil 's ochtends dus wat anders dan kwark erbij :) En melk.. ja zou kunnen maar in me havermout/brinta zit ook al een zooi melk :)Maar tis dus ok om er nog meer melk erbij te pakken ?
 
Originally posted by DarkLegion
met me bord havermout/brinta kom ik op teweinig eiwitten, maar zit daarna redelijk vol.. Heb vandaan whey erin gedaan, maar das niet te vreten :D iemand tips?


Volgens mij is je oorspronklijke vraag het antwoord hierop?


Originally posted by DarkLegion
is het het beste om 's ochtends als eerste een whey shake te nemen? En dan later brinta of havermout?


Idd gewoon eerste een shake nemen, en dan wat later die gore brinta of havermout
 
Originally posted by 3XL



Volgens mij is je oorspronklijke vraag het antwoord hierop?





Idd gewoon eerste een shake nemen, en dan wat later die gore brinta of havermout

half uurtje later? En kan ik in die whey meteen me crea gooien?
 
Originally posted by DarkLegion


half uurtje later? En kan ik in die whey meteen me crea gooien?

volgens mij kan dat geen kwaad. mijn postworkoutshake ziet er ook zo uit en op niet trainingsdage doe ik dat ook
 
Ja hoor, geen probleem.
Doe ik idd ook een half uur voor m'n bak kwark.

De meningen over of er dan ook dextrose bij moet zijn verdeeld, maar ik doe er zelf ongeveer 15-20 gram bij.
 
Back
Naar boven