MuscleMeat

transformatie in een jaar

Bezoekers in dit topic

Ik bedreig niks, iemand bedreigt mij, maar het d... je bent meer dan welkom ...

On topic training was heerlijk net...
 
Laatst bewerkt:
ik ben 1 van de vele die opgelicht is door je. geef me je huis adress en je ziet wie ik ben in persoon. adress mag ook in pm tot dan.
We zien de vlog wel verschijnen
 
Ik bedreig niks, iemand bedreigt mij, .. je bent meer dan welkom ...

On topic training was heerlijk net...

Ik had het ook niet tegen jou persoonlijk. Dat adres zou ik even weghalen als ik jou was, dit is en blijft Dbb....

Good train :piraat2:
 
Done, puur omdat ik mij aan je regels wil houden

219nreg.jpg


Tussenstand, wil iets meer definitie, en iets droger, wil het combineren met hardlopen en boks trainingen , dus dus nog beetje atheletisch blijven
 
Bazige traps.
 
Bij mijn fysiek train ik die helemaal niet omdat die eig al van zich zelf aanwezig zijn, en al bijna geen,nek heb....sla schouders vaak over als in , leg daar niet de definitie op....

Zwakke punt zijn echt de,benen,...heb me laten certellen dat dit een genetisch bepaald verhaal kan zijn....train ze hard , maargroeien nauwelijks
 
Als ik de rest van het fysiek zie kan ik moeilijk geloven dat je benen niet groeien door slechte genetics.
 
Goede UB, ik zou iets meer vet droppen als ik u was ;)
 
Helaas is t zo...maar aanhouder wint...vet droppen weet uk...ook benoemd...busy with that
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Helaas is t zo...maar aanhouder wint...vet droppen weet uk...ook benoemd...busy with that

Ik heb er misschien naast gekeken maar wat zijn je huidige stats (lengte, gewicht en geschat VP)?
 
Phoe....1.82m / 96-kilo / 12%

Vp is een schatting
 
Is wel een flink stuk meer dan 12%
 
Wel goeie abs dan:)
 
Zou kunnen, zo into fitness ben ik niet...werk aan de winkel dus...more cardii need to be done.... and healty food
 
Vandaag begonnen met cardio...ga proberen 5x per week 40 min te halen
 
Bij mijn fysiek train ik die helemaal niet omdat die eig al van zich zelf aanwezig zijn, en al bijna geen,nek heb....sla schouders vaak over als in , leg daar niet de definitie op....

Zwakke punt zijn echt de,benen,...heb me laten certellen dat dit een genetisch bepaald verhaal kan zijn....train ze hard , maargroeien nauwelijks

Daar geloof ik niet in. Harder trainen dan volgens mij.
 
Daar geloof ik niet in. Harder trainen dan volgens mij.

Alles heeft met genen te maken, iedereen heeft spiergroepen die makkelijker groeien dan andere spiergroepen. En dan kan je nog zo hard trainen als je er geen goeie aanleg voor hebt zal het nooit je beste spiergroep worden.
 
Alles heeft met genen te maken, iedereen heeft spiergroepen die makkelijker groeien dan andere spiergroepen. En dan kan je nog zo hard trainen als je er geen goeie aanleg voor hebt zal het nooit je beste spiergroep worden.

Je beste niet. Maar helemaal geen massa op krijgen is zever. En zeker niet als je de hulp hebt van AAS.

En het bovenlichaam van een buffel en dan kippebenen ligt niet aan de genen hoor.

Hoe dikwijls ik dat al gehoord heb ik train hard en krijg er geen massa op. Tot je ze ziet trainen. Ok dan.

Hiermee wil ik niets zeggen over het trainen van TS want ik ken hem niet.
 
Trust me, ik train benen hard!!!-maak wrl iets progress -maar niet het gehoopte...boven benen vallen nog meee, het waren meer de onderbenen-dus heb nu het accent meer gelegd op onderbeneb
 
Back
Naar boven