XXL Nutrition

saar weightlifting lifts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

saar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
1.052
Waardering
12
Lengte
1m62
Massa
55kg
Hier maak ik mijn logje dan ook aan.
Zal eerst mijn gegevens invullen.
leeftijd: 20
gewicht: 54
lengte: 1m63

records:
trekken: 64 (wedstrijd)
stoten: 82kg (wedstrijd)
squat (full): 3*100kg

Ik ken niet altijd de juiste benaming maar dan kunnen jullie het altijd vragen he! Of zegen hoe het heet dat ik het kan aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Goed idee. Succes ermee. :thumbs:
 
Ik ga dit logje zeker volgen, veel succes ermee Sarah
 
Ik zal eerst kort vertellen wat ik de voorbije weken gedaan heb:
8/4/2006 was het wedstrijd in Seraing daar heb ik aan 53.9kg lichaamsgewicht 61kg getrokken (63kg had ik heel nipt gemist, was door mijn arm gezakt maar was wel bijna boven) en 82kg gestoten.

Dan ben ik een paar dagen op stage geweest naar mijn Duitse club en heb ik heel hard getraind (zelfs mss een beetje te hard).

22/4/2006 had ik wedstrijd in Duitsland (AC Soest) aan 53.0kg lichaamsgewicht, bij de eerste trekbeurt had ik mijn voet omgeslagen maar de tweede beurt heb ik toch 56kg getrokken maar 60kg woog veel te zwaar. Ik had ook maar 75kg gestoten.

Dan heb ik een week niet kunnen squaten en schouderen met mijn voet, ik kon niet jumpen maar trekken ben ik blijven doen en in de plaats heb ik leg press en benen op zo een ander machine getraind (weet hier de naam al niet van ;) )

Ben nu terug beter bezig maar mijn benen lopen een beetje achter, of ik ben overtraind dat weet ik niet.

7/5/2006
Vandaag was het een vrij korte training, volgende week heb ik belgisch dus...

trekken (zonder te springen):
1*4:35
1*4:40
2*4: 45
1*1:50
1*1: 55kg

schouderen:
1*3:35
1*3: 45
1*2: 55
1*1:65
1*1:70
1*1: 75 (kon ni omhoog met mijn zwakke benen, dus gestopt en er morgen aan werken)

rug + buikspieren
 
Laatst bewerkt:
Wat doe je voor rug en buikspieren?
 
Voor rug doe ik ofwel goodmornings of op zo een machine da ge naar boven moet komen (weet de naam er niet van) of op de grond liggen en armen en benen naar omhoog doen.

Voor buikspieren vnl sit ups
 
Geen romanian deadlifts?
 
zullen hyperextensions en supermans zijn dat je bedoelt.

sit ups eigen keuze? Met atletiek als tweede sport zouden bijvoorbeeld hanging leg raises een betere toevoeging zijn niet? Heupflexie komt hier nog eens bij.
 
Leuk een échte gewichteheffer(ster) log, ga ik zeker volgen!
 
ja da doe ik ook af en toe, maar voel da ni in mijne rug maar in mijn hamstrings. En bedankt nu weet ik hoe da heet ;)
 
Goed bezig saar! Zal deze log zeker in de gaten houden!
 
succes sarah, van waar uit Be ben je?
 
whaaaa VET :D
een dame die 20 kg boven haar BW OH ramt.

:thumbs:
 
sterke dame, leuk zo een log.
 
zker sterke dame suc6 met je log
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een beest :wave:

welkom
 
Weightlifting lifts zijn in ieder geval al beter dan luciferlifts:p

Maar serieus,ik vind het knap wat je doet en ik zal je log ook in de gaten houden,en hopen dat ik er wat van ga snappen want die gewichthefoefeningen ken ik niet.

Is 'schouderen' hetzelfde als voorslaan?
Ik heb trouwens gezien dat gewichtheffers tijdens het voorslaan ook maar meteen even een frontsquat maken:eek:
Een gewicht op m'n schouders krijgen lukt me ook nog wel tot op zeker hoogte(=als het niet te zwaar is:p ) maar dan toch echt zonder die frontsquat...
 
Lijkt me een leuke log om te volgen. Volgend weekend kan ik je misschien live aan het werk zien, 'k mag weer chauffeur spelen voor Merelbeke :D .
 
18fitie zei:
succes sarah, van waar uit Be ben je?
Leuven, en club powersport zaventem
 
Raistlin zei:
Lijkt me een leuke log om te volgen. Volgend weekend kan ik je misschien live aan het werk zien, 'k mag weer chauffeur spelen voor Merelbeke :D .
JA volgende week ben ik er inderdaad bij, verwacht er niet teveel van want ben echt niet in form!
 
Back
Naar boven