Fitness Seller

sad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jay_c

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2005
Berichten
896
Waardering
0
Hey ....

Ik vroeg me af of het gewoon/normaal is dat ik elke x zo snel (na 1 of 2 afspraakjes) afknap van een meisje....
Kep het nu al 3x gehad dat ik gek was van een meisje (alle 3 zochten zij contact met mij weet niet of datuit maakt voor gevoelens...)
Ik was echt helemaal gek op ze en na 1 of 2 afspraakjes vind ik ze gelijk niet meer cool/heb ik geen gevoelens meer voor ze.. ???
Ik vroeg me af of dat normaal is en of iemand anders dat ook bekend voorkomt....
Of ben ik TE kieskeurig?:S
Ik heb wel ontdekt dat MSN een scheitprogramma is om iemand iets beter te leren kennen... men is ZOOOO anders op dat k*tprogramma....
Zou het verschil maken of IK contact met ze zoek of dat ZIJ met mij contact zoeken?

Zo dit moest ik even kwijt en wilde het graag weten.

(afz : hetero seksueel) :mad:
 
k ga er vanuit dat je de afspraakjes via MSN zijn geregeld:
mensen kunnen zich heel goed anders voor doen (jij ook)
mocht dit idd het geval zijn, dan zal het een wisselwerking worden.
In eerste instantie is het spannend, de tweede keer kom je erachter wat er krom is, en bij het derde afspraakje knap je af...

je kunt natuurlijk ook te kieskeurig zijn :D
 
Msn is slecht voor relaties, msn is goed voor snelle afspraakjes en one night stands.
 
Idd ze waren via msn en sms en telefoon :S
Ga denk maar amper via msn en sms meer iemand spreken waar ik gevoelens voor heb :S
Nog meer mensen die daar last van hebben?:S word dur btje pissig van:P
 
Ja dat klopt, Msn is een k*tprogramma want je ziet alleen tekst en geen emoties.
Bovendien moet je nooit op 1 foto afgaan want het kan zwaar vertekenen van de realiteit hoor ik veel mensen zeggen.
 
Nee ze waren niet geheel onbekend ze zitten bij mij op school...en ik kende ze van gezicht en een paar keer spreken in de pauze ..
 
Op msn durven mensen juist te zeggen wat ze echt vinden, naar mijn beleving. Dan krijg je juist de echte persoon te kennen. In het echt is men toch meestal meer bescheidener/verlegener en gaan ze zich anders gedragen rondom een partner.
 
Dan zullen ze wel niet de goeie voor je zijn :) Gewoon niet blijven zoeken, je komt de goeie vanzelf wel tegen. Hoop ik voor je :P

Hetzelfde geldt voor mij =]
 
@ tractortje...
je hebt wel gelijk...in het echt zeggen ze echt niet zo snel : je bent een schat..
maar als ik met een dame op msn zit en ik zit vor de 3e dag een uurtje met haar te chatten is het gelijk je bent lief je bent een schat oooh aaah je bent lief...:S dan denk ik wtf meen je dit echt?:S
(ik zelf maak mezelf hieraan niet schuldig)
 
jay_c zei:
Nee ze waren niet geheel onbekend ze zitten bij mij op school...en ik kende ze van gezicht en een paar keer spreken in de pauze ..


nou, ik had vorige week zondag? ook een afspraakje met een dame van mijn school die ik ook vooral van msn/gezicht/af en toe spreken ken.

het was heel relaxt en het klikte ook echt goed. ze is nu op vakantie 6 weken ofzo dus als er een 2e date komt zal ik is vertellen of ik het hier mee eens ben;p
 
benchMarc zei:
Dan zullen ze wel niet de goeie voor je zijn :) Gewoon niet blijven zoeken, je komt de goeie vanzelf wel tegen. Hoop ik voor je :P

Hetzelfde geldt voor mij =]

Hey allemaal thx voor je reactie ..(Y)
 
heel herkenbaar dit, msn kan veel verpesten, heb vaak zat ruzie gehad omdat iets verkeerd word opgevat, nou weet ik wel dat mn liefje een kort lontje heeft, en msn maakt t allemaal niet makkelijker:cool:
en verder; als je ze alleen voor de coïtus hebt maakt t geen **** uit, maar je moet wel een beetje doorzettingsvermogen hebben als t serieus is, en niet over elk verkeerd shirtje vallen:D
 
Sport2000 zei:
heel herkenbaar dit, msn kan veel verpesten, heb vaak zat ruzie gehad omdat iets verkeerd word opgevat, nou weet ik wel dat mn liefje een kort lontje heeft, en msn maakt t allemaal niet makkelijker:cool:
en verder; als je ze alleen voor de coïtus hebt maakt t geen **** uit, maar je moet wel een beetje doorzettingsvermogen hebben als t serieus is, en niet over elk verkeerd shirtje vallen:D

Nee over een verkeerd kledingstuk val ik niet... dat heb ik op school al wel kunnen zien wat voor kledingsT ze heeft... Ze zijn niet vreemd voor mij ken ze van doen en laten een beetje .
Doorzettingsvermogen heb k ook absoluut maar andere dingen zoals opdringerig enzo daar knak ik op af...

BTW zijn alle wijven opdringerig? :S valt me op dat ze zo opdringerig doen :D
 
Ze zijn gewoon geil. Een vriendin zei laatst tegen me "Wat is er nou mooier, om door middel van coïtus, naar een vaste relatie toe te werken".

Ik moet zeggen, daar was ik het wel mee eens. Probeer het eens!
 
Back
Naar boven