- Lid geworden
- 9 jun 2005
RobertHosper zei:tyfes!!!ik von 10x met 14 al zwaar...das nix vergelekn met sommigen mensen met side raise
![]()
Tis maar net hoe je ze uitvoert., en dat geld ook voor front raise
RobertHosper zei:tyfes!!!ik von 10x met 14 al zwaar...das nix vergelekn met sommigen mensen met side raise
![]()
MightyDuck zei:Yes same here. Ik druk trouwens wel setjes schouderdrukken met 34kg, wat drukken de 30kg side-raisers hier dan wel, 5 setjes van 10 reps met 2 dumbbells van 50kg?
RichardV zei:Denk dat ik met 60 kg wel keer of 6 druk ja.
![]()
RichardV zei:Kale,
maak je niet al te druk.
Het is nu eenmaal zo dat mensen achter hun PC idd kunnen overdrijven.
Maar de waardes die je opgeeft, gezien je fysiek (sterke punten, zwakke punten), je trainingsjaren, je dedicatie is naar mijn mening vrij aannemelijk.
Boeit verder toch ook niet wie mensen wel geloven, en wie ze niet geloven.
Maar persoonlijk vind ik als je na 7 jaar 10-12,5 kg pakt, wel weinig uit de oefening haalt. Je bent misschien begonnen met 4 of 6 kg (weet ik natuurlijk niet). Dus hoeveel spiermassa zou je gewonnen hebben met deze oefening? Of doe je hem er maar bij omdat dat misschien zo hoort?
Ik train persoonlijk om in elke oefening beter/sterker te worden.
RichardV zei:Denk dat ik met 60 kg wel keer of 6 druk ja.
![]()
Hiekie zei:Het is ook niet als commentaar bedoelt, helemaal nietalleen heb ik een beetje het idee dat je bij echt een goede uitvoering, superstrikt en dus ZONDER gezwaai,
Hiekie zei:Waarom ik zo "voorzichtig" ben met deze oefening en zo scherp is dat schouderblessures vevelende langdurende blessures zijn en daar pas ik voor, net als jullie natuurlijk toch
MightyDuck zei:In elke hand 60?
En wat bankdruk je dan wel, 200+?
![]()
Jinsu zei:Inderdaad, en als je dan naar Jay of Ronnie kijkt die met max 20 - 25kg bezig zijn begin ik toch te twijfelen. Of het ligt gewoon aan de manier van uitvoering, ik ga echt dood bij 12 kg en dan pers ik er misschien 3 x 6 reps uit.
RichardV zei:Dorian deed aan het eind van zijn set met 36 kg nog wat extra negatieve reps.
Zittend en met 2 armen tegelijk.
Ronnie doet met dumbbell curl met 16 kg zijn setjes op de video.
Zie ik hier ook niemand doen van het board![]()
Powerblade zei:DB curl 16 kg, een tikfoutje denk ik, want zo zwaar is dat toch niet?
Moet eerder 36kg of zo zijn voor Ronnie.