MuscleMeat

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Geen iPhone. Shame on you! :p

ProudPizza moet je eerst je 1 rm testen voordat je Sheiko kan gaan doen?

Wordt hard geadviseerd door Sheiko geen maxes in te vullen die je nooit in werkelijkheid gelift hebt.
Je kan ook testen en -2,5% doen als je liever wat conservatiever bent voor de eerste keer dat je Sheiko wilt draaien. Daarentegen is bouwt Sheiko wel voldoende op om te wennen aan hrt volume vind ik zelf.

Maar lees dat het hier waarschijnlijk Candito gaat worden :)
 
Dit zit allemaal tussen 50&90%
50-60% liften met lage reps is nou niet bepaald een werkset :p maar goed, ik heb geen idee hoe veel reps je er mee doet dus kan er compleet naast zitten ook
 
50-60% liften met lage reps is nou niet bepaald een werkset :p maar goed, ik heb geen idee hoe veel reps je er mee doet dus kan er compleet naast zitten ook

Pillz kennende zal er zeker op die percentages genoeg gerept worden.
 
Saik, in het ideale geval sluit je je bij een groep echte powerlifters aan.
 
Net het schema nog eens goed bekeken..Ik vind het als volume eigenlijk reuze meevallen. De afgelopen jaren draaide ik meer volume, ik denk dat ik met meerdere cyclus candito wel weg kom. Of er x op x sterker op ga worden? We'll see... over een maand of 8 zal ik weer on gaan denk ik.
 
Inderdaad, zag net nog een filmpje van Candito waarin hij het met 5/3/1 vergelijkt en daar zegt hij dat zijn schema ook best low in volume is.
 
Dus.. Candito it is?!
 
Inderdaad, zag net nog een filmpje van Candito waarin hij het met 5/3/1 vergelijkt en daar zegt hij dat zijn schema ook best low in volume is.

Ik zit het pdfje door te spitten en hier lees ik 'so that is why direct bicep work is included in the accessory lifts, while triceps are left to the optional exercises.
Zo ver ik zie staan er geen isolatie oefeningen voor biceps beschreven in het schema?
 
Oh ik dacht het wel. Ik pak iniedergeval paar setjes biceps mee. Meeste doe ik gewoon op gevoel! Soms denk ik van mwah, beetje side raises kan geen kwaad en dan pomp ik die er gewoon extra bij. Zijn wel allemaal low impact oefeningen voor the pump.
 
Oh ik dacht het wel. Ik pak iniedergeval paar setjes biceps mee. Meeste doe ik gewoon op gevoel! Soms denk ik van mwah, beetje side raises kan geen kwaad en dan pomp ik die er gewoon extra bij. Zijn wel allemaal low impact oefeningen voor the pump.

In het excelsxhema die ik vd site heb gehaald heb je alleen de verplichte horizontaal/vertical en shoulderpress. In het schema staat beschreven dat er ook een verplichte bicepoefening in hoort te staan. Heb ik het verkeerde bestand? Ik kan ze natuurlijk wel adden bij optionele oefeningen
 
In het excelsxhema die ik vd site heb gehaald heb je alleen de verplichte horizontaal/vertical en shoulderpress. In het schema staat beschreven dat er ook een verplichte bicepoefening in hoort te staan. Heb ik het verkeerde bestand? Ik kan ze natuurlijk wel adden bij optionele oefeningen

Verplicht zijn in ieder geval. De hoofdcompound Bench, met daarnaast twee rugoefeningen (pull en row beweging) en een schouder oefening, military press of db shoulder press. Bicep/Tricep/side raises kun je zelf je draai aangeven bij de accessory oefeningen.
 
Verplicht zijn in ieder geval. De hoofdcompound Bench, met daarnaast twee rugoefeningen (pull en row beweging) en een schouder oefening, military press of db shoulder press. Bicep/Tricep/side raises kun je zelf je draai aangeven bij de accessory oefeningen.

Alright, dan zal het pfd file op de site misschien wel verouderd zijn. Zondag begin ik met candito...jij maakt er goede progressie mee zag ik!
 
Vandaag dus de laatste 'normale' treen gehad.
Ging best goed moet ik zeggen, begin weer wat kracht te pakken.

Benchpress
20x40
10x60
8x80
3x100
4x120 (+1)
4x120 (+1)
4x120 (+1)
3x120

Machine row, vertical grip
Was vooral voor het uittesten van het gewicht wat ik bij candito ga gebruiken, 100 kg it is.
15x40
12x80
12x100
10x100

Incline dumbell press
10x40
10x40
15x40 not bad.

Cable latpull
12x59
10x73
8x73

Dumbell curl
8x18
8x18
6x18

Rope extensions
3 sets

Barbell side raise
20/15/12
 
Succes met Candito,
Na het mee lezen hier zelf ook besloten om er mee te beginnen. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven