Fitness Seller

Gesloten Saik0's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Beterschap!
 
Pfeiffer?
 
Beterschap! Weet je inmiddels wat het is?
 
Tering klinkt echt pittig!
 
Wat kut man!
Hoop dat het mee valt! Sterkte!
 
Oef! Dat zijn geen goede berichten..beterschap! Hopelijk zijn ze er snel uit wat het is!
 
Klinkt als een stressfractuur...

Klinkt niet best



Beterschap! Weet je inmiddels wat het is?

Tering klinkt echt pittig!


Wat kut man!
Hoop dat het mee valt! Sterkte!

Oef! Dat zijn geen goede berichten..beterschap! Hopelijk zijn ze er snel uit wat het is!

De ha gaf aan dat het geen hartklachten zijn en dacht aan een aanhechting die geïrriteerd is, hij heeft mij vervolgens bloed laten prikken bij het ziekenhuis. Zojuist belde hij met de uitslagen, alle waarden die getest zijn zien er goed uit, zo ook mijn leverwaarden. Wat wel afweek, waren de kreatinine waarden.. met mijn spiermassa is het normaal dat deze wat hoger ligt maar in mijn geval is deze 8x te hoog. Hij denkt dat dit verband heeft met mijn klachten. Advies is twee weken niets doen kwa krachttraining of heel licht... en dan opnieuw bloed prikken. Overtraining had hij het over...
 
Hoort je cortisol dan ook niet torenhoog te zijn? Of hebben ze dat niet gechecked?
 
Hoort je cortisol dan ook niet torenhoog te zijn? Of hebben ze dat niet gechecked?

Durf ik niet met zekerheid te zeggen, de uitslagen kan ik nog niet inzien ze staan nog niet in mijn dossier. Kan nog eens twee weken duren stond er op de site.
 
Misschien word het tijd om eindelijk eens een deload weekje in te lassen dan....
 
Ik vermoed dat je dan ook verminderde nierfunctie hebt door de verhoogde kreatinine waarden?
 
De ha gaf aan dat het geen hartklachten zijn en dacht aan een aanhechting die geïrriteerd is, hij heeft mij vervolgens bloed laten prikken bij het ziekenhuis. Zojuist belde hij met de uitslagen, alle waarden die getest zijn zien er goed uit, zo ook mijn leverwaarden. Wat wel afweek, waren de kreatinine waarden.. met mijn spiermassa is het normaal dat deze wat hoger ligt maar in mijn geval is deze 8x te hoog. Hij denkt dat dit verband heeft met mijn klachten. Advies is twee weken niets doen kwa krachttraining of heel licht... en dan opnieuw bloed prikken. Overtraining had hij het over...
Jwdoetookmee heeft meermaals verhoogde kreatine laten prikken en kan je er je wel meer over vertellen denk ik.

edit: oh ik lees de posts hierboven nu pas.
 
Jwdoetookmee: meen te herinneren dat jij ook kampte met verhoogde kreatinine waarden?
Slaap fixen, stress fixen, trainingen fatsoenlijk periodiseren. Voeding en stimms (cafeine?) checken. Gebruik je drugs/drink je?
Hebben mijn waardes met 60% verlaagd.
Je gaat echter altijd wel verhoogde waardes hebben waarschijnlijk
 
Slaap fixen, stress fixen, trainingen fatsoenlijk periodiseren. Voeding en stimms (cafeine?) checken. Gebruik je drugs/drink je?
Hebben mijn waardes met 60% verlaagd.
Je gaat echter altijd wel verhoogde waardes hebben waarschijnlijk

Een enkele keer drink ik en drugs tegenwoordig niet meer. Cafeïne eigenlijk altijd voor het trainen, best wel een shit load... denk aan 600 mg meerdere malen per week. Slaap kom ik ook vaker te kort. En nog nooit een echte deload toegepast. Ga er mee aan de slag, cafeïne eruit meer slapen, voeding aanscherpen en volgende week een deload. Thanks voor de tips!
 
Jwdoetookmee meen me te herinneren dat jij eerst dacht dat het je trainingsritme was, deed je toen geen 5-6*/week Fullbody?
 
Jwdoetookmee meen me te herinneren dat jij eerst dacht dat het je trainingsritme was, deed je toen geen 5-6*/week Fullbody?
Verschillende routines gedraaid, maar CK wordt voor een groot deel beïnvloed door de factoren die ik zojuist noemde.
Pls note dat training periodiseren er ook bij staat
 
Is het meestal niet andersom?

Klopt. Kreat en ureum met name zijn de grootste indicatoren, samen met de urineproductie.
Maar urine wil niet per definitie zeggen dat er ook klaring is van kreat en ureum.
Hoog kreat op zich is alleen niet toxisch, ureum wel.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven