AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Benchpress
10x60
5x80
3x100
3x110
3x115
3x120
3x120

Tbar with holds
10x40
10x50
10x60
10x70

Chestpress
10x80
8x120
4x140

Pulldown with holds, weinig rust
10x90
8x90
6x90

Standing Single arm machine row, with holds
10x45
10x45
8x45

Db side raise
Van 5kg opwerken naar 10kg, terug naar 3 kg. Geen rust.

Preacher curl, slow reps, holds
3 sets

Rear delt fly, holds
5 sets
 
Klopt. Kreat en ureum met name zijn de grootste indicatoren, samen met de urineproductie.
Maar urine wil niet per definitie zeggen dat er ook klaring is van kreat en ureum.
Hoog kreat op zich is alleen niet toxisch, ureum wel.

Ik dacht dat het kreatinine gehalte een invloed had op de berekening van de nierfunctie (egfr). Hoog kreatinine leidt dan tot een verminderde nierwaarde.

Het betekent natuurlijk niet dat er echt nierschade is. Daarvoor is controle van urine nodig (24u). Kreatinine bij bb'ers is vaak hoog (en egfr dus laag) door verschillende factoren: Eiwitinname en zwaar trainen in de dagen voor bloedafname, spiermassa, gebruik van creatine kan ook invloed hebben meen ik me te herinneren, ...

Of zit ik nu volledig poep te praten? In dat geval, mijn excuses :)
 
Ik dacht dat het kreatinine gehalte een invloed had op de berekening van de nierfunctie (egfr). Hoog kreatinine leidt dan tot een verminderde nierwaarde.

Kreat is inderdaad een van de parameters voor het berekenen van de GFR. Hoog kreat is lagere GFR. Geeft maar meteen aan hoe weinig waarde de GFR heeft. Denk bijvoorbeeld aan ernstig zieke mensen met nauwelijks spiermassa. Hebben dus lager kreat, dus automatisch beter GFR dan ze misschien daadwerkelijk hebben. Of omgekeerd natuurlijk. Ik kom op bijna dagelijkse basis natuurlijk mensen tegen met acuut nierfalen, daar doen we überhaupt niks met GFR, juist vanwege dat. We hebben bijvoorbeeld ook patiënten aan de CVVH (continu veno-veneuze hemofiltratie) en dan filteren wij er kreat en ureum uit, en dan is hun GFR ineens weer goed. Terwijl nierfunctie nog steeds ruk is. Los naar kreat, ureum en urineproductie kijken biedt dus meer nuttige informatie.
 
Aantal dagen rust genomen. Aankomende week train ik 3x

Dinsdag fullbody
Vrijdag fullbody
Zondag fullbody

Training als volgt:

Alles op 50-55% van 1rm

Squats 3x8x100
Benchpress 3x10x70
Deadlift 2x8x100
Pendlay row 3x10x50
 
Laatst bewerkt:
Aantal dagen rust genomen. Aankomende week train ik 3x

Dinsdag fullbody
Vrijdag fullbody
Zondag fullbody

Training als volgt:

Alles op 50-55% van 1rm

Squats 3x8x100
Benchpress 3x10x70
Deadlift 3x8x100
Pendlay row 3x10x50

Ook weleens lekker toch.
 
Hoe voel je je atm?
 
Aantal dagen rust genomen. Aankomende week train ik 3x

Dinsdag fullbody
Vrijdag fullbody
Zondag fullbody

Training als volgt:

Alles op 50-55% van 1rm

Squats 3x8x100
Benchpress 3x10x70
Deadlift 3x8x100
Pendlay row 3x10x50
Even een deload, hoop dat het helpt.
 
Aantal dagen rust genomen. Aankomende week train ik 3x

Dinsdag fullbody
Vrijdag fullbody
Zondag fullbody

Training als volgt:

Alles op 50-55% van 1rm

Squats 3x8x100
Benchpress 3x10x70
Deadlift 3x8x100
Pendlay row 3x10x50
pendlay row een van mijn favoriete rows
 
Verstandig bro!
 
Pussy! Gas erop :D

j/k bro , verstandig :)
 
En blijven doen om de twee maanden

Kan je soms hebben. Persoonlijk vind ik ze plannen niet nodig. Je lichaam geeft meestal zelf wel aan wanneer het nodig is. En je kan kiezen of je al dan niet iets doet. Paar dagen, een week
niks doen, kan ook wel eens deugd doen ;)
 
Kan je soms hebben. Persoonlijk vind ik ze plannen niet nodig. Je lichaam geeft meestal zelf wel aan wanneer het nodig is. En je kan kiezen of je al dan niet iets doet. Paar dagen, een week
niks doen, kan ook wel eens deugd doen ;)

Sterker nog, ik heb zelfs de indruk dat je beter groeit door af en toe een paar dagen-week rust te nemen. Het probleem is alleen, dat het psychisch erg moeilijk is om wat extra rust te pakken als het trainen goed gaat.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is alleen, dat het psychisch erg moeilijk is om wat extra rust te pakken als het trainen goed gaat.

Als het goed gaat is het ook niet nodig ;) Op het moment dat je een paar dagen geen zin hebt, je kracht het laat afweten, enfin, zo een paar kleine dingen... dan moet je gewoon even de rem erop zetten.
 
Hoe gaat het?

Goed! Trainingen gaan lekker en voeding is momenteel weer on point. Weer begonnen met een aantal procentjes te zakken in vetpercentage en vanuit daar weer strak en langzaam bulken. Ik moet alleen af en toe sneller aan de handrem trekken, ik merk dat ik snel pijntjes krijg als ik enkele dagen op rij intensief train. Momenteel even geen zin om te loggen maar dat komt wel weer.. de afgelopen weken ook vakantie gehad dus dan zie je mij hier niet veel. Morgen weer aan het werk dus zal ik weer actiever zijn op het forum. Voor nu gaat het logje (tijdelijk) op slot. Bedankt voor het vragen :thumbs:
 
Ach laat ik maar weer verder gaan.

Sinds een week of twee/drie train ik bij een andere gym, gewichten zullen dus ook afwijken..is een andere lijn waarbij sommige machines lichter zijn en sommige een stuk zwaarder.

Verder dus begonnen met een cut, ik eet nu zo’n 3100 kcals.

Vandaag chest/triceps.

Voor het eerst sinds jaren eens op de decline bench gestapt, wat een kut oefening. Vervolgens overgestapt op de flat bench, geen goeie combinatie imo. Voelt heel vreemd aan.. merkte het ook meteen aan mijn kracht, ik kon de juiste lijn niet meer vinden.

Decline bench
20x20
15x40
10x60
10x80
8x100

Flat bench
1x110
1x110
3x110
3x110
3x110
3x110

Niet voor herhaling vatbaar, vorige week nog een redelijk vlotte 130 bench gedrukt op een zwakke dag. Vind het inschatten van mijn 1rm erg lastig, maar dat zal ook echt samenhangen met goede en slechte dagen. Ik heb overigens wel het idee dat ik meer massa op de borst aan het kweken ben, puur door vaker borst te trainen.

Incline chestpress
Opgewerkt naar 100 wat al zwaar aanvoelt hierop en weer droppen naar 40.

Cable flyes
Aantal sets

Wat triceps

Voeding om te laten zien dat ik weer hardcore ben
36BF9A1C-B7FB-48B2-8CF4-1F1701C7070C.jpeg


En mijn fat ass om te laten zien dat het nodig is
1D9CA973-4F52-49DC-AD3A-24C7C084880F.jpeg
 
Ohja, wat betreft de pijntjes.

Knie voelt nu goed aan doordat ik 2,5 week vakantie had. Hier wel gewoon Squats gedaan. Zal wel weer opspelen na wat werkdagen.

Borstkas is een oude blessure ben ik achter gekomen, in ieder geval niet dippen en ook geen frenchpress.

Onderarmen doen nog steeds zeer wanneer ik een aantal dagen intensief bezig ben geweest, in ieder geval geen iso doen voor de onderarmen en vaker rust nemen.

Geldt ook voor de kreatinine, geen shitload aan caff meer en ik slaap meer.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven