Fitness Seller

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vandaag weer zoektocht voor een jeans die deze fuckers past

Bekijk bijlage 436399

Volendammer klederdracht?

mv1a0328.1200x0.jpg
 
Wat is je been omtrek? :D
 
Damn, zieke stampers. Ik kan me voorstellen dat dat een probleem is met broeken kopen. ;) Hoe pak je die zoektocht aan?
Ik heb een soortgelijk probleem!

Voornamelijk de duurdere merken hebben een ruimer aanbod in maten. Ik heb de pech dat ik niet lang ben dus een maatje 30 in lengte heb. Dit icm wijdte 36/38 is bij de meeste brands lastig te vinden. Dus bij winkels zoals jack&jones hoef ik het niet te proberen. Ook bepaalde fittingen sla ik over, zoals de skinny of slim. Maar dat is sowieso niet mijn ding. Heb ik een broek gevonden dan koop ik er vaak ook meteen meerdere kleuren van..
 
Voornamelijk de duurdere merken hebben een ruimer aanbod in maten. Ik heb de pech dat ik niet lang ben dus een maatje 30 in lengte heb. Dit icm wijdte 36/38 is bij de meeste brands lastig te vinden. Dus bij winkels zoals jack&jones hoef ik het niet te proberen. Ook bepaalde fittingen sla ik over, zoals de skinny of slim. Maar dat is sowieso niet mijn ding. Heb ik een broek gevonden dan koop ik er vaak ook meteen meerdere kleuren van..

Dit probleem heb ik ook, is al lastig gernoeg om uberhaupt lengtemaat 30 te vinden laat staan als je zulke stampers hebt.
Dat probleem heb ik dan weer niet.:o
 
Voornamelijk de duurdere merken hebben een ruimer aanbod in maten. Ik heb de pech dat ik niet lang ben dus een maatje 30 in lengte heb. Dit icm wijdte 36/38 is bij de meeste brands lastig te vinden. Dus bij winkels zoals jack&jones hoef ik het niet te proberen. Ook bepaalde fittingen sla ik over, zoals de skinny of slim. Maar dat is sowieso niet mijn ding. Heb ik een broek gevonden dan koop ik er vaak ook meteen meerdere kleuren van..
Ja, ik herken het wel. Als je niet lang bent en flinke billen en/of benen hebt, zijn spijkerbroeken vaak problematisch. Zeker in combinatie met een smalle taille. Gaat de broek over mijn billen, dan is die gegarandeerd te wijd bij mijn taille. Als de broek goed zou zitten bij mijn taille, krijg ik mijn kont er sowieso niet in geperst hahaha :duh::roflol:
 
Gorilla wear.JPG


kost een paar centen maar dan heb je ook wat!! :)
 
Voornamelijk de duurdere merken hebben een ruimer aanbod in maten. Ik heb de pech dat ik niet lang ben dus een maatje 30 in lengte heb. Dit icm wijdte 36/38 is bij de meeste brands lastig te vinden. Dus bij winkels zoals jack&jones hoef ik het niet te proberen. Ook bepaalde fittingen sla ik over, zoals de skinny of slim. Maar dat is sowieso niet mijn ding. Heb ik een broek gevonden dan koop ik er vaak ook meteen meerdere kleuren van..

Ja, hoe doe je dat met je taille? Zelfs ik heb daar problemen mee (afzakken) met taillemaat 38.
 
Dit probleem heb ik ook, is al lastig gernoeg om uberhaupt lengtemaat 30 te vinden laat staan als je zulke stampers hebt.
Dat probleem heb ik dan weer niet.:o

Inderdaad, meestal houdt het op bij 32. Hiernaast zijn de laatste jaren de strakke modellen erg gewild, wat weer zorgt voor minder keuze in loose fit oid.
 
Ja, ik herken het wel. Als je niet lang bent en flinke billen en/of benen hebt, zijn spijkerbroeken vaak problematisch. Zeker in combinatie met een smalle taille. Gaat de broek over mijn billen, dan is die gegarandeerd te wijd bij mijn taille. Als de broek goed zou zitten bij mijn taille, krijg ik mijn kont er sowieso niet in geperst hahaha :duh::roflol:

smalle taille, flinke billen.... ik vermoed dat je logje druk bezocht gaat worden wanneer je regelmatig foto's post :D
 
Inderdaad, meestal houdt het op bij 32. Hiernaast zijn de laatste jaren de strakke modellen erg gewild, wat weer zorgt voor minder keuze in loose fit oid.

Srs kan er soms niet over uit hoe sommige gasten erbij lopen, van die skinny slimfit broeken met allemaal scheuren en ritsen whatever, kuitjes zo dik/dun als mijn onderarm en dan van die pipo de clownpuntschoenen eronder:roflol:
Ben zelf meer van de loose fit, rechte pijp.
 
Srs kan er soms niet over uit hoe sommige gasten erbij lopen, van die skinny slimfit broeken met allemaal scheuren en ritsen whatever, kuitjes zo dik/dun als mijn onderarm en dan van die pipo de clownpuntschoenen eronder:roflol:
Ben zelf meer van de loose fit, rechte pijp.

En van die t-shirts met een flapje voor en achter :o
 
Squats
8x60
6x80
5x100
3x120
3x6x140
Verhogen met 2,5

Deadlift
8x70
5x90
5x110
3x130
3x150
3x170
8 of 9x 190 (meeste t&g)

Dag 1 en meteen afwijken van de planning, de bedoeling was 2x6x150. Liet mezelf wat opnaaien door twee gasten die in hun phillipplein shirtjes naast mij aan het deadliften waren. Heel stoer kijken wanneer ze meer reps maakten dan ik deed, terwijl hun werksetjes met opwarmertjes waren. Leuk om ze dan af te zien druipen.

Verhogen naar 2x6x155 met deadstop.

Sm calves ss Barbell curl
Geen idee hoeveel sets, zo’n 4/5 voor de biceps en stuk of 10 voor de calves.

Training afgesloten met wat dumbbell holds.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven