MuscleMeat

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Een gewicht kiezen voor je werkende setjes waarmee je bij je laatste set nog 1-5 herhalingen kan. Je zou je theoretische max kunnen pakken en de percentages die je bij chains hebt +10-30kg.

Thanks ;)
 
Ik vind veel powerlifters maar nare mensen. Denken het vaak beter te weten, zeker als het aankomt op massa bouwen. En met massa bedoel ik geen dikke buik. Massa bouwen is een andere tak van sport dan kracht opbouwen, maar volgens veel powerlifters is hierin geen onderscheid.

Dat vind ik ook van veel bodybuilders. Terwijl het daar voornamelijk neerkomt op gear, voeding en hard trainen. Hoe is dan weer minder belangrijk.
 
Heb je een meet op het oog om naar toe te trainen?
 
Dat vind ik ook van veel bodybuilders. Terwijl het daar voornamelijk neerkomt op gear, voeding en hard trainen. Hoe is dan weer minder belangrijk.


hoewel ikzelf bb'r ben knap ik de laatste tijd echt af op dat mega narcisme van andere bb'rs in de gym,constant flexen en loeren in de spiegel
 
Heb je een meet op het oog om naar toe te trainen?

Nee zo ver ben ik nog niet. Eerst eens kijken of het bevalt en of ik wat sterker wordt.

Mag ik trouwens überhaupt meedoen? (Kuurverleden)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind veel powerlifters maar nare mensen. Denken het vaak beter te weten, zeker als het aankomt op massa bouwen. En met massa bedoel ik geen dikke buik. Massa bouwen is een andere tak van sport dan kracht opbouwen, maar volgens veel powerlifters is hierin geen onderscheid.

Ik ben geen powerlifter, maar vind wel dat voor een natural bodybuilder de enige manier om flink massa te bouwen die van het zware trainen is.
 
Ik ben geen powerlifter, maar vind wel dat voor een natural bodybuilder de enige manier om flink massa te bouwen die van het zware trainen is.
zowel powerlifters als bodybuilders mogen imo wel eens stoppen met zo zwart wit te denken en hun oogkleppen afdoen, maarja, daar wordt het forum ook zo saai van:rolleyes:
 
Nee zo ver ben ik nog niet. Eerst eens kijken of het bevalt en of ik wat sterker wordt.

Mag ik trouwens überhaupt meedoen? (Kuurverleden)
Sws zijn er meets waar dit geen factor is.

Ik weet niet precies hoe de NPB en IPF hier in staan.
Aan de ene kant heb je veel mensen die zeggen dat als je 1 keer een tablet anavar in het echt gezien hebt je nooit meer welkom bent binnen een straal van 300M van een meet.
Maar in de IPF staat als straf op gepakt worden op gebruik van AAS 2 jaar uitsluiting van deelname.
Met deze logica is het dus dikke prima als je daarna gewoon 2 jaar off gaat.

Ik geloof dat na 9 maanden niks meer gevonden kan worden ongeacht wat en hoeveel je gedaan hebt.
 
Sws zijn er meets waar dit geen factor is.

Ik weet niet precies hoe de NPB en IPF hier in staan.
Aan de ene kant heb je veel mensen die zeggen dat als je 1 keer een tablet anavar in het echt gezien hebt je nooit meer welkom bent binnen een straal van 300M van een meet.
Maar in de IPF staat als straf op gepakt worden op gebruik van AAS 2 jaar uitsluiting van deelname.
Met deze logica is het dus dikke prima als je daarna gewoon 2 jaar off gaat.

Ik geloof dat na 9 maanden niks meer gevonden kan worden ongeacht wat en hoeveel je gedaan hebt.
deca word na 18 maanden nog gevonden :P
ipf zegt 7 jaar geen gear is natty , wat belachelijk is gear zorgt voor permanente veranderingen in spieren .
 
deca word na 18 maanden nog gevonden :P
ipf zegt 7 jaar geen gear is natty , wat belachelijk is gear zorgt voor permanente veranderingen in spieren .


Oh oke wasn't aware.

Duidelijke dus, of je wacht 7 jaar, of je zorgt dat je op een meet gepakt wordt bij actief valsspelen dan mag je na 2 jaar weer :roflol:
 
Oh oke wasn't aware.

Duidelijke dus, of je wacht 7 jaar, of je zorgt dat je op een meet gepakt wordt bij actief valsspelen dan mag je na 2 jaar weer :roflol:
er worden mensen zelfs maar voor twee meets geschorst , dus hoe vaak die twee jaar uitgedeeld word is mij onbekend
 
er worden mensen zelfs maar voor twee meets geschorst , dus hoe vaak die twee jaar uitgedeeld word is mij onbekend


2 meet ban, als in 2x geen worlds of nationals?
Beetje vaag sws, 2 meets, dan kan je ban korter zijn dan een avg kuur lol.

Hoe zit het dan met wiet enzo, mag je na 1 joint ook 7 jaar niet meer in de ipf liften?
 
Voor nu eerst maar eens decent getallen neer gaan zetten. De eerste training zit erop.
Traint lekker weg moet ik zeggen. De bankjes voelen na het squatten veel zwaarder aan. Goodmornings zijn nieuw voor me, het zag er wat onstabiel uit volgens mijn vriendin.

Sheiko W1D1

Squats
4x100
4x120
5x4x140

Benchpress
5x65
4x80
3x92,5
5x3x100

Chest muscles:
Wide chest press
8x80
4x8x100

Standing Goodmornings
5x5x50
 
Blijkbaar maakt het op een meet niet uit of je de conv of de sumo deadlift doet. Ik ben sterker op de sumo, is het dan slim om puur op sumo te gaan trainen?

Verder train ik ook nooit met mixed grip, altijd straps wanneer het overhands niet meer lukt. Ook maar gaan doen dan? Vind dat echt vreemd aanvoelen.

En wat zijn een beetje redelijke krachtstats om mee te doen in de -83 kg klasse?

Ik schat mijn stats nu rond de 120 bench,190-200 sq, 220 deadlift. Uiteraard hoger zonder pl regels.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven