AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Die dagen zitten ertussen bro, helaas. Goed om gewoon de kern te pakken en meer niet. Pak je rust!

True. Het wordt pas vervelend als dit stelselmatig voorkomt. Vandaag gelukkig weer lekker getraind.

Ik vind dit wel één van de betere bench instructies. Stukje over leg drive begint rond 10:30. Wie weet helpt het!

thanks, ga het zo even op mijn gemak bekijken

Wat heeft Kizen je gebracht?

Heb het niet afgemaakt, overgestapt op sheiko. Maar ik had niet het idee dat ik er sterker op werd, ik heb zelfs mijn 1rm moeten verlagen. Goed, ik zat dan ook in een negatief energiebalans.
 
Sheiko w2d3

Benchpress (paused)
1x5x65
1x4x80
1x3x92,5
2x3x105

Deadlift with 1 pause (below the knee)
1x3x107,5
1x3x130
1x3x150
4x2x160

Incline dumbell press, hyperextensions, triceps.

Het banken gaat wat beter. Ik kom er wel.
 
Morgen rust, overmorgen mag ik weer.

Vreemde opbouw op de squat.

3,5,2,7,4,6 x 140. Het zal wel kloppen.
 
Morgen rust, overmorgen mag ik weer.

Vreemde opbouw op de squat.

3,5,2,7,4,6 x 140. Het zal wel kloppen.
Gebeurd vaker met sheiko
 
Morgen rust, overmorgen mag ik weer.

Vreemde opbouw op de squat.

3,5,2,7,4,6 x 140. Het zal wel kloppen.

Ah ja, nu snap ik hem.
Gewicht is middelmatig. Mentaal heb je een fluctuatie omdat je bij kan komen bij de lagere repranges en weer door moet bikkele bij de hogere. En je pakt alles verschillende reps van 2-7 op deze manier.
Klopt dus inderdaad :)
 
Ah ja, nu snap ik hem.
Gewicht is middelmatig. Mentaal heb je een fluctuatie omdat je bij kan komen bij de lagere repranges en weer door moet bikkele bij de hogere. En je pakt alles verschillende reps van 2-7 op deze manier.
Klopt dus inderdaad :)

Oké gelukkig ben ik dus met de juiste sheet bezig :)
 
Hoe bevalt die sheiko voorlopig?
Leuk trainen?
 
Nice training weer
 
Hoe bevalt die sheiko voorlopig?
Leuk trainen?

Vind het leuk om te doen. Het wordt nog veel leuker als ik dat terug ga zien in harde cijfers :)

Nice training weer

Gewoon gedaan wat ik moest doen. Squats op Max 70% en bench op Max 75%. Zo voelde het ook, dus prima treen. Vanavond mag ik weer :rocknana:
 
Hoelang doe je ongeveer over zo’n training?
 
Hoe is het om 2x in 1 training te deadliften?
 
Hoelang doe je ongeveer over zo’n training?

Voor de deadlift en squat neem ik meestal wel de tijd. Bench vlieg ik doorheen, maar ik bench dan ook vier keer per week. Overige meuk is ook ‘snel’ doorrammen. Alsnog ben ik zo’n anderhalf uur bezig. Ik ruim dan ook alles netjes op. Als je dan twee keer moet deadliften en iets van een verhoging moet bouwen om op te deadliften kost dat ook wat tijd.
 
Hoe is het om 2x in 1 training te deadliften?

Goed te doen. Voor mijn gevoel kan ik alle werksetjes ook wel in 1 set pakken. Aankomende trainingen twee keer squatten, daar ga ik meer moeite mee hebben.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven