XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Rond de 6 en poping aders klinkt goed krl benieud hoe je er die zondag bij staat

het gaat ook plotseling ineens weer hard met gewicht, zo leek het even stabiel te staan... maar goed ook.

ik ben ook erg benieuwd, nog even en we weten het :)
 
Ja komt goed nu is het alleen nog mentaal volhouden komt goed
 
Ja komt goed nu is het alleen nog mentaal volhouden komt goed

Gaat helemaal goed komen. Hetgeen waar ik nu het meest mee zit, en wat steeds erger lijkt te worden is mijn humeur. Sommige momenten voel ik me gewoon zo chagrijnig dat ik met tv's wil gaan gooien. Vind dit erg vervelend. Op deze momenten ben ik alles ook gewoon beu, niet alleen op sportvlak. Gisteren had ik ergens een irritatie van waar ik enorm boos door werd. Hartslag ging hierdoor flink tekeer en een naar warm gevoel van binnen. Ik probeerde te ontspannen door mezelf voor te houden wat de oorzaak hiervan is.
Het duurde minimaal een half uur voordat het weg begon te zakken. Blij dat dit straks weg gaat.
 
Ik heb precies het zelfde maar je weet waar je het voor doet doel ivoor ogen houden krl komt goed zijn der bijna
 
Even wennen nu het forum er volledig anders uit ziet :)

Anyways, de afgelopen dagen is er gewoon getraind. En er zitten ineens aders op mijn benen.. nooit verwacht dat ik daar aders zou gaan zien. Gewicht zakt netjes en kracht hou ik nog aardig vast. Uiteraard is het de ene keer wat beter als de ander, maar ik heb daar niets over te klagen. Alvast een poging ontharen gedaan met spray, dat houden we erin. Werkt voor mij beter als scheren, hiervan krijg ik sneetjes en irritaties. Slipje is ook gekocht bij Harry. Voelt erg ongemakkelijk zo'n klein kledingstuk. Verder niets te melden, loggen doe ik weer v.a. maandag. Fijn weekend!
 
Toch even de tijd gevonden.

De training van vandaag.

tbar (excl, wu, gewicht uiteraard alleen de plates)
8x100
7x100
6x100

Wide latpull
15x40
12x55
12x60
8x65

Zagen
3x12x22

Incline db shrugs
3x12x20

Lying incline straight arm cable pulldown
15x10
15x15
12x15
15x15
15x15

Hierna 32 minuten cardio en zojuist nog eens 25 minuten cardio.

Plaatje van de benen na cardio (kutkwaliteitcam)
20150920_194402.jpg
20150920_194538.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sodemieters wat een Quads :eek:
 
word mijn wapen op de enercup ;)

Ja dat kan ik me voorstellen, kom denk ik wel even kijken (in de bijzaal), staat genoteerd in de agenda.
 
Dikke benen man! Mirin!
 
Trein van vandaag

pulldown
10x60
10x80
6x100
Single arm:
10x60
7x65

latpull
10x60
10x70
8x80

Chest supported incline dumbell row
15x14
12x18
12x20
10x22
10x22

Single straight arm pulldown SS Reverse bb curl
12x7.5 / 12x30
12x7.5 / 12x40
12x7.5 / 12x40
10x7.5 / 10x40

Gewicht blijft momenteel redelijk stabiel maar word wel harder, bijzonder.

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------



Werkt goed voor vochtverlies

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

linkertepel is trouwens sinds een week of 2 gevoelig, ik voel ook wel een verharding van de klieren eronder. tepel word gelukkig niet meer puffy dan hij al was, dus ik hoop dat het niet nodig is om er iets bij te nemen tegen gyno

Zou nu juist wel iets nemen vooral omdat je wedstrijd er bijna is.
Met 1 tab letro eod begint gyno meestal naar 2 a 3 week te verminderen.

Van letro wordt je ook veel harder hiervoor moet je ongeveer 3 week voor de wedstrijd beginnen. Aromasin zou ook kunnen alleen werkt hier naar mijn mening veel minder goed voor.
Je gaat je van letro wel zwaar kut voelen. Maar je voelt je toch al kut als je erg laag in je voeding zit..
 
goede size quads maat.

Nu focussen op dwars strepen erin :D

Keep pushin hard!

Nog maar paar weekjes lijden.
 
goede size quads maat.

Nu focussen op dwars strepen erin :D

Keep pushin hard!

Nog maar paar weekjes lijden.


bedankt allemaal, nog maar 13 dagen te gaan!
 
Pff wat werkt het nieuwe forum toch klote.

Maar goed, de traiing van gisteren.

Overhead press
10xstang
3x40
3x60
3x70
5x80
3x80

Incline side raise
10x10
10x10
12x8
12x8

Reverse cable fly (Single) SS Barbell curl
10x7.5 / 10x30
12/12
12/12

Bidden
15x25
12x35
10x40
10x40

Leg raises
3x12
 
Als het laden goed gaat en je niet vochtig komt te staan door wat voor reden dan ook ga je met zulke poten hoge ogen gooien man!:thumb:
 
Als het laden goed gaat en je niet vochtig komt te staan door wat voor reden dan ook ga je met zulke poten hoge ogen gooien man!:thumb:

Ja deze moet ik flink in de strijd gaan gooien. Het probleem is alleen dat ik moeite heb om ze goed aan te spannen. Als ik bezig ben met het aanspannen van mijn bovenlichaam verlies ik de focus op mijn benen. Flink oefenen dus. Verder lijkt het laatste vetrandje er maar niet af te gaan. Op mijn buik zou voornamelijk vocht zijn volgens mijn coach maar op mijn onderrug zit nog wat. De eerste aders op de lats zijn inmiddels ook gespot, wel heeeeel dun. Maar ze zitten er :)
 
Goed fysiek, dikke poten ook. Succes laatste twee weekjes
 
red je het in 2 weken om contest ready te zijn?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven