AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Afgelopen week ziek geweest. Inmiddels wel 3 keer getraind, waarvan de eerste 2 echt waardeloos waren. Waarschijnlijk was ik nog niet helemaal 100% en als je ziek bent geweest moet je altijd even inkomen.
Dit was meteen een goed moment om mijn schema om te gooien, ik werd een beetje moe van die targets. Voorlopig ga ik split trainen, maar wel alles 2x per week. Reprange zal verschillend zijn, voornamelijk piramide werk.. even geen verplichte setjes maar just go with the flow. Deadlift gaat er even uit :( Mijn ellebogen zijn namelijk erg gevoelig, het vasthouden van halterschijven doet al pijn. Gelukkig nog geen last ervan bij push oefeningen. Eind van de week krijg ik mijn elbowsleeves, hoop dat het dan beter gaat. Schema gaat er als volgt uitzien:

1 borst/rug

Flat benchpress
Pullups
Incline dumbell press
Barbell row
Incline dumbell fly
Cable latpull, triangle grip
Incline chest supp. dumbell row

2 schouders/traps/armen

Overhead press
Wide upright row
Rear delt
Front raise
Side raises
Seated reverse cable fly
Shrugs
Preacher curl
Tate press

3 benen/buik

Squats
Prone leg curl
Leg extensions
Calves (2 oefeningen)
Abs (2 oefeningen)

4 rug/borst

Barbell row
Incline benchpress
Pullups
Chest press
Cable latpull, triangle grip
Pec fly
Incline chest supp. dumbell row

5 schouders/traps armen

Overhead press
Wide upright row
Bent over dumbell raises
Shrugs
Preacher curl
Tate press
Cable curl
Cable extensions
Barbell hold

6 benen/buik

Squats
Prone leg curl
Leg extensions
Calves (2 oefeningen)
Abs (2 oefeningen)

Rustdagen gooi ik er natuurlijk wel in, wanneer het uitkomt.



Gisteren benen/buik getraind.

Squats
6x140
6x140
7x140
10x120
10x120

laatste 2 sets waren zo diep, ster stond er gewoon open van

Prone legcurl
3x12x50

Leg extensions
3 sets

Calves
6 sets

Abs
6 sets

Tevens voeding wat omhoog gegooid, ik zit nu rond de 3800/4000..gewicht blijft al tijdje rond de 86 en ik at zo'n 3500 gemiddeld.
 
beterschap nog man, rustig aan dan komt het allemaal wel goed.
 
deadlift eruit. rip.
 
Flink schema Saik0! Dat wordt 6x per week trainen nu dus? Dan houd je nog maar weinig rustdagen over.. Beterschap nog trouwens man! Neem je tijd om goed te herstellen :)
 
Ik zou ook nooit 6 dagen trainen. Je herstelt op je rustdagen he? Tenzij het 2 dagen alleen warmdraaien is zonder helemaal voluit te gaan. Altijd fijn trouwens een schema helemaal omgooien na zoveel weken.
 
deadlift eruit. rip.

Totdat mijn ellebogen weer solid aanvoelen. Eind vd week heb ik mijn sleeves. Ik merk dat ze halverwege de training minder gevoelig worden, dan zijn ze goed warm.
 
Flink schema Saik0! Dat wordt 6x per week trainen nu dus? Dan houd je nog maar weinig rustdagen over.. Beterschap nog trouwens man! Neem je tijd om goed te herstellen :)

Kan, kan ook 7 dagen. Maar zal eerder 5 dagen zijn. Rustdagen plan ik op gevoel in, en wanneer het uitkomt.
 
Ik zou ook nooit 6 dagen trainen. Je herstelt op je rustdagen he? Tenzij het 2 dagen alleen warmdraaien is zonder helemaal voluit te gaan. Altijd fijn trouwens een schema helemaal omgooien na zoveel weken.

Een lichaam kan meer hebben dan je denkt, ben je ooit overtraind geraakt? Ik nog nooit, met 7 dagen per week trainen, weinig voeding en ook nog cardio erbij...lukte mij dit niet. Uiteraard moet je schema wel goed in elkaar zitten, 6 dagn per week fullbody lijkt mij niet zo verstanding nee ;)
 
Training van gisteren, het scheelt nu zo'n 10 kg op het bankdrukken. Eens kijken hoelang het duurt voordat ik het weer terug heb. Is wel even mindfuck zeg, je voelt je meteen zo waardeloos.

Flat benchpress
8x100
8x100
6x100
6x100

Barbell row
12x60
12x80
8x100
10x90

Incline dumbell press
3x8x40

Pullups
10/10/7

Incline dumbell fly
12x16
20x16
12x20

Latpull
3 sets

Rowmachine
4sets
 
Een lichaam kan meer hebben dan je denkt, ben je ooit overtraind geraakt? Ik nog nooit, met 7 dagen per week trainen, weinig voeding en ook nog cardio erbij...lukte mij dit niet. Uiteraard moet je schema wel goed in elkaar zitten, 6 dagn per week fullbody lijkt mij niet zo verstanding nee ;)
Nee, dat klopt er zijn helemaal niet zo veel mensen die overtrained raken. Maar er zijn er wel veel die vooruit gaan als ze minder trainen maar kwalitatief beter. En het lichaam de kans geven om van kleine pijntjes en niet helemaal fit zijn te herstellen.
 
Nee, dat klopt er zijn helemaal niet zo veel mensen die overtrained raken. Maar er zijn er wel veel die vooruit gaan als ze minder trainen maar kwalitatief beter. En het lichaam de kans geven om van kleine pijntjes en niet helemaal fit zijn te herstellen.

Ik merk juist betere progressie op een hogere frequentie.
 
Ik merk juist betere progressie op een hogere frequentie.
Tja... ik ben er nu ook wel van overtuigd dat er niet een schema is dat voor iedereen werkt. Je moet er wel voor openstaan dat het huidige niet optimaal is voor je zelf, maar als je wat dingen hebt gevarieerd en dit werkt voor jou.... lekker aan vasthouden ;)
 
Tja... ik ben er nu ook wel van overtuigd dat er niet een schema is dat voor iedereen werkt. Je moet er wel voor openstaan dat het huidige niet optimaal is voor je zelf, maar als je wat dingen hebt gevarieerd en dit werkt voor jou.... lekker aan vasthouden ;)

Of course, ik ken iemand die zweert bij 3 dagen per week. Maar goed, ik vind het ook gewoon lekker om te trainen..liever een keer te veel dan een keer te weinig. Even stoom afblazen en socializen :)
Maar ik denk dat je mijn schema verkeerd leest, het zijn dan wel 6 trainingsdagen maar dat wilt niet zeggen dat ik 6 dagen achtereen train. De bedoeling is dat ik om de 3 dagen en dag rust neem. Dit kan ook anders uitpakken.
 
Dacht dat je ub/lb wel relax vond?
 
Holy shit, flink schema inderdaad!:D:D Ziet er wel goed uit IMO, dus ben benieuwd at het brengt!
 
Dacht dat je ub/lb wel relax vond?

Ja vond ik ook, nog steeds. Even geen zin in targets en even wat anders. Over enkele weken val ik weer terug op UB/LB
 
Overhead press
15x20
5x40
5x60
8x70
7x75
4x80
8x60

Ging weer goed vandaag

Wide upright row
12x20
12x30
12x40
10x45
9x45

Rear delts
12x52
12x66
12x73
10x66

Shoulderpress
15x32
12x45
12x54
12x64
8x73

Side raise
10x12
10x14
12x14
12x14

Bent over dumbell raises
3x12x12

Dumbell shrugs
12x28
3x12x34

Preacher dumbell curl
10x16
10x18
8x18

Tate press
12x20
8x24
8x24

Vanavond benen, en dan 3 dagen verplichte rust. Niet verkeerd voor mijn ellebogen, wat trouwens al minder is.
 
Flink volume op die schouders!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven