Fitness Seller

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Moet ik perse kiezen :(
Wie wilt er nou niet veel kunnen benchen!
Ik..ik wil gewoon een grote borst. Als ik dat kan bereiken met 50kg benches...prima!:D
 
Je kan ook rustig een grote borst krijgen op low reps, high weights. Als je maar genoeg setjes draait ;)
 
big chest is zowel met high weight low reps als low weight high reps te kweken, blijf ook een groot deel genen natuurlijk.
 
Ik moet de eerst enog tegenkomen die groot is geworden met 50kg benches! Kracht is voor mij zeer zeker belangrijk, ik denk niet dat je persé een kant moet kiezen. Ook met bodybuilding kan je goed sterk worden toch? Het lijkt mij niet dat dit zo zeer ten koste van je gains hoeft te gaan. Natuurlijk zal je minder massa pakken als je elke dag gaat benchen maar dat was ik ook echt niet van plan. Staat er wel zo, maar rustdagen staan er niet tussen. Het was ook overigens een voorstel omdat ik dit als advies kreeg..voor mij is meerdere malen per week benchen een nieuw dingetje..ik zou ook echt niet weten hoe ik dat in moet plannen en hoe anderen dit doen. Benchen zij dan ook gewoon met spierpijn? Ik denk dat ik het schema voor nu gewoon nog even laat zoals het is. Op hier en daar waar het kan een extra sessie erin gooi van 10x3 oid.
Ik ben weleens onderzoeken tegengekomen die onderschreven dat juist door een spiergroep iedere dag te pakken deze spiergroep harder ging groeien. Echter al zou je iedere dag al je spiergroepen flink verot trainen kun je wachten op overtraining.

Het kan dus zeker een manier zijn om een spier sterker/groter te maken door deze vaker aan te pakken..

Denk overigens dat je prima iedere dag een bench variant in je Wendler schema zou kunnen passen..
 
big chest is zowel met high weight low reps als low weight high reps te kweken, blijf ook een groot deel genen natuurlijk.
"genetics"
 
Voor nu ga ik het op 2x per week benchen houden, schema iets aangepast.
Benieuwd wat het brengt voor je!

Mooie gewichten weer afgelopen workouts!
 
Best lekkere reps op die gewichten toch ;)
 
Denk je niet dat het effectiever is om op je DL dag ook wat lichte squats of bijv. lunges te doen. Nu raak je benen maar 1 x in de 7 dagen!
 
Nette gewichten weer!
 
'onderhouden' lijkt mij in dit geval voldoende inderdaad :o.
 
Mooie stats weer!
 
Goed gerept met die 110kg :)
 
Goede squat broer.
 
Mooie bank!!
 
Godver die benen!:eek!:
 
Damn nice, die deadlifts!! :D
 
Hej sailko hoe gaat het ermee lang niks meer van je gehoord hoe gaan de trainingen, nog een wedstrijd op de planning staan
 
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat hier, een vrij lange stilte hier namelijk!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven