Fitness Seller

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Deadlift

5x60
5x100
3x120
3x140
1x160
1x180
3x200
5x180
8x160

Gaat langzaam beter!

T-bar naar borst / hold
10x10
10x20
10x30
10x30

Horizontal row shrugs
12/12/10/10 x 40

Vind dit een lastige oefening

Straight arm pulldown
5 sets

Behind back bb shrugs
5 sets

Preacher db curl
4x

Slow reps bb curl
3x

Reverse grip bb grip, slow en hold
4x

Cardio: 100 kcals in 9 minuten, niet slecht voor een dikke pad.
 
Eigenlijk een rustdag, maar ik moest even wat regelen in de gym...dus toch maar gegaan.

Flat benchpress
15x40
12x60
5x80
5x100
3x120
6x100
6x100
6x100
6x100
6x100
6x100 laatste paused

Cable fly
5 sets

Calves
aantal sets

Geen cardio :)

Voer:

620 g kip
ketjap marinade 7 lepels
wokolie 7 lepels
whey 100 g
grapefruit 1 stuk
rijst 400 g
pindakaas 30 g

Goed voor zo'n 3400 kcals - 95 vetjes - 360 suikertjes - 260 eiwitjes


Nu ik mijn voeding neerpen zie ik dat ik toch iets hoger zit dan verwacht, godver de godver..en heb gewoon nog honger met maar 1 meal te gaan en tis pas 17.00 uur. Toch maar wel cardio denk ik... misschien..
 
Lekker hoor die benches:)

Succes met stricter eten, mag ik ook wel eens gaan doen:P
 
Hnngg. Nice presses hoor! :D

Eigenlijk een rustdag, maar ik moest even wat regelen in de gym.
260 eiwitjes
heb gewoon nog honger met maar 1 meal te gaan en tis pas 17.00 uur.

Kan ik de link leggen, of ben je nog steeds natty?
 
Hnngg. Nice presses hoor! :D



Kan ik de link leggen, of ben je nog steeds natty?

Het ging wel om wat flesjes test, maar ze waren niet voor mij :) ik weet zeker dat ik een beter fysiek neer kan zetten dan ik ooit heb gehad, zonder sap... en daar ga ik gewoon voor.
 
Het ging wel om wat flesjes test, maar ze waren niet voor mij :) ik weet zeker dat ik een beter fysiek neer kan zetten dan ik ooit heb gehad, zonder sap... en daar ga ik gewoon voor.

Fair enough. Dat gaat je lukken bro :thumbs:
 
Het ging wel om wat flesjes test, maar ze waren niet voor mij :) ik weet zeker dat ik een beter fysiek neer kan zetten dan ik ooit heb gehad, zonder sap... en daar ga ik gewoon voor.

Ik vraag me af of ik ook wat flesjes test kan ophalen in mijn sportschool... kleine kans :p

Zet hem op! Nog een keer een before And after pic, pik?
 
Ik vraag me af of ik ook wat flesjes test kan ophalen in mijn sportschool... kleine kans :p

Zet hem op! Nog een keer een before And after pic, pik?

Tuurlijk kan dat :) Genoeg leden die ON zijn lijkt me?

Pic die komt, gister toevallig een 'before' foto gemaakt.. om deze op het eind van mijn cut even hier mooi naast elkaar weer te geven!
 
Tuurlijk kan dat :) Genoeg leden die ON zijn lijkt me?

Pic die komt, gister toevallig een 'before' foto gemaakt.. om deze op het eind van mijn cut even hier mooi naast elkaar weer te geven!

Nah, tis meer een huismoederssportschool. Echte grote kerels lopen er niet rond. Misschien zijn er wel On, maar dat hadden ze dan ook natty kunnen bereiken Haha

Ben benieuwd naar de foto's. Ik laat me in je topic altijd inspireren.
 
Nah, tis meer een huismoederssportschool. Echte grote kerels lopen er niet rond. Misschien zijn er wel On, maar dat hadden ze dan ook natty kunnen bereiken Haha

Ben benieuwd naar de foto's. Ik laat me in je topic altijd inspireren.

dat kan je over de meeste zeggen die gekuurd hebben, myself included :)

wel een super compliment geef je daar weg, thanks! doet me goed om te horen dat je iets aan mijn log hebt.
 
Gisteren een rustdagje gehad, mag ook wel na 7 dagen op rij trainen. Vandaag de schouders eens aangepakt, warming up gedaan op de loopband (first time) en de training weer afgesloten met bi/tri werk.
Ik merk dat ik nog erg veel honger heb op het aantal kcals dat ik eet, terwijl ik helemaal niet laag zit...

De train:

Ohp
12xstang
10x40
3x60
3x70
2x80
2x80
2x80

Seated dumbell press
15x20
10x24
10x28
10x32

Cable side raise
5x

Dumbell front raise: bovenin hold en dan langzaam laten zakken
10/7/8 x 7 :) gewicht is niet belangrijk toch??

Machine side raise
4x

Bent over cable raise
5x

Nog wat biceps/triceps

Vanavond ga ik nog even wat cardio doen.. in voorbereiding op morgen..zon & bier :)
 
7 dagen op rij? Kunnen ze mij bij elkaar vegen. :D

Vette OHP hoor. :thumb: Sta altijd weer versteld van luitjes die meer dan hun eigen BW drukken op de OHP.
 
7 dagen op rij? Kunnen ze mij bij elkaar vegen. :D

Vette OHP hoor. :thumb: Sta altijd weer versteld van luitjes die meer dan hun eigen BW drukken op de OHP.

Net wanneer ik dacht vriendjes met je worden, ik weeg zwaarder dan 80 kg hoor! :mad:
 
Net wanneer ik dacht vriendjes met je worden, ik weeg zwaarder dan 80 kg hoor! :mad:
Ik zie geen stats. Ik dacht dat vrouwen altijd blij waren als ze te licht werden geschat. :trollface:

:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven