AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Haha geinig om te zien hoe enorm je bent veranderd!
Ik heb het niet kunnen zien adhv je foto’s, maar heb je last gehad van haarverlies van AAS?
 
Haha geinig om te zien hoe enorm je bent veranderd!
Ik heb het niet kunnen zien adhv je foto’s, maar heb je last gehad van haarverlies van AAS?

Inderdaad, kwa gevoel niet veel groter geworden maar ik heb gemerkt dat dit weinig met massa te maken heeft. Ik meende altijd dat er meer spier op zat die tijd :)

Jewel heb best wat haar verloren...
 
Gisteren rustdag want rechterschouders deed goed zeer, vandaag al een stuk verbeterd.

Benchpress
5x40 nee voel het te veel in schouder

Chestpress
20x40
12x80

Shit schiet nu ook pijn door linkerschouder

10x120 smallere grip geprobeerd, gaat wel maar na set erg gevoelig
8x140
6x150
10x120
Schouderpijn neemt wat af
8x120

Vonk eerlijk gezegd voel ik dit ook veel beter in de chest als benchpress

Flat Cable fly, voeten op bankje
15x14
12x18
10x23

Cable press
20x23
12x27
10x32

Rope extensions
12x32
10x32
8x32
10x32

Seated dip
15x50
15x50
15x59

Seated db front raise, Nice and slow, om en om
Aantal sets met 8 kg.. geen last van schouder.

Cardio 20 minuten, vanavond nog een klein halfuurtje.

Einde training was schouderpijn gelukkig voor een groot deel weg
 
Misschien maar even helemaal geen (zware) bench/chest presses meer doen?
 
Gisteren rustdag want rechterschouders deed goed zeer, vandaag al een stuk verbeterd.

Benchpress
5x40 nee voel het te veel in schouder

Chestpress
20x40
12x80

Shit schiet nu ook pijn door linkerschouder

10x120 smallere grip geprobeerd, gaat wel maar na set erg gevoelig
8x140
6x150
10x120
Schouderpijn neemt wat af
8x120

Vonk eerlijk gezegd voel ik dit ook veel beter in de chest als benchpress

Flat Cable fly, voeten op bankje
15x14
12x18
10x23

Cable press
20x23
12x27
10x32

Rope extensions
12x32
10x32
8x32
10x32

Seated dip
15x50
15x50
15x59

Seated db front raise, Nice and slow, om en om
Aantal sets met 8 kg.. geen last van schouder.

Cardio 20 minuten, vanavond nog een klein halfuurtje.

Einde training was schouderpijn gelukkig voor een groot deel weg

Goed om te horen man, geef het wat tijd, ik heb nagenoeg nooit meer schouder klachten ook sinds ik de BP eruit heb gegooid. Heel soms doe ik hem weleens om te zien of ik sterker ben geworden, maar ik stel mezelf toch altijd teleur en realiseer me dan weer dat ik er alleen groot uit wil zien zonder dat ik supersterk hoef te zijn :p
 
Inderdaad, kwa gevoel niet veel groter geworden maar ik heb gemerkt dat dit weinig met massa te maken heeft. Ik meende altijd dat er meer spier op zat die tijd :)

Jewel heb best wat haar verloren...
Ik zit net die foto terug te kijken en naar mijn idee heb je nog een behoorlijk volle dos haar?
 
Goed om te horen man, geef het wat tijd, ik heb nagenoeg nooit meer schouder klachten ook sinds ik de BP eruit heb gegooid. Heel soms doe ik hem weleens om te zien of ik sterker ben geworden, maar ik stel mezelf toch altijd teleur en realiseer me dan weer dat ik er alleen groot uit wil zien zonder dat ik supersterk hoef te zijn :p

Ga ik doen ;)
 
Lekker licht pomp werk dan, flies enzo? Of kan dat ook niet echt.

Komt goed, pijn is al minder..! Natuurlijk niets gaan forceren maar waar ik zwaar kan gaan moet ik gewoon zwaar gaan. Vandaag was het ook een combi van zwaar en pomp werk.
 
Ik zit net die foto terug te kijken en naar mijn idee heb je nog een behoorlijk volle dos haar?

Gelukkig wel, maar ik zie wel plekken waar vroeger haar zat en nu huid zichtbaar is. Al met al nog geen flinke inhammen of kale plekken.

Maar ik merk het ook met haren kammen, meer haar in je handen.. alhoewel het de laatste tijd minder is als in het begin..
 
Komt goed, pijn is al minder..! Natuurlijk niets gaan forceren maar waar ik zwaar kan gaan moet ik gewoon zwaar gaan. Vandaag was het ook een combi van zwaar en pomp werk.
Als je maar een bepaalde hypertrophy response kan creëren elke keer, hoe licht ook, dan moet het vast goedkomen met je al bestaande spiermassa!
 
Wat is wijsheid na de wedstrijd kwa voeding, ik denk dat mijn onderhoud rond de 3500/3700 ligt wanneer ik off ben. Eerst een week of twee rond de 3500 zitten en kijken wat het doet...vervolgens verhogen? Of lager beginnen, dat wordt wel lastig....
 
Wat is wijsheid na de wedstrijd kwa voeding, ik denk dat mijn onderhoud rond de 3500/3700 ligt wanneer ik off ben. Eerst een week of twee rond de 3500 zitten en kijken wat het doet...vervolgens verhogen? Of lager beginnen, dat wordt wel lastig....
Zou gewoon 4000 gaan eten iets in de plus zitten en dan vanauit daar per week 200 kcal plussen tot 5000 lekker knallen
 
Zou gewoon 4000 gaan eten iets in de plus zitten en dan vanauit daar per week 200 kcal plussen tot 5000 lekker knallen

5k zal ik straks niet nodig hebben...maar zit er ook gewoon aan te denken om op ongeveer mijn geschatte onderhoud te gaan zitten (meteen) en vanuit daar aan te kijken. Rond 3700/3800.. de eerste twee gain je toch wel veel...
 
5k zal ik straks niet nodig hebben...maar zit er ook gewoon aan te denken om op ongeveer mijn geschatte onderhoud te gaan zitten (meteen) en vanuit daar aan te kijken. Rond 3700/3800.. de eerste twee gain je toch wel veel...
Ja licht aan wat je gaat doen qua training

Ik ga na mijn prep nog zwaarder trainen weer max gains uit rebound pakken. Of door pakken naar wk
 
Zou gewoon 4000 gaan eten iets in de plus zitten en dan vanauit daar per week 200 kcal plussen tot 5000 lekker knallen
Wtf lol hij gaat off en gaat gewoon proberen te behouden.

Aangezien je off gaat zou ik rond je oude onderhoud gaan zitten (je nieuwe is toch stukken lager). Wat cardio erin houden en eraan eten. Gewicht + spiegel goed in de gaten houden.
 
Ja licht aan wat je gaat doen qua training

Ik ga na mijn prep nog zwaarder trainen weer max gains uit rebound pakken. Of door pakken naar wk

max 4 x per week, dus wat minder als nu.. het zijn wel lange trainingen... uiteraard ligt het in mijn geval wat anders, daar ik eerst nog moet herstellen van het kuren.
 
Hangt allemaal van je gear af.
Ga je direct off na wedstrijd?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven