AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooi dat je je verhaal hier deelt! Ik snap dat je levensstijl een grote impact heeft op je sociale leven, voeding, (meal)timing, fysieke en mentale gesteldheid, vrije tijd en financiën. Knap dat je de stap hebt kunnen zetten hiermee te stoppen, althans, een stap terug te doen. Super wat je hebt bereikt en dat je op het NK staat, respect. Ik weet zeker dat je hier met een goed gevoel op terug zal kijken, ook al stop je met wedstrijden draaien op dit niveau. Niemand neemt je die ervaring en prestatie ooit nog af! :bow2:

Ik weet zeker dat je het een plek kan geven dat je daardoor niet meer op het niveau zal zitten als je hebt gezeten en dat je weer motivatie en genoegdoening uit andere dingen kan halen, zonder dat je het gevoel het altijd maar te 'moeten', waarbij ieder etentje of afwijking van je schema al een 'no-go' oplevert.
Je posing routine was in ieder geval super om te zien en de muziek paste er perfect bij, en je had duidelijk de beste fysiek. :woot:
 
Mooi dat je je verhaal hier deelt! Ik snap dat je levensstijl een grote impact heeft op je sociale leven, voeding, (meal)timing, fysieke en mentale gesteldheid, vrije tijd en financiën. Knap dat je de stap hebt kunnen zetten hiermee te stoppen, althans, een stap terug te doen. Super wat je hebt bereikt en dat je op het NK staat, respect. Ik weet zeker dat je hier met een goed gevoel op terug zal kijken, ook al stop je met wedstrijden draaien op dit niveau. Niemand neemt je die ervaring en prestatie ooit nog af! :bow2:

Ik weet zeker dat je het een plek kan geven dat je daardoor niet meer op het niveau zal zitten als je hebt gezeten en dat je weer motivatie en genoegdoening uit andere dingen kan halen, zonder dat je het gevoel het altijd maar te 'moeten', waarbij ieder etentje of afwijking van je schema al een 'no-go' oplevert.
Je posing routine was in ieder geval super om te zien en de muziek paste er perfect bij, en je had duidelijk de beste fysiek. :woot:

Thanks voor deze mooie woorden! Het een wordt minder en het ander meer..deze zomer staat al een surfcursus gepland om mee te beginnen en koningnacht ga ik mijzelf even goed uitleven. Heb nog een foto van de wedstrijd waar ik erg trots op ben

2874B535-5830-4E63-B547-8FCA108A3D1E.jpeg
 
Is het eigenlijk niet funest voor je massa om twee weken voor je wedstrijd off te gaan? Kan me voorstellen dat je in die laatste twee prepweken echt flink wat massa kan verliezen, als je ineens off gaat.
 
Is het eigenlijk niet funest voor je massa om twee weken voor je wedstrijd off te gaan? Kan me voorstellen dat je in die laatste twee prepweken echt flink wat massa kan verliezen, als je ineens off gaat.

Nee valt echt reuze mee. Sta nog steeds vol, wel wat lichter maar dan ook weer harder. Gebeurd vaker, ook tegen vocht vasthouden. Maar ik was inderdaad bang om veel in te leveren. Benen ook al drie weken niet getraind..
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Benen ook al drie weken niet getraind..
Nou, dat wordt straks spierpijn als je ze weer gaat pakken! :D

Ik denk dat je een verstandige beslissing neemt. Wel mooi om een keer de ervaring mee te hebben gemaakt en er ook nog eens mooie resultaten mee te halen, maar je moet er op dat niveau wel erg veel voor opzij zetten. Af en toe eens een biertje en een burgertje, een feestje of een etentje en andere ontspannende bezigheden zijn toch wel belangrijk voor de meesten. Krachttraining zal waarschijnlijk altijd een belangrijk onderdeel van je leven blijven, maar het zal niet alles meer domineren. :)
 
Thanks voor deze mooie woorden! Het een wordt minder en het ander meer..deze zomer staat al een surfcursus gepland om mee te beginnen en koningnacht ga ik mijzelf even goed uitleven. Heb nog een foto van de wedstrijd waar ik erg trots op ben

Bekijk bijlage 423245
Beast mode on! :)
 
Best shape of your life!! :cool:
Alle reden om trots te zijn Saik.....mooie herrinnering!!
Lekker blijven sporten in je eigen tempo....das genieten!!

Veel succes morgen!! :thumbs:
 
Thanks voor deze mooie woorden! Het een wordt minder en het ander meer..deze zomer staat al een surfcursus gepland om mee te beginnen en koningnacht ga ik mijzelf even goed uitleven. Heb nog een foto van de wedstrijd waar ik erg trots op ben

Bekijk bijlage 423245
Waauw :engel: mag je zeker trots op zijn!
 
Al een goed gevoel erbij. Volgens mij een kleine klasse 4/5 man denk ik. Twee hiervan heb ik vorige week al verslagen. Ongv een kg lichter maar stuk harder als vorige week. Gyno hebben ze gezien, ze herkenden mij natuurlijk bij wegen. Hoorde ze zeggen is al al bijna niets meer....
 
Al een goed gevoel erbij. Volgens mij een kleine klasse 4/5 man denk ik. Twee hiervan heb ik vorige week al verslagen. Ongv een kg lichter maar stuk harder als vorige week. Gyno hebben ze gezien, ze herkenden mij natuurlijk bij wegen. Hoorde ze zeggen is al al bijna niets meer....
Nice!
 
Oei... sta tegen ene ray? Heeft al ek gepakt en wk gestaan :o
 
Oei... sta tegen ene ray? Heeft al ek gepakt en wk gestaan :o
Ray wie?
Wie waar heeft gestaan zegt niets, voor t zelfde nu een kut shape:P
 
Succes man!
Aanpakken de rest!
 
Pff spannend bro! Heel veel succes :thumbs:!
 
Tof man. Mooie afsluiting van je bodydildo carrière ;)
 
Leuk die livefeed zo, volgens mij zit je al een stuk beter in je vel!

Nogmaals veel respect voor hoe je ons de afgelopen tijd hebt meegenomen in je prep, de eerlijkheid en en harde werken!

Resultaat mag er ook zeker zijn, klasse, mooi om dit eens in je leven meegemaakt te hebben!
Benieuwd naar de uitslag!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven