XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
die backextension doe je met barbell op een hyperextention?
 
Squats
15xbw
8x60
5x80
3x100
3x120
3x140
3x140
3x150
3x160

Bb hiptrust
10x50
8x70
8x90
8x110
8x130

Leg extensions
10x52
10x52
10x52

Prone leg curl ss wide Bp
15x27 ss 15x40
10x36 ss 10x60
10x45 ss 10x80
8x50 ss 8x100 paused
6x54 ss 7x110 Paused

Sm single leg calves ss Cable latpull
10x10ss10x52
9x30 ss 8x73
8x30 ss 8x73
8x30 ss 12x52
7x30 ss 12x52

Morgen weer een rustdagje, even langs de Hypotheker voor het huis. Donderdag weer trainen en vrijdag rust (kater) eerste keer los gaan sinds maanden... ik las dat g goed werkt tegen een kater dus dat probeer ik vrijdag even uit.. ik moet vanuit rdam terug naar Venlo en ik heb geen zin om dit helemaal verrot te gaan doen.
 
Gefeliciteerd met je huis. Mooie vooruitzichten :)
 
Gefeliciteerd met je huis. Mooie vooruitzichten :)

Zeker weten! Jij komt uit eindje toch? Wellicht dat ik daar vrijdag nog een pitstopje maak..even naar Dublin donuts en....hoe is die bubbel wafel in Woensel??
 
Zeker weten! Jij komt uit eindje toch? Wellicht dat ik daar vrijdag nog een pitstopje maak..even naar Dublin donuts en....hoe is die bubbel wafel in Woensel??

Ja klopt! Ik werk in Eindhoven en woon er nu net ietsje buiten. Dunkin Donuts is net een paar weekjes open, maar ben er zelf nog niet geweest. De bufflewafel heb ik ook nog niet gehad (ik had er eerlijk gezegd niet eens van gehoord), maar die ziet er verdomd goed uit! :D

Het is vrijdag wel druk in het centrum met Koningsdag, dus houd daar rekening mee! (Tenzij je Kingsday juist in eindje komt vieren).
 
Zo kingsnight was mij het nachtje wel...
flink wat sterke drank heel de nacht, neusje gepoederd en afgesloten met blowtje en een dormicum. Ik gaf mijn neef ook een dormicummetje en zei er nog bij... je merkt het niet echt maar als je ligt dan slaap je wel. Nou dat pakte toch wat anders uit bij hem, al snel kwam hij niet meer uit zijn woorden en stortte ineens in. Heb hem op het bed moeten tillen en liet hem nog een paar keer stuiteren. Was wel even schrikken. Dormicum is toch iets zwaarder dan ik dacht.. dag erna opgestaan met 5ml ghb..tegen de kater. Binnen twee uur zat ik alweer op 12 ml ofzo..las dat het ideaal was tegen katers maar ik had alsnog een kater en daarbij draaide alles om mij heen, hoorde ook dingen die er niet waren..aparte ervaring was dat.
Besloten om mijn drugsgebruik (niet dat het vaak voorkomt) af te sluiten. Ik ben aardig verrot geweest de afgelopen dagen en ik zie mensen om mij heen gewoon aftakelen door die rommel. Vandaag mezelf naar de gym moeten slepen... gek genoeg wel lekker getraind...

Bp
25x30
15x70
10x100
8x120
40x60

Rackpull
5x60
5x100
3x120
3x140
3x160
3x180
3x200
5x220

Chestpress
10x80
8x100
12x100
10x100
Volgens mij 15x80

Machine row (staand)
10x80
10x100
8x120

Db press
10x34
10x34
10x34

Cable latpull
15x52
10x66
6x79
5x79

sm wide upright row
10x30
10x30
8x30

2 setjes triceps en 2 setjes biceps Max reps
 
Wat naar om te horen dat er om je heen mensen kapot gaan aan de drugs. Aan de andere kant is het wel goed om te lezen dat het voor jou een besef moment is dat het tijd is om ermee te kappen.
Met dormicum ben ik trouwens totaal niet bekend.. Waarom zou je dit gebruiken?

Dat je jezelf na zo een weekend naar de gym moet slepen herken ik wel trouwens. Verschrikkelijk :o
 
Doet me een beetje aan Mike Mentzer denken. Jij bent gelukkig kritischer t.o.v. je eigen doen en laten.

Ik kan gelukkig best wat hebben heb ik gemerkt, maar dat heeft ook zijn grenzen. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar tijdens gebruik denk je dat een beetje meer altijd wel kan...maar als ik dan zie wat dat beetje meer bij anderen kan doen was het wel even een wake up call. Over een klein half jaartje mag ik mijzelf alweer een dertiger noemen. Laat ik mij maar eens zo gaan gedragen :o
 
Wat naar om te horen dat er om je heen mensen kapot gaan aan de drugs. Aan de andere kant is het wel goed om te lezen dat het voor jou een besef moment is dat het tijd is om ermee te kappen.
Met dormicum ben ik trouwens totaal niet bekend.. Waarom zou je dit gebruiken?

Dat je jezelf na zo een weekend naar de gym moet slepen herken ik wel trouwens. Verschrikkelijk :o

Het is ook een verplichting naar hem toe, ik heb hem voor het eerst laten gebruiken..nu kom ik erachter dat hij elk weekend gebruikt.. en er vaker over liegt.. pas als wij samen onder invloed zijn is hij er eerlijk over. Om dan te horen dat het wel meevalt want met zoveel wit doe ik drie dagen.... je hebt echt een probleem als je dagen achter elkaar gebruikt. Ik voel mij hiervoor verantwoordelijk en om hem te helpen moet ik zelf stoppen met alle zooi en hem dichtbij mij houden.. helaas is hij sinds een tijdje verhuisd en zit er zo’n 150 km tussen ons in. Hiernaast is er een nare ziekte bij zijn moeder geconstateerd en ik weet dat hij juist op dit soort momenten snel naar wit grijpt. Volgens eigen zeggen wordt hij hierdoor emotieloos..heel gevaarlijk dit.

Dormicum is een slaapmiddel, wat na een nachtje doorhalen dus zorgt dat je in slaap kunt komen. Heb er trouwens nog een stuk of 20 liggen die zometeen de prullenbak in gaan.
 
Ik kan gelukkig best wat hebben heb ik gemerkt, maar dat heeft ook zijn grenzen. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar tijdens gebruik denk je dat een beetje meer altijd wel kan...maar als ik dan zie wat dat beetje meer bij anderen kan doen was het wel even een wake up call. Over een klein half jaartje mag ik mijzelf alweer een dertiger noemen. Laat ik mij maar eens zo gaan gedragen :o

En hoe gedraagt een dertiger zich volgens jou? :thinking:
 
Het is ook een verplichting naar hem toe, ik heb hem voor het eerst laten gebruiken..nu kom ik erachter dat hij elk weekend gebruikt.. en er vaker over liegt.. pas als wij samen onder invloed zijn is hij er eerlijk over. Om dan te horen dat het wel meevalt want met zoveel wit doe ik drie dagen.... je hebt echt een probleem als je dagen achter elkaar gebruikt. Ik voel mij hiervoor verantwoordelijk en om hem te helpen moet ik zelf stoppen met alle zooi en hem dichtbij mij houden.. helaas is hij sinds een tijdje verhuisd en zit er zo’n 150 km tussen ons in. Hiernaast is er een nare ziekte bij zijn moeder geconstateerd en ik weet dat hij juist op dit soort momenten snel naar wit grijpt. Volgens eigen zeggen wordt hij hierdoor emotieloos..heel gevaarlijk dit.

Dormicum is een slaapmiddel, wat na een nachtje doorhalen dus zorgt dat je in slaap kunt komen. Heb er trouwens nog een stuk of 20 liggen die zometeen de prullenbak in gaan.

Moeilijk, succes ermee.

Als je echt af en toe een slaapmiddel nodig hebt (zelf had ik een paar jaar geleden soms vroege diensten na late diensten), kan je beter Temazepam gebruiken.
 
Het is ook een verplichting naar hem toe, ik heb hem voor het eerst laten gebruiken..nu kom ik erachter dat hij elk weekend gebruikt.. en er vaker over liegt.. pas als wij samen onder invloed zijn is hij er eerlijk over. Om dan te horen dat het wel meevalt want met zoveel wit doe ik drie dagen.... je hebt echt een probleem als je dagen achter elkaar gebruikt. Ik voel mij hiervoor verantwoordelijk en om hem te helpen moet ik zelf stoppen met alle zooi en hem dichtbij mij houden.. helaas is hij sinds een tijdje verhuisd en zit er zo’n 150 km tussen ons in. Hiernaast is er een nare ziekte bij zijn moeder geconstateerd en ik weet dat hij juist op dit soort momenten snel naar wit grijpt. Volgens eigen zeggen wordt hij hierdoor emotieloos..heel gevaarlijk dit.

Dormicum is een slaapmiddel, wat na een nachtje doorhalen dus zorgt dat je in slaap kunt komen. Heb er trouwens nog een stuk of 20 liggen die zometeen de prullenbak in gaan.

Wat een vervelende situatie man! Als ik jou was zou ik inderdaad maar het goede voorbeeld geven en daarnaast proberen om hem te stimuleren te stoppen. Het is natuurlijk een easy get-away maar op de lange termijn ga je er kapot aan.
Misschien dat er anderen zijn die dichter bij hem in de buurt zijn en hem vaker zien, die hierbij tevens kunnen helpen?

Lijkt mij het beste idee inderdaad. Weg ermee en niet meer aan denken.
 
En hoe gedraagt een dertiger zich volgens jou? :thinking:

Lastige vraag... als ik hier antwoord op moet geven ga je toch al gauw mensen in hokjes plaatsen en dat is niet de bedoeling. Laat ik beginnen door toe te geven dat ik de frequentie van gebruik onder controle heb maar de momenten waarop ik onder invloed ben niet onder controle heb. Onverantwoordelijk dus, dat besef ik nu ook. Er staan momenteel plannen klaar die bij een dergelijke leeftijd passen, en daarbij heb ik ook verantwoordelijkheden naar andere toe zeg maar...
 
Direct mee stoppen is mijn advies.
Op de lange termijn heb je daar baat bij, ook al zie je dat nu niet zo.

Er is een mooi gezegde (of hoe je het wilt noemen)

‘Laat mij je vrienden zien en dan laat ik jou je toekomst zien’
 
En gisteren is er getraind, vandaag rustdagje en morgen weer ub.

Squats
7x60
5x80
3x100
3x120
3x140
3x160
3x160
3x160

Kneeled squat
10x100
8x120
8x140
5x160

Leg extensions hold on top, 30 sec rust
20x18
10x25
8x25
8x25
3x25

Seated leg curl
25x18
12x39
7x52
10x45
10x45

Legpress voeten zo hoog mogelijk
25x200

Calves op legpress
20x120
18x120
15x120
15x120
13x120
15x120
12x120

Kracht op de squat gaat elke training weer omhoog, het trainen over het algemeen valt mij momenteel nog niet tegen. Gewoon een sweater aan zodat je niet geconfronteerd word met jezelf en gas erop.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een sweaters aan zodat je niet geconfronteerd word met jezelf

Why dat?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven