AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Combinatie van jaloezie en afwijking van de standaard. Je doet er niets aan, mensen zijn immers groepsdieren (conformeren naar de standaard, kijk maar naar mode).

Het enige wat helpt is altijd een glimlach op je gezicht te hebben, zodat je er toegankelijk en aardig uitziet.

Dat scheelt zeker, een knikje of gedag zeggen doet ook veel.
 
Precies ja. Mensen begrijpen vaak ook niet dat het iets is wat je gelukkig maakt... Ze denken dat je het voor anderen doet (showen).

Inderdaad, de dames in bb hebben hier ook veel last van. Meteen krijgen ze te horen of iemand dit niet mooi of niet aantrekkelijk vind.
Afgelopen week op een verjaardag ook nog meegemaakt trouwens, ik liet een wedstrijdfoto zien en ‘ Ow wat vies’ als reactie. Doet mij niets natuurlijk, maar als ze mij een foto van haar in bikini zou laten zien zou ik haar ook geen varken noemen.
 
Heb zo'n collega. We zeggen altijd voor de grap: "Heb je sateprikkers onder je armen?". Traint wel trouwens, maar alleen armen en schouders, want hij loopt al hard :roflol:.

Camelus : veel mannen zijn gewoon stiekem jaloers. Net als dat mensen zeggen als ze maar geen progressie boeken of ongedisciplineerd zijn dat ze ook niet 'zo heel breed' willen worden, maar slechts een klein beetje gespierd.

Herkenbaar. Zo van we kunnen het wel maar willen het gewoon niet :D
 
En er is getraind!!

Benchpress
21x20
20x40
12x60
8x80
8x100
8x110
8x110
8x110

Schouder zowat als vanouds , donderdag iets zwaarder gaan denk ik

Db row on Incline bench, aantal tellen vasthouden, en snel afwerken
5x10x18

Seated Barbell press
15x20 Irritatie rechterschouder, niets ernstigs maar niet gaan forceren

Db front raise rustig en korte hold
20/15/12/12 x 8

Standing Pulldown
12x80
10x80
10x80
10x80

Incline db fly van onder naar boven
10/8/8 x 10

Seated Cable triangle row
12x52
10x59
8x66

Straight arm pulldown
4 sets

Overhead Cable curl
3sets

Cable extensions
5sets

Alles in snel tempo afgewerkt, bij de bench meer rust genomen (3min)

En een shape update...

9143DAFE-F200-47C6-AC35-3A259052D140.jpeg
 
Ik ga stuk om die varken opmerking:roflol:.

Je staat er echt nog goed bij pff. Jaloers!
 
En er is getraind!!

Benchpress
21x20
20x40
12x60
8x80
8x100
8x110
8x110
8x110

Schouder zowat als vanouds , donderdag iets zwaarder gaan denk ik

Db row on Incline bench, aantal tellen vasthouden, en snel afwerken
5x10x18

Seated Barbell press
15x20 Irritatie rechterschouder, niets ernstigs maar niet gaan forceren

Db front raise rustig en korte hold
20/15/12/12 x 8

Standing Pulldown
12x80
10x80
10x80
10x80

Incline db fly van onder naar boven
10/8/8 x 10

Seated Cable triangle row
12x52
10x59
8x66

Straight arm pulldown
4 sets

Overhead Cable curl
3sets

Cable extensions
5sets

Alles in snel tempo afgewerkt, bij de bench meer rust genomen (3min)

En een shape update...

Bekijk bijlage 431133

Die sweep van je vastus lateralis...
 
Ik ga stuk om die varken opmerking:roflol:.

Je staat er echt nog goed bij pff. Jaloers!

Thanks man :) ben ook weer wat gewend aan wat hoger vetpercentage en begin weer wat zelfverzekerder te worden!

Tja die varken opmerking is het balletje terug kaatsen, ook al zou ik exact hetzelfde zeggen over haar shape dan ben ik de boeman. Zou er overigens ook niet aan denken om dit te doen natuurlijk. Bodybuilding moet je zien door de ogen van de sport zeg maar, hoe past mijn shape bij mijn categorie? Niet of je het geil vind of er een droge rosbief op na houdt.
 
Deadlift
6x60
3x100
2x120
2x140
2x160
1x180
5x200

Squat
8x60
5x80
3x100
3x120
3x140
6x150
3x160

Barbell hip trust
8x60 twee tellen hold
8x100 twee tellen hold
8x140 twee tellen hold
5x160 twee tellen hold
5x180 twee tellen hold

Leg press
25x180
20x180
18x180

Leg curl
12x32
8x41
8x50
6x50
Heel weinig rust en hier werd het ineens een beetje donker
6x50 oef lekker spacen hierna

Calfpress pull up gasss en alles met holdje op het topje
15x52
15x73
15x93
12x107
10x107 au, au, au
10x107 bijna daar
10x107 dichterbij
12x107 and donee

Merk dat ik minder eetlust heb, voeding zet ik deze week wat terug naar 3800. In het weekend zit ik vaak ook veel hoger, al helemaal als het zonnetje zo hard schijnt. Beetje Marvinnen dus? Alleen dan op de mannen manier.
 
Thanks man :) ben ook weer wat gewend aan wat hoger vetpercentage en begin weer wat zelfverzekerder te worden!

Tja die varken opmerking is het balletje terug kaatsen, ook al zou ik exact hetzelfde zeggen over haar shape dan ben ik de boeman. Zou er overigens ook niet aan denken om dit te doen natuurlijk. Bodybuilding moet je zien door de ogen van de sport zeg maar, hoe past mijn shape bij mijn categorie? Niet of je het geil vind of er een droge rosbief op na houdt.
Ja, maar aan mensen die er absoluut niets mee hebben valt het niet uit te leggen. Je zal wel moe worden van onbegrip in je omgeving. Zeker omtrent AAS-gebruik. De meeste mensen hebben hier een uitgesproken mening over ondanks dat ze niet eens weten wat AAS is.

In mijn omgeving merk ik overigens wel dat collega's en mensen in de gym positief reageren als ik zeg dat ik voor het eerst aan een BB-wedstrijd mee ga doen. De vraag is natuurlijk wel of ze het echt menen of enkel zeggen om mij in mijn waarde te laten. Ik ben natty, maar stel dat ik ooit AAS ga gebruiken, weet ik niet hoe ik dat mijn omgeving uit ga leggen. Als ik er vragen over krijg, wil ik gewoon eerlijk zijn. Mijn ouders gaan het echter echt niet begrijpen en denken dat ik gek ben geworden als ik het zou vertellen. Heb jij daar geen last van gehad (niet per sé met je ouders, maar met je omgeving in het algemeen)?

Lekkere training trouwens, veel volume en nette gewichten! :thumbs:
 
Ja, maar aan mensen die er absoluut niets mee hebben valt het niet uit te leggen. Je zal wel moe worden van onbegrip in je omgeving. Zeker omtrent AAS-gebruik. De meeste mensen hebben hier een uitgesproken mening over ondanks dat ze niet eens weten wat AAS is.

In mijn omgeving merk ik overigens wel dat collega's en mensen in de gym positief reageren als ik zeg dat ik voor het eerst aan een BB-wedstrijd mee ga doen. De vraag is natuurlijk wel of ze het echt menen of enkel zeggen om mij in mijn waarde te laten. Ik ben natty, maar stel dat ik ooit AAS ga gebruiken, weet ik niet hoe ik dat mijn omgeving uit ga leggen. Als ik er vragen over krijg, wil ik gewoon eerlijk zijn. Mijn ouders gaan het echter echt niet begrijpen en denken dat ik gek ben geworden als ik het zou vertellen. Heb jij daar geen last van gehad (niet per sé met je ouders, maar met je omgeving in het algemeen)?

Lekkere training trouwens, veel volume en nette gewichten! :thumbs:
Waarom wil je daar per see eerlijk over zijn? Ik hou m'n mond en vertel het enkel tegen mensen waarvan ik denk dat zij discreet genoeg zijn.
 
Waarom wil je daar per see eerlijk over zijn? Ik hou m'n mond en vertel het enkel tegen mensen waarvan ik denk dat zij discreet genoeg zijn.
Ik zou het ook niet rondbazuinen, maar als je in een paar maanden flink buffer wordt, gaat de vraag zeker gesteld worden. Ik zou het dan niet willen ontkennen.
 
En er is getraind!!

Benchpress
21x20
20x40
12x60
8x80
8x100
8x110
8x110
8x110

Schouder zowat als vanouds , donderdag iets zwaarder gaan denk ik

Db row on Incline bench, aantal tellen vasthouden, en snel afwerken
5x10x18

Seated Barbell press
15x20 Irritatie rechterschouder, niets ernstigs maar niet gaan forceren

Db front raise rustig en korte hold
20/15/12/12 x 8

Standing Pulldown
12x80
10x80
10x80
10x80

Incline db fly van onder naar boven
10/8/8 x 10

Seated Cable triangle row
12x52
10x59
8x66

Straight arm pulldown
4 sets

Overhead Cable curl
3sets

Cable extensions
5sets

Alles in snel tempo afgewerkt, bij de bench meer rust genomen (3min)

En een shape update...

Bekijk bijlage 431133
Goeie natty shape
 
Ja, maar aan mensen die er absoluut niets mee hebben valt het niet uit te leggen. Je zal wel moe worden van onbegrip in je omgeving. Zeker omtrent AAS-gebruik. De meeste mensen hebben hier een uitgesproken mening over ondanks dat ze niet eens weten wat AAS is.

In mijn omgeving merk ik overigens wel dat collega's en mensen in de gym positief reageren als ik zeg dat ik voor het eerst aan een BB-wedstrijd mee ga doen. De vraag is natuurlijk wel of ze het echt menen of enkel zeggen om mij in mijn waarde te laten. Ik ben natty, maar stel dat ik ooit AAS ga gebruiken, weet ik niet hoe ik dat mijn omgeving uit ga leggen. Als ik er vragen over krijg, wil ik gewoon eerlijk zijn. Mijn ouders gaan het echter echt niet begrijpen en denken dat ik gek ben geworden als ik het zou vertellen. Heb jij daar geen last van gehad (niet per sé met je ouders, maar met je omgeving in het algemeen)?

Lekkere training trouwens, veel volume en nette gewichten! :thumbs:

Ik ben heel open over gebruik, als iemand erom vraagt krijgt diegene een eerlijk antwoord van mij. De meesten hebben idd wel meteen een oordeel maar durven dit meestal niet face to face uit te spreken. Mijn familie, schoonfamilie, collega’s weten ook dat ik gebruikt heb voor mijn wedstrijden...ik lig daar niet zo van wakker. Je maakt het jezelf lastig als je een ander juist wat wijzer probeert te maken op dit gebied.
 
Ik ben heel open over gebruik, als iemand erom vraagt krijgt diegene een eerlijk antwoord van mij. De meesten hebben idd wel meteen een oordeel maar durven dit meestal niet face to face uit te spreken. Mijn familie, schoonfamilie, collega’s weten ook dat ik gebruikt heb voor mijn wedstrijden...ik lig daar niet zo van wakker. Je maakt het jezelf lastig als je een ander juist wat wijzer probeert te maken op dit gebied.

Idem hier, de meeste BBers houden zelf het eeuwige taboe in stand, eigenlijk zijn het gewoon allemaal teringbeta's wat dat betreft. Mensen zijn over het algemeen ook open over het gebruik van alcohol, drugs, sigaretten etc., waarom zou dit anders zijn. En het is echt niet zo dat omdat je hypocriet denkt te moeten zijn vanwege de supplementenindustrie, dat je daar in NL megarijk van gaat worden ofzo. Dan moet je echt eens uit je fucking bubble stappen. Je hoeft er niet mee te koop te lopen, maar je kunt er wel gewoon eerlijk over zijn. Als je niet op begrip rekent, kun je ook niet teleurgesteld worden. Men moet je maar gewoon nemen zoals je bent, anders kunnen ze lekker oprotten ;)
 
Die openheid en eerlijkheid van jullie zorgt in ieder geval voor veel begrip en sympathie, bij mij, maar vast ook bij veel anderen hier. Als ik dan lees dat niet altijd alles meezit (bv. die gyno), is de reactie daardoor (door die openheid en eerlijkheid) niet automatisch een negatieve.
 
Benchpress
22x40
10x60
10x80
8x100
5x120
5x120
5x120
4x120

Tbar row
10x40
10x60
5x80
7x100
7x100

Chestpress
12x80
8x100
6x120
6x120

Cable latpull
12x52
10x66
8x73
6x73 slow negatives
5x73 slow negatives

Seated dumbell press (Paused)
15x24
12x24
10x24

Straight arm pulldown meeste met hold
20x23
10x27
9x27
7x27

Barbell side raise (hangend aan een paal)
12xbar
10xbar
10xbar
10xbar

Seated db curl
8x16
8x16
8x16
8x16
alles snel achter elkaar

Reverse grip Cable extensions (1arm)
10x14
12x18
9x23
8x23
8x23

Overhead Cable tricep extensions (1arm)
Aantal sets

Voelde zwaar aan de bench, misschien wat krachtverlies maar zou ook kunnen door een hele zware week met weinig slaap. Ik ga voor het laatste :)

Nog een update zonder tank

1159FDFB-D43B-4F3D-8F91-F9BB84F57987.jpeg
 
Mooie shape nog steeds.
Hoe vaak in de week train je nu nog met ub/lb?
 
Hoe gaat het met je kracht?
 
Mooie shape nog steeds.
Hoe vaak in de week train je nu nog met ub/lb?

Thanks, ben wat lichter en wat vetter maar dat moet je erbij nemen. 4/5 trainingsdagen, minimaal 1 rustdag na twee dagen trainen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven