AndroidHealthClinic

Saints row 3

Bezoekers in dit topic

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
13 jun 2011
Berichten
3.199
Waardering
322
Lengte
1m81
http://www.youtube.com/watch?v=LlmSzZKeExY

Wordt zeker een van mijn favoriete games van dit jaar, kan daarom dus ook niet geloven dat er nog niemand een topic over heeft aangemaakt...

Zitten jullie ook al te klooien met de Initiation Station? :rolleyes:

Op www.Saintsrow.com kun je creaties van andere bekijken. Mooie look-a-likes van 2pac, Eminem, De Hulk, etc.

Ga zelf beginnen met mijn eigen Michael Corleone :D

Wat jullie?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat deel hiervoor ... verwachte er veel van maar vond het echt de slechtste game ooit!!!... ben GTA gewend.. en vind saints row een zeer slechte rip... ;)
 
****ing hard! khoop wel dat hij een beetje geoptimaliseerd is voor pc, en dat het niet zo'n slechte port wordt als gta 4
 
Ik heb dat deel hiervoor ... verwachte er veel van maar vond het echt de slechtste game ooit!!!... ben GTA gewend.. en vind saints row een zeer slechte rip... ;)

GTA is iets meer serieus. Saints Row is iets meer rond klooien en veeeeeeel meer vrijheid.

Beide games zijn sowieso wel een must-have!
 
komt er btw nog enige uitdaging in deze game? want het komt nu over alsof je gwn overpowered bent en kunt doen wat je wilt zonder dat je dood kan gaan.
 
komt er btw nog enige uitdaging in deze game? want het komt nu over alsof je gwn overpowered bent en kunt doen wat je wilt zonder dat je dood kan gaan.

Da's meestal in trailers. Zal ongetwijfeld hetzelfde zijn als de vorige 2 delen maar met nu nog meer mogelijkheden en vrijheid.

Ik kijk er in ieder geval naar uit!
 
De eerste twee delen vielen mij een beetje tegen, maar deze ziet er veelbelovend uit. Ga iig zeker een poging wagen.
 
Ziet er wel leuk uit, ga hem misschien kopen als er een goede kerstaanbieding is op steam.
 
Probeerde gister een character te creëren, helaas kon ik geen bijpassende mooie spijkerbroek en een paar glimmers kiezen, dus toen ben ik maar afgehaakt, verder zag me mannetje er wel alpha uit (uiteraard).

Een Michael Corleone is sowieso moeilijk.
 
Ziet er wel leuk uit, ga hem misschien kopen als er een goede kerstaanbieding is op steam.

Te nieuwe release denk ik, maar Saints Row 3 vindt je anders toch wel vrij snel in de budgetbakken. Saints Row 2 was binnen een half jaar ook te koop voor minder dan 10 euro (pc-versie).
 
Ik kijk er al maanden naar uit, vond 1 en 2 geweldig. Saints row 1 had ik 100% rond gespeeld.

Nog 1 week en ik kan 3 ophalen
 
gepreordered voor 50 piek, lijkt me wel een vet spel.

Heb saints row 1 en 2 ook gespeeld.

Edit, was 50 piek, geen 40
 
Te nieuwe release denk ik, maar Saints Row 3 vindt je anders toch wel vrij snel in de budgetbakken. Saints Row 2 was binnen een half jaar ook te koop voor minder dan 10 euro (pc-versie).

Zou kunnen, maar weet nog dat je vorig jaar Mafia 2 voor 10 euro kon kopen met een aanbieding. Was toen ook nog maar uit sinds september.
 
Zou kunnen, maar weet nog dat je vorig jaar Mafia 2 voor 10 euro kon kopen met een aanbieding. Was toen ook nog maar uit sinds september.

Het kan soms snel gaan in de gaming-industrie maar dit is wel een kerstrelease in feite. Alles wat deze en volgende maand wordt uitgebracht is bedoeld om te profiteren van de aankooprush in december.

Maar misschien willen ze er mee stunten, als ze bij de kerstsale Saints Row 3 voor 15 euro verkopen zullen er hoe dan ook veel exemplaren van verkocht worden. Ook als de reviews tegenvallen.
 
Gaat dit topic over 2PAC :cool:

:heart::heart::heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gametrailers Review HD

Heb 'm intussen al gepre-orderd voor E40,-
Krijg er een gratis DLC bij

Zo te zien neemt Saints Row zichzelf steeds minder serieus en gaat steeds meer afwijken van GTA. In principe niets mis mee, maar ben sowieso benieuwd.

Kwaliteit van de game gaat wel achteruit als ik het zo zie, maar zal wel lachen worden. Mensen in elkaar slaan met huge dildo's etc. is een keer eens wat anders :rolleyes:
 
Kon in GTA SA ook al.
 
Back
Naar boven