XXL Nutrition

Sakura's Keto Diet log

Bezoekers in dit topic

;)

ik zit al een poos (2 weken) in ketose,,weet jij nog lekker tips om mee te eten,want ik ga gewoon door,ook door de kerst heen,
gewoon een paar goeie tips,
en laat die patsers zeg ,pff al sik zo lees kank ik nog meer af op mannen,wat een misslijke gedoe zeg,,idd b**chen...

,mrs aby

:eek::mad::(???:rolleyes::o:D

:roflol:
Jongens toch, uit welke grot kom jij gekropen? 30 jaar, jeeses. Ga eerst maar terug naar school.
Sakura... no offence, maar die legpress is bagger. En 5x210kg fullsquat = bullshit.

triest ben jij zeg,,ben half engelse fool

ga je nu b**chen over taal fouten,stupid ass,
ga breien ofzo,,,

ow uit de grot van je moeder...

Jongens toch, uit welke grot kom jij gekropen? 30 jaar, jeeses. Ga eerst maar terug naar school.
Sakura... no offence, maar die legpress is bagger. En 5x210kg fullsquat = bullshit.

;)

ik zit al een poos (2 weken) in ketose,,weet jij nog lekker tips om mee te eten,want ik ga gewoon door,ook door de kerst heen,
en laat die patsers zeg ,pff al sik zo lees kank ik nog meer af op mannen,wat een misslijke gedoe zeg,,idd b**chen...

,mrs aby

ga je nu b**chen over taal fouten,stupid ass,
ga breien ofzo,,,

ow uit de grot van je moeder...

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=J330agItHl0
373kg deze okk bagger?
verder dan dat kom ik niet..doet het pijn in me bil in me hamstring en ergste van al..gaat me bil in de lucht en gaat me rug krom...dan zou ronnie het ook verkeerd doen..zie zijn vid..

anyways no offence taken. Check page 1 toen ik pas met keto begon klonk het ongeloofwaardig mensen wouden niet geloven tot ze "proof" hadden... en nu krijg ik nonstop PM in me inbox over keto

Als je mij wilt geloven of niet...en ik heb geen reden om te liegen.. ik heb serieus 5x 210kg gesquat ik heb geen vids om dat te bewijzen

;)

,mrs aby

hmm toen ik op keto was..was me moeder jarig.. toen gingen we allemaal uiteten. Ik nam me weeschaal mee naar het restaurant.. en bestelde eendenvlees (lekker vettig) en ik woog alles.. paps was in het begin wel beetje pissig maar ja =)

Ik geloof je klein hamstertje ;)

Met Leg Press ga ik ook niet verder zodra me bil omhoog komt. Dan zet je te veel druk op je onderrug ipv je benen. En daar is de Leg Press niet voor bedoeld. Dan doe ik liever 3/4 rom met constante spanning op de benen. En velen dombo's op DBB houden nu eenmaal van overdrijven :)

Ach ja volgende week gaan we wel even beentjes knallen saampies hehe

Wel dieper maar nog steeds niet full rom. 5x210kg @ full squat is iets heel zeldzaams en betekent 250+ parallel squat en iemand van rond de 80kg doet dat niet zo vlug. Als jij zegt dat het 7 maanden geleden was en ik kijk naar je pic van 7 maanden terug lijkt het me waarschijnlijker dat je in tweeen breekt op het moment dat je 210 eraf haalt dan dat je met je reet op de grond zit en zo weer omhoog veert. Geen haat op je fysiek voor de rest, niet mijn streven maar 't ziet er voor de rest niet zo slecht uit.

Laatste offtopic van me.

Sakura, je kan op je kop staan, maar no way pak jij 5x210 fullsquat.

Trouwens, dit verklaart alles:

sakurakilla zei:
en ja ik heb 210 op de smitch machine gesquat..omadt we geen losse stang hebben

Ten eerste is ass-to-the-grass (= full) al technisch/fysisch onmogelijk in de smith, en ten tweede hangt de halter vast, waardoor je al je core en evenwicht kunt ontzien. M.a.w. squatten in de smith is niet meer dan een veredelde rechtstaande legpress.

Ga maar eens met een losse halter squatten, ik zet er m'n geld op dat je nog geen 150 fullsquat (ik ook niet hoor, daar gaat 't niet om).

Tot zover...

Verder succes met de keto. Als m'n vet% weer wat te hoog wordt (13% ofzo) binnen een paar maanden, ga ik ook bulken op keto.

Je maakt halve reps op de legpress en je gebruikt je handen erbij.

ik zou echt ff goed kijken naar dat filmpje...zo slecht is de kwalitiet weer niet... het waren de laaste 2 reps dat ik echt me armen gebruik heb.
Daarvoor heb ik het gewoon op me benen gezet in geval ik neer zou zakken... verder neit geholpen

@tjok
zins wanneer weeg ik 80kg? of rond de 80kg
minder commentaar geven en beter je facts op orde krijgen

@fals
yup we gaan trainen...komt die garnaal nou mee?

@joep
dat is allang duidelijk..vandaar ik aangaf de smith. Helaas hebben we geen powerracks bij ons op de gym..en heb ik nooit echt kunnen oefenen met een losse stang

@de rest
nu verder ontopic ter herrinering deze topic gaat over ketosis

ik zou echt ff goed kijken naar dat filmpje...zo slecht is de kwalitiet weer niet... het waren de laaste 2 reps dat ik echt me armen gebruik heb.
Daarvoor heb ik het gewoon op me benen gezet in geval ik neer zou zakken... verder neit geholpen

@tjok
zins wanneer weeg ik 80kg? of rond de 80kg
minder commentaar geven en beter je facts op orde krijgen

@fals
yup we gaan trainen...komt die garnaal nou mee?

@joep
dat is allang duidelijk..vandaar ik aangaf de smith. Helaas hebben we geen powerracks bij ons op de gym..en heb ik nooit echt kunnen oefenen met een losse stang

@de rest
nu verder ontopic ter herrinering deze topic gaat over ketosis
Ben zeker geen slijmbal,maar Saku kerel,jij weet wat jij kan,je bewijst met Keto en ons te inspireren,dat wat jij zegt nie bagger is.
Ik ben sinds ik het Keto volg,sterker,gespierder,en pakken droger,en ik kan eindelijk trainen als een beest.
Dus keep up that shit;)

Ben zeker geen slijmbal,maar Saku kerel,jij weet wat jij kan,je bewijst met Keto en ons te inspireren,dat wat jij zegt nie bagger is.
Ik ben sinds ik het Keto volg,sterker,gespierder,en pakken droger,en ik kan eindelijk trainen als een beest.
Dus keep up that shit;)
ik ben zo onwijs blij dat ik jou tenminste heb kunnen inspireren, keep it up gille :D

if you have question you can pm me

Begin januari begin ik er ook aan :) Btw Sakura ik ben Sancho van op andere board :)

Grtz

Ik geloof je wel hoor. Je ziet er vrij sterk uit.. en met een 5x380(:eek:) leg press.. doe je makkelijk 5x210 op de fullsquat.

Hey,

Ik heb nu veel gelezen over het dieet maar toch zijn er wat vraagtekens overgebleven.

Mag ik nu zoveel ik maar wil dus onbeperkt vetten en proteine eten of zit daar een beperking in ?

Terug
Naar boven