Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm toen ik op keto was..was me moeder jarig.. toen gingen we allemaal uiteten. Ik nam me weeschaal mee naar het restaurant.. en bestelde eendenvlees (lekker vettig) en ik woog alles.. paps was in het begin wel beetje pissig maar ja =)
+1Dat gaat iets te ver vind ik. Dan begint het namelijk op een obsession te gaan lijken en dat is denk ik nooit de bedoeling.
Af en toe moet je jezelf laten verwennen zonder stress van weegschaal en calorieën tellen.
Of anders hou je het binnen de grenzen (op gevoel) als je uit eten gaat.
Maar met een weegschaal in een restaurant
Ik zou je uitlachen als ik het zou zien![]()
dat gaat iets te ver vind ik. Dan begint het namelijk op een obsession te gaan lijken en dat is denk ik nooit de bedoeling.
Af en toe moet je jezelf laten verwennen zonder stress van weegschaal en calorieën tellen.
Of anders hou je het binnen de grenzen (op gevoel) als je uit eten gaat.
Maar met een weegschaal in een restaurant
Ik zou je uitlachen als ik het zou zien![]()
mijn motto is...Jezus![]()
Je had zelfs berekend hoeveel stappen je van de auto naar het restaurant moest lopen, dit omgerekend in kcal. En dit gecompenseerd met je weegschaal IN het restaurant?
mijn motto is...
als je iets doe..doe je het goed
anders moet je het niet doen
Ben bezig met een schema aan het opstellen... Vind het niet zo simpelZeker omdat ik soms om 4u op moet en dan niet echt zin heb om spinazie enzo te eten
Iemand een idee wat ik zou kunnen eten... Eetlepel of 2 pindakaas, maar dat ik wat flauwtjes waarschijnlijk?
Op onderhoud zit ik aan 2700 kcal, voor het keto dieet moet ik waarschijnlijk ook verlagen naar een 2400 kcal zoals een gewone cut?
Ik cut liever 2 maand strikt ipv 3 maand met hier en daar wat cheat days.
Je vetpercentage zal zo achteraf minstens even laag liggen en je zal veel meer spieren behouden aangezien je een maand minder lang katabool staat.
nou niet doen alsof refeeds/cheatdagen nergens goed voor zijn hevooral als je <15% Bf zit is het een meerwaarde.
ik neem aan dat je in je normale cut ook binnen je kcal window eet![]()
Ja ik blijf wel gewoon binnen mijn kcal window ,alleen dacht ik dus dat ik bij de keto zoveel ik maar wou kon eten omdat het niet het geval is begin ik er niet aan.
En heb ook nog eens erg veel respect voor wat je hebt bereikt ik heb de fotos op pagina 1 gezien.
Mooi, maar hoe doe je datnou tijdens trainingsdagen enzo.. Lijkt me dat je dan wel wat meer carbs neemt aangezien je dan erg weinig energie hebt?, Bovendien verlies je zoizoo dan wel spiermassa.
Mooi, maar hoe doe je datnou tijdens trainingsdagen enzo.. Lijkt me dat je dan wel wat meer carbs neemt aangezien je dan erg weinig energie hebt?, Bovendien verlies je zoizoo dan wel spiermassa.
Mooi, maar hoe doe je datnou tijdens trainingsdagen enzo.. Lijkt me dat je dan wel wat meer carbs neemt aangezien je dan erg weinig energie hebt?, Bovendien verlies je zoizoo dan wel spiermassa.[/QU0OTE]
Ik wil niet onbeschoft reageren..dus vat het niet al te persoonlijk op oki =)
waarom lees je niet even het hele topic door voordat je zo een vraag stelt?
het antwoord is al meedere keren gegeven
daar ben ik het niet helemaal mee eens...je wilt zelfde bf% bereiken en als je dit sneller wilt bereiken zal je meer onder je onderhoud moeten zitten en dus ook meer spiermassa kunnen verliezen lijkt mij...Geef je 100% gelijk hier.
Ik cut liever 2 maand strikt ipv 3 maand met hier en daar wat cheat days.
Je vetpercentage zal zo achteraf minstens even laag liggen en je zal veel meer spieren behouden aangezien je een maand minder lang katabool staat.
Check de attachment voor men huidige keto voedingsschema. Het kan je misschien wat op weg helpen.