MuscleMeat

Sakura's Keto Diet log

Bezoekers in dit topic

Vraagje, in post http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/sakuras-keto-diet-log-167856/index6.html#post3101866 staat hoe je de gewenste KEV waarden moet berekenen. Je neemt daar een persoon van 71kg, is da LBM?

Zoja; is mijn berekening dan correct in mijn geval?

95kg * 25% bf = 71kg LBM

71kg*2.5= 177gr EW -> 190gr - 35% => 520gr - 100%

542gr EW = 2080 kcal > afgerond neem ik 2000

Daaruit bereken ik dan:
kcal: 2000
ew: 177gr (708 kcal)
kh: 30gr (120 kcal)
vet: 130 gr (1172 kcal)

Greetz

Laatst bewerkt:
In dit topic is al 3+ maanden niets gepost. Ik vraag me af hoe het nu met sakurakilla is. En hoe het met de keto dieeten van de andere mensen is??

Is keto nog steeds zo in trek?

Jup bijna zomer --> tijd om weer aan cutten te denken :)
Persoonlijk ga ik begin mei een maandje low carb met 3 daagse refeed en daarna 2 maand keto.

daar ben ik het niet helemaal mee eens...je wilt zelfde bf% bereiken en als je dit sneller wilt bereiken zal je meer onder je onderhoud moeten zitten en dus ook meer spiermassa kunnen verliezen lijkt mij...

en het is sowieso wel goed om je metabolisme ff te kicken door cheat dagen
Ik zeg niet dat je geen refeeds moet doen. Ik zeg enkel dat junkdagen imo weinig meerwaarde hebben. Ik heb ook nergens gezegd dat ik nog zwaarder onder men onderhoud ga zitten.
Met strikt bedoel ik zonder junkdagen, jezelf 100% houden aan je voedingsschema en vooraf ingeplande (cleane) refeeds.

hahah ik leef nog.. lekker gebulkt in de winter
per vandaag weer cutten op keto...

post binnenkort wat pics maar denk dat ik daarvoor een nieuwe topic zal openen

Leuke log waar ik veel van heb geleerd.
Ik doe van 29 april tot 11 juni zelf ook het det.
Dan ga ik me op vakantie niet aan keto houden en na die 2 weken bepalen of ik er verder mee ga.
Succes met jou cut periode!

:roflol: @ je squat claims!

Allemaal indrukwekkende resultaten die Keto Diets.

en heb ik nog meer mensen kunnen inspireren met het keto =)
Ik heb in de tussentijd verschillende dieets geprobeerd

Maar ik moet zeggen dat keto nogsteeds het dieet !!!
ben nu aan het expirimenteren met IF...

en? in tussen tijd (naa keto) veel aangekomen toen je weer dagelijks meer carbs ging eten? en ben je ook al groter in vergelijking met eind 2008?

Ben voor de 2e keer met keto bezig. Week 3 nu en het gaat lekker.

en heb ik nog meer mensen kunnen inspireren met het keto =)
Ik heb in de tussentijd verschillende dieets geprobeerd

Maar ik moet zeggen dat keto nogsteeds het dieet !!!
ben nu aan het expirimenteren met IF...

Zo wel een hele laate reactie (ben niet meer zovaak op forums te vinden)

Maar ik weeg nu rond de 85kg met een lengte van 1.69 vp niet hoger dan 11%

Dus het aankomen is mij positief geweest in spiermassa

Ik ga over een week ook 10 dagen keto doen, voor de eerste keer. Gaat zwaar worden denkik maar ik zie het wel zitten gezien de verbluffende resultaten van iedereen hier. Inspirerend topic wel bedankt om zoveel moeite te doen.
Daarna terug 20 dagen bulk (120% BMR) en terug 10 dagen keto. Eens zien wat die cycles met me doen.

Gebruik je trouwens iets van supps?

Ik ga over een week ook 10 dagen keto doen, voor de eerste keer. Gaat zwaar worden denkik maar ik zie het wel zitten gezien de verbluffende resultaten van iedereen hier. Inspirerend topic wel bedankt om zoveel moeite te doen.
Daarna terug 20 dagen bulk (120% BMR) en terug 10 dagen keto. Eens zien wat die cycles met me doen.

Gebruik je trouwens iets van supps?

Keto moet je echt niet cyclen kerel, de eerste 2 weken voel je je zoooo slecht. Daarna begint het pas en is je lichaam aangepast aan vetverbranding.

Lees je nog maar eens goed in voor je hieraan begint.

Ik sluit me bij knikker aan, zou dit minimaal 6 weken doen.

Het is naar aanleiding van deze kerel:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=4708463

Komt er in kort op neer bulken met een 40/40/20 dieet en daarna dus 10 dagen cutten,
als je dan 3 van dit soort cycles doet zou je dus hetzelfde BW moeten hebben met een lager BF, en geen decreases in strength.

Wat vinden jullie er van op die manier?

Laatst bewerkt:
Het is naar aanleiding van deze kerel:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=4708463

Komt er in kort op neer bulken met een 40/40/20 dieet en daarna dus 10 dagen cutten,
als je dan 3 van dit soort cycles doet zou je dus hetzelfde BW moeten hebben met een lager BF, en geen decreases in strength.

Wat vinden jullie er van op die manier?

Je bent beter af van gewoon goed door te bulken en dan 3 maanden later eens wat te cutten en als je cut moet je wel goed cutten zodat je een rebound hebt die je direct weer in opbouwfase zet.

Ja ok, maar wat is dan uw tegenargument tegen de 20/10-cycle? Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn?

En wat bedoel je met rebound?

Terug
Naar boven