MuscleMeat

Salafiyyah (Salafisme) is tegen Bin Laden, al-Qaeeda, ISIS, Boko Haram, De Moslim Broederschap en so

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
7 jan 2015
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Hoi.

De media en eigenlijk het gehele westen, zien deze afgedwaalde groeperingen als Salafiyeen (Salafisten). Maar dit is compleet onterecht en vals, want zij zijn absoluut geen Salafiyeen maar takfiriyeen/khawaarij die zichzelf Salafi (Salafist) noemen. Er lopen "vrouwen" rond die lijken op vrouwen, spreken zoals vrouwen en zichzelf een vrouw hebben genoemd terwijl ze in werkelijkheid geen vrouwen zijn maar mannen. Sommige trouwen zelfs met mannen die werkelijk geloven dat de "vrouwen" met wie ze zijn getrouwd of een relatie mee hebben, echte vrouwen zijn.

Het punt die ik wil maken is dat het uiterlijk, woorden en titels die men zichzelf geeft, niet waarheid hoeft te zijn. Je dient kennis te hebben over de geloofsleer en methodologie van de profeet Mohammed (sallallaahoe 'alayhi wa sallam) en zijn sahaba (metgezellen), om te weten wie een Salafi is en wie niet. De benaming 'Salafi' betekent namelijk: Volger van as Salaf as Saalih (de Vrome Voorgangers). Met de titel: Salaf as Saalih (Vrome Voorgangers) wordt verwezen naar de eerste 3 generaties van de Islaam. Namelijk:

1. De generatie van de Sahaba.
2. De Taabi'ien (opvolgers/studenten van de Sahaba)
3. Atba' at Taabi'ien (de opvolgers/studenten van de Taabi'ien).

Een ieder die zich bevind op deze exacte weg is een Sunni/Salafi.

Deze afgedwaalde koppesnellers, vijanden van de Islaam die beweren Salafisten te zijn, zijn geen Salafisten. In tegendeel, ze zijn de grote vijanden van de Salafisten. Ze willen al te graag KSA aanvallen en daar moslim bloed vergieten en het land veroveren, met als excuus: Zij zijn afvalligen en wij moeten de afvalligen doden. Salafiyyah is het geloofsleer in KSA over het algemeen, waarom zou een Salafist een land waar Salafiyyah wijdverspreid is aanvallen en hen als afvalligen zien? De grote Salafi geleerden zijn daar in groot aantal, zij die 50 jaar, 60 jaar, 70 jaar hebben gegeven van hun leven aan het strikt opdoen van kennis over de Qor-aan en Sunnah volgens het begrip van as Salaf as Saalih. Deze grote Salafi geleerden en de kleinere Salafi geleerden en de grote Salafi studenten van de Salafi geleerden, onderwijzen de moslims de geloofsleer van de profeet sallallaahoe 'alayhi wa sallam en zijn sahaba.

Wat doen Bin Laden, ISIS, Boko Haram en co? Zijn zij geleerden? Nee. Hebben zij boeken geschreven over de geloofsleer van de Sahaba? Nee. Onderwijzen ze de moslims de geloofsleer? Nee. Het enige waar zij hun tijd en geld aan besteden is: het ongelovig verklaren van moslims en de moslim leiders en het spelen met de emoties van de jonge moslims, om hen aan te sporen tot verderfzaaien op aarde en aanslagen plegen in moslim landen en landen van ongelovigen.

Zij zijn Takfiriyeen/Khawaarij. Een takfiri khariji is iemand die moslims ongelovig verklaard op basis van zonden en alle moslim leiders als afvalligen bestempeld en hun bloed en bezit halal (toegestaan) verklaard. Vandaar dat jij deze afgedwaalde groeperingen altijd verderfzaaien op aarde, beginnende MET de moslim landen.

Hun doel is namelijk: de moslim landen veroveren en moslim bloed daarin vergieten en dit is welbekend. ALLE Salafi groot studenten, geleerden en grootgeleerden zijn tegen ISIS en hun soortgelijken zoals Boko Haram, al Qaeeda en Bin Laden enz. Hoe kan het zijn dat de geleerden van Salafiyyah fel waarschuwen tegen deze zogenaamde "Salafi" sekten zoals ISIS en co, maar er toch mensen zijn die werkelijk geloven dat ISIS en co Salafisten zijn? Niemand kan zeggen: die of die is een Salafist, totdat je de geloofsleer en methodologie van de Salaf as Saalih hebt bestudeert en geleerd.

Zonder kennis, kan je niet oordelen. Het westen kent deze extremisten pas sinds kort terwijl de moslims deze groeperingen al hebben zien opkomen en ten onder gaan SINDS de 3de Rechtgeleide Khalifa: 'Othmaan ibn 'Affaan. Een grote metgezel van de profeet sallallaahoe 'alayhi wa sallam.

Enkele websites hierover, voor degene die interesse hebben in deze feiten. Wie wat meer wil weten of vragen heeft, kan mij een prive bericht toe sturen. Fijne avond.

www.islamagainstextremism.com

www.takfiris.com

www.answering-extremism.com

www.shariah.ws

www.anti-extremisme.nl

www.sayyidqutb.com

www.ikhwanis.com
 
Laatst bewerkt:
Bereid je maar voor :)
 
Je dient kennis te hebben over de geloofsleer en methodologie van de profeet Mohammed

Ik dien (als modern satanist) helemaal niets. Ik ben mijn eigen god, dus mijn eigen regeltjes.
Ik dien ook niemand, en al zeker geen fictieve god.

Dat andere mensen in sprookjesboeken van 2000 jaar oud willen geloven, mij goed, maar val mij er niet lastig mee.
De bijbel en de koran hebben voor mij evenveel of minder belang dan de Flair/Libelle/Linda van vorige week ...
 
Hoi.

De media en eigenlijk het gehele westen, zien deze afgedwaalde groeperingen als Salafiyeen (Salafisten). Maar dit is compleet onterecht en vals, want zij zijn absoluut geen Salafiyeen maar takfiriyeen/khawaarij die zichzelf Salafi (Salafist) noemen.


Nope, gewoon salafisten.

Echt, we hebben genoeg "keen egte x" gehad laatste weken, dit soort apologetiek zuigt, get over it. Of het takfiri zijn is niet relevant, en hilarisch genoeg hetzelfde dat ze als je dit zegt over jouw "identiteit" zeggen, Kharijites zijn het al helemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
didnt-read.gif
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Cyberaanslag,

deze ISIS bombardeert je met tekst en verveeld je tot de dood.
 
Verwarring zaaien is een erg sterk punt binnen de islam...hunnie fout, hunnie dit en hunnie dat en wij zus en wij zo.

En ondertussen van 50 arbeidsmigranten 50 jaar terug naar nu: 350 Syrië strijders, meer dan 1500 moskeeën, scholen en instanties. 1 Miljoen moslims, en een terreurdreiging van hier tot Tokyo en het salafisme (strict opvattende stroming) is aan een opmars bezig.

Wel een goede strategie aangezien vooral de politieke elite blijft geloven en na een terreurdaad eerst alert is om te zeggen dat 'we niet de islam hierop aan mogen kijken' waarna de slachtoffers zo ongeveer pas worden betreurd.
 
Goeie topic titel, lekker beknopt ook.
 
Er is geen waarheid. Zijn allemaal interpretaties van hetzelfde oude boek. Het zijn allemaal moslims.
 
Wat wilt kawajahri zeggen? waarom noemt osama zichzelf een salafist en niet een kawajasukirist?
 
Hé kijk, een moslim die zegt dat andere moslims een verkeerde interpretatie hebben van een oud boek.
 
Zij zijn Takfiriyeen/Khawaarij. Een takfiri khariji is iemand die moslims ongelovig verklaard op basis van zonden en alle moslim leiders als afvalligen bestempeld en hun bloed en bezit halal (toegestaan) verklaard. Vandaar dat jij deze afgedwaalde groeperingen altijd verderfzaaien op aarde, beginnende MET de moslim landen.

als dit de definitie is van kawasaki, dan is dit niet mutueel exclusief met salafisme.

een salafist kan toch zeggen wie niet salafist is en wie wel, net zoals jij dat doet tegenover osama (ik neem aan dat je een salafist bent).


dit topic ruikt erg veel naar kuffar boodschap van de sheytaan. ben jij een kuffar op? ben je de dienaar van de sheytaan?

moge allah je hart olenen voor de waarheid.

assalamoe aleykoem
all in imtech
 
Is dit een kloontje van Yasmine ofzo?
 
Sinds ik een incestueuze relatie heb met een boko haram tranny mag ik mezelf dus geen salafist meer noemen :(
 
Is dit een kloontje van Yasmine ofzo?

Nope, wij worden hier gewoon gekoloniseerd door moslims;
grappig te zien dat ze denken dat ze hier ook maar één iemand zullen overtuigen.

Deze drang tot het bekeren van de andere is gebaseerd op de drang zichzelf te overtuigen.
In de islam is het een taak over je religie te praten en anderen trachten te overtuigen. Dit heeft meerdere doelen waaronder zelfindoctrinatie. En hoe meer weerstand je ondervindt van je gesprekspartner, hoe overtuigder dat je zelf van je gelijk wordt.

En inderdaad, weer een topic waar een islamitische strekking zegt dat zij het wel bij het rechte eind hebben en de andere niet.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

De kern van zijn betoog is wel juist: bin laden en soortgenoten zijn geen salafisten. Dit neemt niet weg dat salafisten ook religieuze gekken zijn. Maar in se zijn ze niet gewelddadig. Wel irrationeel en gek.
 
Allah schijnt een verkoelende homo te zijn.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven