AndroidHealthClinic

Sam I am! (Serious Sam 2)

Bezoekers in dit topic

Fear is niet te vergelijken met SS2.

Fear is meer een FPS zoals D3, HL2, FC etc.

EricR zei:
Lijkt me niet ingame die laatste en waarschijnlijke die tweede ook niet. Wel erg kleurrijk, als vanouds dus. Speel liever in kleurrijke omgevingen dan in die sombere gangen zoals Doom.

Als ze een XBox versie uitbrengen dan hoop ik dat er ook een Xbox 360 versie uitkomt, dat zal dan de ultieme versie zijn voorlopig.

idd ik heb me ook kapot geergerd aan die superdonkere levels van Doom en AVP :mad:

Die hadden ook z'n charme hoor.

Lekker met je flashlight door de Delta labs banjeren. En als er dan een monste opduikt je flashlight vervangen door een wapen en sta je in het donker te knallen. :)

Ga hem eens proberen denk ook, gewoon voor de fun. F.E.A.R staat nu eerst op m'n lijstje :)

Iemand toevallig een download linkje? ;)

laat maar heb het al :p

Ik snap het ff niet. Er waren toch al 2 serious sam versies voor de PC uitgebracht?

Je snapt het inderdaad niet, The First and Second Encounter waren allebei exploten van de eerste Serious Sam engine. De Xbox versie maakt ook gebruik van die engine.

SS2 draait op een nieuwe engine.

The second encounter kom je vaak tegen als serious sam 2, maar dat is het dus niet!

Whehehe.

Maar goed, speel het rustig aan. Zit nu in level 4 van de 5 a 6 ofzo. Echt lachen weer, vage enemies, en daar heeeeeeel veel van.

Heerlijk wegknallen met een machinegun of canon! :D

Die zitten alleen maar in de weg bij het rennen. ;)

Terug
Naar boven