MuscleMeat

Samen cutten met Glecky (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bulck

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Challenge x2
10 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
2.757
Waardering
791
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
44%
Nooit gedacht dat ik hier in de sectie van het forum zou komen, maar goed. It is what it is.

Om lange intro kort te maken


Aanleiding: lichaam begint na enkele jaren toch signalen te geven dat zwaarder lichaamsgewicht niet leuk begint te worden. Ook is het soms gewoon onprettig, vaak veel te warm, amper kleren te vinden and so on.

Kracht stats (op verschillende periodes/lichaamsgewicht) :
260 squat
300 deadlift
180 bench
uiteraard gaat dit kelderen naarmate de cut vordert

momenteel zweef ik tussen 109-112 kg bodyweight op 1,76 meter


lichaamsafmetingen gaat ik asap updaten, net zoals foto's om ergens een begin te hebben

plan of attack : mijn voeding tracken en mijn voeding afwegen. Hoe of wat ik ga eten, is mij nog een groot raadsel. Er is zoveel info ter beschikking dat ik het bos door de bomen niet meer zie.

Deze blog is voornamelijk om tips/adviezen te krijgen, info in te zetten en te delen.

Persoonlijke moeilijkheden gaan zijn, wegblijven van de cookies. Snoepen of alcohol consumeren doe ik niet.
En de cravings. De eerste honger stillen met junk dat ik totaal niet nodig heb

anyhow, lets kick off.

voor de geintereseerden, hierbij mijn log waar ik mijn trainingen post

https://forum.bodybuilding.nl/topics/road-to-fatness.379657/
 
Foto's zijn wel net na avond eten genomen, niet ideaal maar de schade is wel vrij duidelijk
gewicht is 116,3. Behoorlijk liggen bunkeren dit weekend blijkbaar...
Vorig jaar rond deze periode woog ik 105-106.


Afmetingen
onderarmen : 35 cm
biceps : 47 cm
buik (navel) : 119 cm
borst (tepel) : 122 cm
quads : 83 cm
kuiten : 42 cm

Foto's zijn niet schitterend, uploaden heeft ze blurry gemaakt.
nbrz0y.jpg

2ed03gk.jpg

2lly5ck.jpg


best confronterend, maar het is eenmaal zo.
 
Gruwelijk sterk, maar een cut lijkt inderdaad wel op zijn plaats, positieve is wel dat met jou massa je kcal verbruik ontzettend hoog gaat zijn, dus de kilo’s gaan er vanaf vliegen :)
Succes!
 
In, succes!
 
Ik zie toch wel abs onderin verscholen, kan iets moois uitkomen!
 
Kun je meteen meedoen aan de contest, Sanca Saxon jij was goed in topics verplaatsen toch?
 
Een taille bijna even groot als borstomtrek is wel ernstig trouwens :eek: verstandige keuze geweest om te gaan cutten.
 
Contest ? Wie ? Wat ?
Een eetcontest ? Om ter meest komkommers eten ?
 
Holy shit wat sterk! Ik ga volgen en veel succes :)
 
in! succes wel sick hoe sterk je bent
 
Thanks.

Al zit ik wel met enkele (domme) vragen.

Bij mezelf denk ik dat de koeken het grootste probleem is. Als ik zo vlug uit reken, kom ik gemakkelijk aan 750-900 kcal per dag aan koeken alleen. Dus die laat ik nu weg.

Nu is de vraag, zou ik cardio doen ?
Buiten 30 minuten fietsen naar mijn werk, rechtstaand werken, en mijn workouts heb ik voor de rest geen beweging.

Ik wil mijn workouts behouden, i need the weights.
Momenteel ga ik stoppen met de koeken en geen liters sauzen gebruiken bij het eten . Hopelijk gaan daar de eerste kgs zo van af gaan
 
Bij mezelf denk ik dat de koeken het grootste probleem is. Als ik zo vlug uit reken, kom ik gemakkelijk aan 750-900 kcal per dag aan koeken alleen. Dus die laat ik nu weg.

Je hoeft niet eens alle koeken te laten staan om te cutten. :roflol:
 
Maar even serieus, heb he je eten wel eens bijgehouden, weet je hoeveel kcal je per dag eet? Zo niet, begin daar dan nu mee terwijl je op gevoel minder en gezonder gaat eten.
 
Neen, ik heb mijn voeding nog niet liggen tracken.
Ik zit ongetwijfeld niet aan mijn eiwitten. Nooit

Ik zou dagelijks 240 eiwitten moeten binnen krijgen en dat lukt me zelfs niet

Vaak eet ik van 05.30 tot 14.30 niet. Why
Geen tijd meestal en qua food ben ik echter inspiratieloos
 
Ik zal eens kijken of Messenger terug werkt :baard:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven