MuscleMeat

NSFW! Samenstelling 26wks b/c/b

Bezoekers in dit topic

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
2.678
Waardering
768
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Goedenavond mannen!

Vanaf 1 December start ik mijn nieuwe kuur. Ik doe mee met het Haarlem onderzoek van het Spaarne ziekenhuis waarin een groep van 100 proefpersonen een jaar lang gevolgd en gemonitord gaan worden en zit daardoor aan een aantal regels;

-26 weken maximaal on
-Maximaal 5 verschillende steroiden (groeihormonen meegerekend)

Ik wil 26 weken on gaan met een cruise in het midden (10/6/10)
Het doel van de kuur is puur massa pakken, maar ik kom nog niet helemaal uit de middelen, ook omdat ik gebonden ben aan 5 middelen max. Wel staat vast dat ik met deca wil beginnen om zo goed de bulk kuur te starten, eventueel wat vocht en vet is dus geen enkel probleem.

Het schema zoals ik hem nu geplanned heb:


Blast 1:
wk 1 t/m 4 - 50mg Dianabol ED
wk 1 t/m 10 - 750mg Test E EW (verdeeld over 2 injecties per week)
wk 1 t/m 10 - 600 mg Deca EW

Cruise:
wk 11 t/m 16 - 125/250mg Test E EW

Blast 2:
wk 17 t/m 22 - 50mg Dianabol ED
wk 17 t/m 26 - 1000mg Test E EW
wk 17 t/m 26 - 800mg Bold EW

PCT:
wk 28 - 50mg Clomid ED
wk 29 t/m ... - 25 mg Clomid ED

Overig:
wk 1 t/m 27 - 2x 500iu hCG EW
wk 1 t/m 26 - 50mg Proviron ED
wk 1 t/m 10 & wk 17 t/m 22 - 40mcg IGF1 postworkout EOD


Mijn vragen:
- Op welke dosering zal ik de cruise houden?
- Bold in de 2e blast vervangen voor een ander middel ivm maar 10 weken bold? Zoja, welke? Tren is geen favoriet van me in ieder geval.
- Eventueel 2e blast weer deca pakken op 800mg EW?

Ik hoor graag jullie op en aanmerkingen!



Grt, D
 
2de blast doen met 400 mg primo + 400 mg bold per week. Gaat je meer opleveren dan dat je enkel met bold blast.

Cruise zo laag mogelijk, 150 mg/week.
 
2de blast doen met 400 mg primo + 400 mg bold per week. Gaat je meer opleveren dan dat je enkel met bold blast.

Cruise zo laag mogelijk, 150 mg/week.

En Anavar in de plaats van dbol in je 2 de blast.
 
Cruise zou ik op 250mg test-e doen.

Geen hgh?
 
2de blast doen met 400 mg primo + 400 mg bold per week. Gaat je meer opleveren dan dat je enkel met bold blast.

Primo in de bulk? Heb het nog nooit eerder gebruikt dus ben wel benieuwd. Zelf ervaringen met deze dosering? Bold op 800 was enkel een suggestie omdat ik die 1000 test 800 bold al eerder gedaan had en mijn eetlust hier erg goed van ging

En Anavar in de plaats van dbol in je 2 de blast.

Anavar vind ik te mild voor een bulk, eigenlijk uberhaubt te mild voor mannen, tenzij op 100/150 mg maar dan word het weer veel te duur voor wat het brengt.

Cruise zou ik op 250mg test-e doen.

Geen hgh?

Test cruise is een beetje standaard 250 geworden omdat dat makkelijk doseren is, maar in mijn ogen te hoog gedoseerd.. Tijdens cruise wil je zo veel mogelijk je eigen productie benaderen, of een hoeveelheid test die nodig is je massa vast te houden boven je natuurlijke grens, bijna niemand hier zit over die natuurlijke grens dus er kan lager gedoseerd worden. 125/150 ligt daar dichter bij dan 250 ;)

En de keuze voor geen hgh heb ik nog niet definitief gemaakt, ifg heb ik ervaring mee, hgh niet en zou ik dan voor een langere periode pakken, langer dan 26 weken in ieder geval. Ook zou ik geen hgh willen verspillen aan hgh zonder insuline, en insuline ben ik nog niet aan toe, te tricky allemaal en te weinig kennis.
 
Bold en primo samen heb ik gedaan en was zeer lekker. Primo op minstens 400 mg per week zetten en bold op ook op minstens 400 mg. Kan perfect in de bulk, je wilt toch mooie massa opbouwen? Var op 60 mg vind ik toch ook al een goede dosis, zelf neem ik 30-45 mg per dag als ik het neem.

In je eerste blast ga je een beetje vochtig of "vettig" worden met die deca/dbol dan cruise je zo laag mogelijk (vochtverlies) en rebound je met test/bold/primo en dat gaat je een zeer mooie look geven.
 
Cruise is boven eigen aanmaak.
Trt is eigen aanmaak.

Tren word je lijp van?
 
Cruise is boven eigen aanmaak.
Trt is eigen aanmaak.

Tren word je lijp van?
Is dat een basis regel Pillz? Ik zie cruise niet meer als een mini trt om zo wat receptoren te cleanen en beter te reageren op de 2e blast zonder de test dip en massa verlies.. Jouw mening is dus 250 test?

En tren kan ik tot 600 prima hebben, al dan wel met een slechte nachtrust, maar is instant gyno bij mij helaas..
 
Bold en primo samen heb ik gedaan en was zeer lekker. Primo op minstens 400 mg per week zetten en bold op ook op minstens 400 mg. Kan perfect in de bulk, je wilt toch mooie massa opbouwen? Var op 60 mg vind ik toch ook al een goede dosis, zelf neem ik 30-45 mg per dag als ik het neem.

In je eerste blast ga je een beetje vochtig of "vettig" worden met die deca/dbol dan cruise je zo laag mogelijk (vochtverlies) en rebound je met test/bold/primo en dat gaat je een zeer mooie look geven.

Hm, stof tot nadenken, is inderdaad een goede optie. Moet ik alleen de igf eruit laten omdat ze die ook als compound beschouwen in dit onderzoek en ik maar 5 soorten mag gebruiken.

Voordeel van dit onderzoek is dat ze van te voren je gear op echtheid testen dus dat is ideaal met primo.
 
Receptoren cleanen/verzadiging is erg achterhaald.

Als je toch on blijft zou ik 26 weken blasten.

Klieren niet laten weghalen als je zo gevoelig bent?
 
Test cruise is een beetje standaard 250 geworden omdat dat makkelijk doseren is, maar in mijn ogen te hoog gedoseerd.. Tijdens cruise wil je zo veel mogelijk je eigen productie benaderen, of een hoeveelheid test die nodig is je massa vast te houden boven je natuurlijke grens, bijna niemand hier zit over die natuurlijke grens dus er kan lager gedoseerd worden. 125/150 ligt daar dichter bij dan 250 ;)

En de keuze voor geen hgh heb ik nog niet definitief gemaakt, ifg heb ik ervaring mee, hgh niet en zou ik dan voor een langere periode pakken, langer dan 26 weken in ieder geval. Ook zou ik geen hgh willen verspillen aan hgh zonder insuline, en insuline ben ik nog niet aan toe, te tricky allemaal en te weinig kennis.

In een cruise is het in principe niet nodig om je eigen productie na te bootsen, dat is trt zoals Pillz aangeeft inderdaad.

Als massa je doel is zoals je aangeeft zou ik tijdens je tweede blast anadrol pakken ipv dianabol, beetje afwisseling en anadrol is erg sterk vind ik persoonlijk.
Bold vind ik niet zo heel spannend. Liever primo op hogere dosis, 600/800mg.
 
Hm, stof tot nadenken, is inderdaad een goede optie. Moet ik alleen de igf eruit laten omdat ze die ook als compound beschouwen in dit onderzoek en ik maar 5 soorten mag gebruiken.

Voordeel van dit onderzoek is dat ze van te voren je gear op echtheid testen dus dat is ideaal met primo.

igf er dan uithalen ja.

Primo laten checken op de echtheid zou idd zééér interessant zijn! Pak die dan maar van UP hehe
 
Receptoren cleanen/verzadiging is erg achterhaald.

Als je toch on blijft zou ik 26 weken blasten.

Klieren niet laten weghalen als je zo gevoelig bent?
Ik las het net idd. Pfff in die 3 jaar dat ik inactief was is er een hoop veranderd :eyes: Nolva kan niet meer, deca hoger dan test, 2x 19-nor samen aanraden etc.. Hoop nieuwe meningen:roflol:

En nee nog niet weg laten halen, enige tijd geleden aanvraag gedaan bij zorgverzekeraar inclusief echo's, rapport chirurg en verklaring psycholoog en gewoon afgewezen, nu een bezwaarschrift aan het afwachten en dan switchen van zorgverzekeraar als het weer geweigerd word.


In een cruise is het in principe niet nodig om je eigen productie na te bootsen, dat is trt zoals Pillz aangeeft inderdaad.

Als massa je doel is zoals je aangeeft zou ik tijdens je tweede blast anadrol pakken ipv dianabol, beetje afwisseling en anadrol is erg sterk vind ik persoonlijk.
Bold vind ik niet zo heel spannend. Liever primo op hogere dosis, 600/800mg.
Ik denk dat ik ook voor het laatste ga, high dose primo ipv stacken met bold, aangezien ik al aan de max van 5 middelen zit. Oxy ben ik niet zon fan van, veel bloat weinig resultaat. Overigens ook het enige steroïde dat bewezen kanker verwekkend is.
2e blast wil ik iets cleaner doen.


igf er dan uithalen ja.

Primo laten checken op de echtheid zou idd zééér interessant zijn! Pak die dan maar van UP hehe

Ik pak alles van malay of balkan ;)
 
Ik ben in! Benieuwd naar de resultaten van het onderzoek.
Succes ouwe! :thumbs:

p.s. ik zou liever 750 test en 1000 bold pakken dan. Of zoals Ikke zegt, primo toevoegen, maar je zit natuurlijk met je maximaal 5 soorten hormonen..

1000 primo is wel een beetje sadomasochistisch :D
 
Ik ben in! Benieuwd naar de resultaten van het onderzoek.
Succes ouwe! :thumbs:

p.s. ik zou liever 750 test en 1000 bold pakken dan. Of zoals Ikke zegt, primo toevoegen, maar je zit natuurlijk met je maximaal 5 soorten hormonen..

1000 primo is wel een beetje sadomasochistisch :D

Thnx bro!

Ik heb geen ervaring met primo dus kan er weinig over zeggen, ik kan primo en bold prima stacken als ik de oral weglaat aan het begin van de 2e blast ;)

Bold heb ik goede ervaringen op op 800 mg, alleen lees ik vaak 16+ weken om echt resultaat te zetten. Zelf ben ik er goed op gegaint, maar dat was samen met een gram test dus dat is niet zo gek.

In twijfel tussen 800 primo of 400primo/400bold of 800 bold nu :roflol:
 
Ik zou eerder voor 800 primo gaan dan.. Al is dat bovenop je test wel 8ML per week :D
 
Ik zou eerder voor 800 primo gaan dan.. Al is dat bovenop je test wel 8ML per week :D
Das geen probleem, ik injecteer altijd in 2x per week. Vermoedelijk neem ik 2ml test e en 1 á 2 ml test cyp
 
Das geen probleem, ik injecteer altijd in 2x per week. Vermoedelijk neem ik 2ml test e en 1 á 2 ml test cyp

4ML per inject vind ik altijd wel genoeg.. Ik zet in blasts overigens e3d ook. Heb je vaker cyp gezet? En merk je verschil tov enanthaat?
 
4ML per inject vind ik altijd wel genoeg.. Ik zet in blasts overigens e3d ook. Heb je vaker cyp gezet? En merk je verschil tov enanthaat?
Laatste kuur op aanraden van mijn trainingsmaatje (wedstrijd atleet) enanthaat en cyp gemixt, en zeer positief over. Heb het gevoel dat door het 2x injecteren met 2 lange esters je testspiegel nóg stabieler word. Ik had voor het eerst geen last van sides als acne, zelfs geen gyno wat ik normaal eigenlijk meteen al krijg. Dit laatste lijkt me niet te verwijten aan de ester maar toch even melden.

Na bloedprikken week 8 had ik een test waarde van >59, hoger kunnen ze niet testen bij het SCAL ;)
 
Zoals het er nu naar uit ziet:

Blast 1:
wk 1 t/m 4 - 50mg Dianabol ED
wk 1 t/m 10 - 500mg Test E EW
wk 1 t/m 10 - 250mg Test Cyp EW
wk 1 t/m 10 - 600 mg Deca EW

Cruise:
wk 11 t/m 16 - 150mg Test E EW

Blast 2:
wk 17 t/m 26 - 500mg Test E EW
wk 17 t/m 26 - 500mg Test Cyp EW
wk 17 t/m 26 - 600mg Bold EW
wk 17 t/m 26 - 400mg Primo EW

PCT:
wk 28 - 50mg Clomid ED
wk 29 t/m ... - 25 mg Clomid ED

Overig:
wk 1 t/m 27 - 2x 500iu hCG EW
wk 1 t/m 26 - 50mg Proviron ED
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven