Fitness Seller

Samenwerking voor website (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

perkepower

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2012
Berichten
126
Waardering
55
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Ik heb ongeveer 1.5 jaar geleden een website gemaakt over diëten, afvallen,voeding en algemene EKV informatie. Het doel was om uiteindelijk advertentieruimte te verkopen en een hoop bezoekers te trekken met goede content.

Een paar weken geleden kwam ik er achter dat deze site nog steeds actief is en redelijk goed bezocht wordt +/- 60.000 pageviews.

Nu heb ik een compleet nieuw design gemaakt om de website verder op te pakken en. Denk hierbij aan recepten voor bepaalde diëten, schema's voor intermittent fasting en alle basisprincipe's over afvallen.

De basis van de website staat klaar en kan ik je laten zien. Deels is deze al gevuld met eigen content. Ik zoek iemand die het leuk vind om dit samen verder op te pakken. Zelf de recepten samenstellen, eigen foto's maken, artikelen te schrijven, etc.

Mocht je het interessant vinden om hier mee bezig te zijn, laat wat van je horen. Verdere info geen ik graag aan geïnteresseerde.
 
Wil je mij wat meer info via pb sturen?

Ik heb niet de tijd om het volledig samen op te pakken, maar blogs schrijven vind ik altijd wel leuk om te doen. Dus we kunnen kijken of we zo iets voor elkaar kunnen betekenen ;)
 
Back
Naar boven