XXL Nutrition

Sam's Log

Bezoekers in dit topic

Hoezo gaat dat te ver, om iemand te vragen of degene wilt filmen?
 
Omdat wij mannen dan gaan inZoomen op bepaalde lichaamsdelen :eyebrow:
 
Omdat wij mannen dan gaan inZoomen op bepaalde lichaamsdelen :eyebrow:

Bepaalde mannen....
Trouwens denk ik dat ze zo schrikken als je ze überhaupt aanspreekt dat ze niet durven in te zoomen. ;)
 
Haha ja ecto's mayb;)

Maar ff serieus. Er trainen daar toch wel beesten Sam?
Die kan je altijd vragen om ff je vorm te checken
 
Ik train zelf ook alleen (zelf voor gekozen). Als er niemand in de buurt is zet ik mijn bidon op de grond/bankje en zet ik mijn gsm daar tegen
:fa:
 
Als je mensen leert kennen kun je die altijd vragen, contact komt vanzelf. Ik krijg het al aangeboden. Super mannen in de gym:p
 
Jij krijgt toch ook huwelijksaanzoeken aangeboden natty? :cool:
 
Haha ja ecto's mayb;)

Maar ff serieus. Er trainen daar toch wel beesten Sam?
Die kan je altijd vragen om ff je vorm te checken

Nope, niet in het bijzonder:rolleyes: Wel een aantal mannen die ik het kan vragen zonder dat ze inzoomen of gelijk omdonderen van verbazing...maar zijn er niet altijd :D

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 21:20 ----------

Training donderdag 3 januari

Vandaag weer de eerste training dit jaar.
Wel een beetje tam i.v.m energie tekort door mijn nieuwe baan :o , maar al met al wel lekker getraind.

Bench press
4x12x22,5kg
Incline bench press
4x12x20kg
Flyes
4x12x8kg dumbbells
peck deck
4x12x20kg

Buikspieren

20min crosstrainer
 
Sam! Hoe gaat het hier? Kun je alles beetje combineren met je nieuwe baan?
 
Hey Sam waar zit je? Zo druk met je nieuwe baan? En kom je nog naar de meeting in Haarlem?
 
Ok ok....de terechte vraag waar ik was!:D (Sorry mensen :rolleyes:)
Idd begin dit jaar een nieuwe baan...net verhuisd en een frisse start in mijn relatie.
Ik ben zeker blijven trainen....naar minder actief als eerder:o
Had gewoon echt even tijd nodig om alles een plaatsje te geven.
Inmiddels ben ik 14 weken zwanger van ons eerste kindje.....en heb ik de eerste 12 weken niet mogen trainen i.v.m. Een wat rommelige start van de zwangerschap.
Maar deze dame heeft inmiddels haar weg naar de sportschool weer terug gevonden! (Nu mijn energie nog ;))
Met een pruillip deze week mijn nieuwe schema mogen ontvangen dus weer heerlijk gestart! ( Geen buik, lower back en rows :cool:)
Hoewel ik eerder zonder problemen 45min op de crosstrainer deed.....squats met een aanzienelijk gewicht en ook mijn andere oefeningen fluitend doorliep moet ik er nu toch even flink aan trekken.
Toch voelt het heerlijk om terug te zijn en ben ik blij dat mijn lichaam het duidelijk aangeeft wanneer ik teveel wil.
We zullen zien hoe de zwangerschap verloopt...maar voor nu voel ik me goed en als een (zwanger) visje in het water wanneer ik weer aan de ijzers hang!
 
Wauw met recht een mooie terugkomst :D

Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
 
Welkom terug. Ik ken je niet maar ik ga je zeker volgen. :)
succes met je zwangerschap, trainen en je hele nieuwe leventje.
 
CongratZ met de kleine.
 
Wauw met recht een mooie terugkomst :D

Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Thanks!

Jullie ook Mack en Marina!

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Eindelijk waren de mannen op mijn sportschool gewend aan een ijzersmijtende vrouw...geen rare blikken meer....nou...dan moet je het eens proberen met een klein zwanger buikje :D Ze waren met stomheid geslagen:D
Ik kan me toch niet voorstellen dat er niet meer zwangere vrouwen trainen!?!

Naja...morgen eens de borst aanpakken en kijken of ik de crosstrainer 15min kan volhouden:eek::D
 
Welkom terug! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan! :)
 
She's back! Gefeliciteerd met je zwangerschap <3
 
Back
Naar boven