XXL Nutrition

Sam's Log

Bezoekers in dit topic

Alles wel goed gegaan met de keizersnede?

Lekker dat je weer aan de gang kan. Niets is zo erg als graag willen trainen en niet kunnen!
Maar voor een eerste train ziet het er lekker uit!
Zo te horen gaat het je echt wel lukken dat lijf weer in je gewenste shape te krijgen!
Succes!
 
Aiaiaiai.....wat een jaren en wat een traject dat mama worden en zijn😬
Na de twins kwam ik qua gewicht lichter uit de zwangerschap dan dat ik er in ging. Maar mijn buik zal nooit meer worden zoals hij was. Baal er enorm van maar weet ook dat het erger had gekund dus we dealen er maar mee.
Maar man man man....die vermoeidheid en het hoofd boven water houden met niet 1 maar 3 kids! Pffff dat was me toch een aardig klusje. Tussentijds ben ik zeker blijven trainen en bleek ik mijn slanke lijntje op die manier redelijk te kunnen behouden. De trainingen waren alleen meer een rust moment van de rest dan iets anders en ik kan het ook beter aanmodderen noemen dan trainen.
Geen idee of ik weer net zo fanatiek aan de slag ga als toen maar 1 ding is zeker. Ik ben er zat van om op een stuurloos schip mee te dobberen in de waanzin van de dag. Dussss, ondanks dat de gym gesloten is het trainen thuis opgepakt :D
Vanaf december zat ik al stil dus elke oefening voel ik goed genoeg ;)
In rustige baby steps op naar een sterk en fit lichaam! Deze mama is er klaar voor 💪🏻
 
Training 5-2-21

4x12 calf raises

4x12 hip thrusts

4x12 glute bridge

4x30 sec wall sit (burn baby burn

4x12 elevated glute bridge

4x12 squats

4x12 sumo squats

4x12 glute kickback/sidekicks

buikspieren nog even meegepakt maar daarna was ik er ook wel weer klaar mee :D
Eens kijken of we de 🍑 weer mooi rond kunnen krijgen!

C283A86C-ABE6-4DCD-9ACA-E2D7C7E285D5.jpeg
 
Back
Naar boven