MuscleMeat

Samsung Galaxy S3 > Apple iPhone 5

Bezoekers in dit topic

Je moet er rekening mee houden dat in anno 2013 een smartphone een verlengstuk van je indentiteit is. Mensen beoordelen je bewust of zelfs onbewust toch op wat voor soort toestel je hebt dat zegt veel over je als persoon. Misschien is het moeilijk te accepteren maar het zelfde geldt voor je kleding keus, persoonlijke verzorging etc. wat tekenend is voor jouw indentiteit. Je neemt bijv. jongere met petjes en nike schoentjes of mensen met tattoes over het hele lichaam vanzelfsprekend niet serieus. Het zelfde geldt voor iemand met een samsung S3 die neem je minder serieus als persoon dan iemand met een iPhone 5.

Wat voor reacties hoop je nu te krijgen? Rijtjeshuis is zeker ook voor paupers?
 
Toch mis ik I xzqwez I in dit soort topics. :(
 
De Galaxy S4 is toch op weg ?
 
Ik heb niks met de S3, joekel van een apparaat. Heb al te vaak gehoord en gelezen dat het scherm is gebarsten.

ps: zijn er mensen met een Lumia 820 of 920? Wat zijn je bevindingen?
 
Je moet er rekening mee houden dat in anno 2013 een smartphone een verlengstuk van je indentiteit is. Mensen beoordelen je bewust of zelfs onbewust toch op wat voor soort toestel je hebt dat zegt veel over je als persoon. Misschien is het moeilijk te accepteren maar het zelfde geldt voor je kleding keus, persoonlijke verzorging etc. wat tekenend is voor jouw indentiteit. Je neemt bijv. jongere met petjes en nike schoentjes of mensen met tattoes over het hele lichaam vanzelfsprekend niet serieus. Het zelfde geldt voor iemand met een samsung S3 die neem je minder serieus als persoon dan iemand met een iPhone 5.

Gelukkig heb ik geen behoefte aan een identiteitsverlenging.
 
De telefoons zijn tegenwoordig redelijk gelijkwaardig inderdaad.
Het is jammer dat fanboys zo fanatiek op elkaar reageren.
Ikzelf heb door de jaren heen zo'n beetje alle merken telefoons gehad, en heb nu een iPhone 5 na 2.5 jaar een 4 gehad te hebben. Ik zweer nu bij Apple, niet voor iets banaals als status oid, maar omdat ik het prettig en intuïtief vind werken. Dit gevoel wordt ook nog eens versterkt door de andere producten die ik van Apple bezit.

Je kan iemand vandaag de dag wel makkelijk op de kast krijgen, een opmerking over zijn of haar tel is voldoende.
Valt in de categorie opmerkingen op de vraag wil je Cola of Cola light, en dan antwoorden: maakt niets uit, smaakt toch allemaal hetzelfde. (Probeer deze eens op een verjaardag, discussies gaan de hele avond door haha)
 
Je moet er rekening mee houden dat in anno 2013 een smartphone een verlengstuk van je indentiteit is. Mensen beoordelen je bewust of zelfs onbewust toch op wat voor soort toestel je hebt dat zegt veel over je als persoon. Misschien is het moeilijk te accepteren maar het zelfde geldt voor je kleding keus, persoonlijke verzorging etc. wat tekenend is voor jouw indentiteit. Je neemt bijv. jongere met petjes en nike schoentjes of mensen met tattoes over het hele lichaam vanzelfsprekend niet serieus. Het zelfde geldt voor iemand met een samsung S3 die neem je minder serieus als persoon dan iemand met een iPhone 5.

Vraag me toch af wat voor werk je doet, wat voor woning je hebt etc. Ik snap je punt. Maar je moet je overige shit wel voor elkaar hebben en niet denken dat je met een iPhone 5 er bent. Je andere zaakjes zijn wel wat belangrijker.
 
Je moet er rekening mee houden dat in anno 2013 een smartphone een verlengstuk van je indentiteit is. Mensen beoordelen je bewust of zelfs onbewust toch op wat voor soort toestel je hebt dat zegt veel over je als persoon. Misschien is het moeilijk te accepteren maar het zelfde geldt voor je kleding keus, persoonlijke verzorging etc. wat tekenend is voor jouw indentiteit. Je neemt bijv. jongere met petjes en nike schoentjes of mensen met tattoes over het hele lichaam vanzelfsprekend niet serieus. Het zelfde geldt voor iemand met een samsung S3 die neem je minder serieus als persoon dan iemand met een iPhone 5.

Yep, net als met die overdreven gespierde mensen. Dit worden ook minder serieus als persoon genomen...
 
Als je tijdens het uitgaan je iPhone 5 laat zien aan een knappe chick dan heb je haar voor 90% al versierd, je hoeft je dan alleen nog maar voor te stellen.
 
Ik heb niks met de S3, joekel van een apparaat. Heb al te vaak gehoord en gelezen dat het scherm is gebarsten.

ps: zijn er mensen met een Lumia 820 of 920? Wat zijn je bevindingen?

De 920 besteld en zou morgen komen maar dat word dus een week later vanwege leveringsproblemen.

Iphone 5 voor 153 euro?? Doe er maar een paar dan.
 
Als je tijdens het uitgaan je iPhone 5 laat zien aan een knappe chick dan heb je haar voor 90% al versierd, je hoeft je dan alleen nog maar voor te stellen.

behalve als je een kop hebt zoals jouw avatar :p

alsof een doorsnee wijf al iets snapt van smartphones, ze zijn al blij dat ze ermee kunnen bellen xD
 
Als je tijdens het uitgaan je iPhone 5 laat zien aan een knappe chick dan heb je haar voor 90% al versierd, je hoeft je dan alleen nog maar voor te stellen.

Woon je in de ghetto oid?
 
S3 is niet praktisch, veel te groot... Past met moeite in men broekzakken.
Iphone 3gs momenteel en ben ik nog steeds tevreden over!
 
S3 is niet praktisch, veel te groot... Past met moeite in men broekzakken.

Nooit last van gehad. Mij oude HTC desire vond ik Zelfs nog irritanter. Dit zegt iedereen die hem zelf niet heeft.
 
Als je tijdens het uitgaan je iPhone 5 laat zien aan een knappe chick dan heb je haar voor 90% al versierd, je hoeft je dan alleen nog maar voor te stellen.

Dat is waar. Ik neem aan dat je dit doet terwijl je met je MacBook in de starbucks zit? Succes verzekerd.
 
alsof een doorsnee wijf al iets snapt van smartphones, ze zijn al blij dat ze ermee kunnen bellen xD

Hoeft ook niet, zie je meteen aan het logo op het toestel. Al vraag ik me af of dit nog iets uitmaakt als bijna iedereen, arm of rijk, ermee rondloopt. Iemand had hier vroeger eens een studie gepost, die liet zien dat vrouwen meer aangetrokken waren tot iphone eigenaars. Vraag me af of dat nog steeds zo is. Niet dat het voor mij een invloed zou hebben op de keuze, maar voor anderen misschien wel.
 
Hoeft ook niet, zie je meteen aan het logo op het toestel. Al vraag ik me af of dit nog iets uitmaakt als bijna iedereen, arm of rijk, ermee rondloopt. Iemand had hier vroeger eens een studie gepost, die liet zien dat vrouwen meer aangetrokken waren tot iphone eigenaars. Vraag me af of dat nog steeds zo is. Niet dat het voor mij een invloed zou hebben op de keuze, maar voor anderen misschien wel.

kan ik begrijpen, veel vrouwen voelen zich sterk aangetrokken tot status. langs de andere kant als je kijkt wat voor types het dan zijn, denk niet dat dit het soort vrouwen zijn die ik leuk zou vinden.

van alles wat een te opzichtig logo heeft heb ik meestal een afkeer, zal persoonlijk eerder het minst opvallende model kiezen (staat los van de kwaliteit natuurlijk, want dat primeert).
 
Dat is waar. Ik neem aan dat je dit doet terwijl je met je MacBook in de starbucks zit? Succes verzekerd.

Hij heeft wel een punt, heb al vaak van die chicks gehad die men tel dan eens willen vasthouden.. No shit
 
Back
Naar boven