Fitness Seller

Samu's battle vs himself

  • Topic starter Samu
  • Startdatum
  • Reacties 921
  • Weergaven 27K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

eq_909 zei:
We proberen je alleen maar te helpen :rolleyes:

Je noemt deze log "Samu's battle vs himself". Waarom maak je het jezelf dan niet gemakkelijk door met een eenvoudig (maar doeltreffend) 3 daags full body of 4 daags up/lo schema te beginnen?
Weet ik bro. M'n schema is toch een soort 4 daags up/lo schema? Ik doe die GPP erbij omdat ik conditie ook belangrijk vind en geen zin heb in gewone cardio.
En als ik last heb van m'n rug ga ik niet trainen, punt. Ik neem geen onnodige risico's. Het is er al eens ingeschoten en dat wil ik geen 2e keer meemaken. Ik weet wat het probleem is en zal er ook iets aan laten doen.
 
Ik heb ook last van vastzittende wervels incombi met de dan bijbehorende uitstralende pijn naar me bil toe. Gewoon zelf kraken, willen ze niet ff 1min ergens aan hangen,zodat je rug losser komt te zitten en dan ff draaien *krak* alles ziet ok en geen pijn meer = verder trainen :)
 
Chewie zei:
Ik heb ook last van vastzittende wervels incombi met de dan bijbehorende uitstralende pijn naar me bil toe. Gewoon zelf kraken, willen ze niet ff 1min ergens aan hangen,zodat je rug losser komt te zitten en dan ff draaien *krak* alles ziet ok en geen pijn meer = verder trainen :)
Kijk hier kan ik wat mee, thx man. Heb em nog maar 1 keer zelf losgekregen, maar nu lukt het niet meer.
 
eq_909 zei:
volgen er nog updates?!
Last aan midden van rug, onderrug, polsen, knieën... Polsen heeft GHL al tip voor gegeven. Donderdag afspraak bij osteopaat voor die rug. En binnenkort ga ik beginnen trainen in Merelbeke... Ik regel zo snel mogelijk m'n treinabo + fiets in Gent, zodat ik mss nog voor het begin van het schooljaar (26/09) daar al kan gaan trainen.
Genoeg updates? Je kon het ook gewoon op msn vragen hoor... :p
 
Ja, maar nu staat het mooi in je log. Anders lijkt het mss voor onwetende dat je wat uit je neus zit te vreten :P
 
eq_909 zei:
Ja, maar nu staat het mooi in je log. Anders lijkt het mss voor onwetende dat je wat uit je neus zit te vreten :P
Ook weer waar. :) Het k*tte aan al die pijntjes is dat ze ook allemaal op- en afgaan. Ene dag last van rug en polsen, volgende dag alleen van rug, dag daarop alles enz. :mad:
 
Pain is only weakness leaving the body ;)
 
In merelbeke kan je iig lekker smijten met de schijven:D
 
eq_909 zei:
Pain is only weakness leaving the body ;)
Dit soort pain kan m'n reet kussen, ik hou enkel van spierpijn. :mad:
matthieu zei:
In merelbeke kan je iig lekker smijten met de schijven:D
So very true my friend, sooo very true. :cool:
 
Hoi, ben eindelijk terug bezig. :) Beetje snatches en clean & jerks geprobeerd, deadlifts, rack pulls en nog even paar setjes incline bench. Verder de 2 legendes The Locust en Luc Dobbelaere ontmoet, met de laatste heb ik een afspraak om vrijdag samen te trainen (help! :D)
 
:thumbs: En nu verdomme eens doorzetten he! [/motivatie]
 
t werd eens tijd da ge begon te trainen he; ge hebt nen hooop achterstand, Erin en ik zijn een pak sterker dan u! :p
 
Samu jong, luister niet naar dit vrouwtje...
Zij is namelijk dik en Erin word volgepompt met Dries zijn anabole manjuice...
:D
 
Chewie zei:
Samu jong, luister niet naar dit vrouwtje...
Zij is namelijk dik en Erin word volgepompt met Dries zijn anabole manjuice...
:D
:roflol: En dan haar frustraties van dat te-dik-zijn op mij uitwerken hé, schande!:mad:
 
Sucses met trainen, probeer er in elk geval uit te halen wat er wel inzit.
Zal meestal beter tot herstel leiden dan niks doen.
 
Hoi

Vandaag beetje geëxperimenteerd.
Eerst wat baarkes boven m'n hoofd getrokken (snatch zonder de squatbeweging, gewoon van grond boven m'n hoofd). Dan wat gekeken naar verschillende squats. Gewone en overhead squats lukten niet echt, full frontsquats wel. ???
Dan cleans, gingen vrij lekker voor de eerste maal. Rustig opgebouwd naar 5x40. Ook hier kon ik makkelijk beneden, weer verbaasd. ??? Waar ik bij het gewone squatten zoveel last mee heb (voorbij parallel gaan), lukte bij frontsquats en cleans wel.
Deadlifts tot 5x70 gegaan, pushpress tot 5x25, op m'n gemak.
Edit: ook nog powershrugs gedaan, 6x60 ofzo.
Zat overal meer in, maar wou vooral letten op techniek en nog niet voluit gaan na 2 maand inactiviteit. :)
 
Samu zei:
Ook hier kon ik makkelijk beneden, weer verbaasd. ??? Waar ik bij het gewone squatten zoveel last mee heb (voorbij parallel gaan), lukte bij frontsquats en cleans wel.
M'n trainingsmaatje heeft dat ook.
Ik heb dan het idee dat je quads sterker zijn dan je hams en glutes.
Of zie ik dat verkeerd?
 
Back
Naar boven