MuscleMeat

Samu's battle vs himself

  • Topic starter Samu
  • Startdatum
  • Reacties 921
  • Weergaven 27K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Hoeveel weeg je nu?
 
Ben je eindelijk wat op je effen op eetvlak? Gewoon lekker 4000 kcal + eten zoals ik ;)
 
Ja zit eindelijk ook weer aan de 4000kcal, begin nu weer te stijgen qua gewicht. Hoop nu elke 2 weken 1kg te stijgen... :)
 
Samu zei:
Ja zit eindelijk ook weer aan de 4000kcal, begin nu weer te stijgen qua gewicht. Hoop nu elke 2 weken 1kg te stijgen... :)

:thumb: Veel succes ermee man ;) We zullen die endo's en meso's wel eens wat tonen...
 
Woensdag 30/11/05/
Deadlift:
3x50
3x70
3x3x95 PR

Pushpress:
3x20
3x30
3x3x35 PR

Chins:
3x3xBW
2x2xBW
2x1xBW
Totaal van 15 reps dus.

Dan nog wat snatches en cleans geoefend met stok en stang. Snatches met stang lukken nog totaal niet, kan geen spanning houden. Heb even geprobeerd met 5kg dumbbells maar was onbegonnen werk. ??? Na m'n schema maar es serieus wat core-training en overhead-squats gaan doen.
 
Lekker bezig, mooie PR's!
 
Onze DL's liggen echt heel dicht bij elkaar Samu. Mijn PR is 2*110, bij jou ook niet? We zullen zien binnen een jaartje wie dan de hoogste heeft ;)
 
calibre zei:
Onze DL's liggen echt heel dicht bij elkaar Samu. Mijn PR is 2*110, bij jou ook niet? We zullen zien binnen een jaartje wie dan de hoogste heeft ;)
For I will beat you... :fire: Snotneus! :mad: Binnen paar weken 3x3x105, watch me. :cool:
 
way to go samu! Hoe hou je het vol met je grip?!
 
wimmos zei:
way to go samu! Hoe hou je het vol met je grip?!
Overhands, geen magnesium-poeder, easy... :D

Owja was ik nog vergeten zeggen, wat m'n bench betrof: Bij niet alle stangen staan die streepjes op dezelfde afstand... Zal dus moeten kijken dat ik altijd dezelfde gebruik.
 
Samu zei:
For I will beat you... :fire: Snotneus! :mad: Binnen paar weken 3x3x105, watch me. :cool:

Ik zal vrijdag 3*3*105 trekken!
 
mooie fullbody training!

probeer anders eerst eens OH squats ipv een snatch en met db's lijken ze me veel moeilijker..
 
calibre zei:
Ik zal vrijdag 3*3*105 trekken!
Prima, doe ik binnen enkele weken toch gewoon 3x3x110. :D Zal wel zien hoe ik me voel en hoe uitvoering is. Maar je trekt ze wel overhands en zonder hulpmiddelen hé! ;)

builderB zei:
mooie fullbody training!

probeer anders eerst eens OH squats ipv een snatch en met db's lijken ze me veel moeilijker..
Als ik m'n powersnatches doe probeer ik af en toe OH squat te doen, maar lukt met stang niet. 10cm zakken en ik kantel al naar voor. :o Zal veel moeten oefenen.
 
Ik doe met gemixte grip hoor ;)
 
Samu zei:
Telt niet, cheater! :mad:

Haha bekijk het als een voordeel. Eens je gaat om en om grijpen zal je een voordeel hebben op mij. Waarom DL je nog overhands? Van plan dit zolang mogelijk vol te houden totdat er echt geen houden meer aan is?
 
calibre zei:
Haha bekijk het als een voordeel. Eens je gaat om en om grijpen zal je een voordeel hebben op mij. Waarom DL je nog overhands? Van plan dit zolang mogelijk vol te houden totdat er echt geen houden meer aan is?
Nee, maar wat ik nu max. kan deadliften kan ik zonder probleem ook overhands vasthouden... :eek:
 
Maar kan je het ook deadliften ;)
 
Samu het gaat eindelijk de goede kant op :) Gewoon zo doorgaan man!
 
Back
Naar boven